Bringebærine Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Hei. Vi er litt i startfasen på bryllupsplanleggingen vår, men tanken er å reise utenlands bare vi to, og ha noen romantiske uker med bryllup og bryllupsreise. Har sett litt på å gifte oss på en strand, på f.eks. Mauritius eller Seychellene, men litt usikker på hvor romantisk dette blir. Litt redd vi havner på en overbefolket strand med en dommer som babler i vei på dårlig engelsk... Noen som har noen erfaringer?
oO snøball Oo Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Hei Ikke det at jeg har noe erfaring med bryllup, men jeg har en kjaereste som kommer fra en oey der nede i omraadet og en ting er sikkert, du skal lete litt foer du finner en overbefolket strand Fenomenet med pakkede strender der du er heldig om du finner en kvadratmeter for deg selv hoerer mer til type charterdestinasjonene. ...saa det er nok det siste jeg hadde bekymret meg for!
Bringebærine Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 Takker, høres bra ut. Men nå er iallfall Mauritius blitt en charterdestinasjon, om kanskje ikke helt så ille som de vanlige "syden"-destinasjonene enda. Får se litt mer på de "ikke-barnevennlige" stedene. Tar gjerne imot flere gode innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå