Gå til innhold

Bridezilla

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ingen bridezillaer inviterer bryllupsmotstandere

Hvorfor skal de nå det? De skaper jo nok av slike selv, gjennom prossessen. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men hva ER det egentlig med damer og sjokoladegomling på dass?

PMS, my dear...

Oi... jeg så plutselig for meg Bridezilla med PMS...

:grøss:

Skrevet
PMS, my dear...

Oi... jeg så plutselig for meg Bridezilla med PMS...

:grøss:

LOL

Skrevet
For det første har jeg ikke nevnt et ord om sjokolade. Jeg synes bare dokurver vitner om at bruden tror dagen er viktigere enn det den egentlig er. Det kan godt hende at strømpebuka rakner i løpet av kvelden, men so what, det er da bare et bryllup det er snakk om :ler:

En brud som tror dagen er viktigere enn den er?? Håper da inderlig at dagen er av de viktigste for bruden OG brudgommen!

Skrevet

Lurer på om det er mange bridezillas som opplever at brudgommen sier nei, eller flykter, når han får oppleve denne siden av "sin engel"?

Skrevet
Lurer på om det er mange bridezillas som opplever at brudgommen sier nei, eller flykter, når han får oppleve denne siden av "sin engel"?

Er det det verste han får oppleve fra sin makes side slipper han billig.

Bryllupsforberedelser tar jo naturlig nok slutt, verre med de som viser sine dårlige sider etter bryllupet.

Skrevet

Ordet bridezilla er i ferd med å skifte betydning, kan like gjerne brukes på mennesker som bli rene furien av å høre hva folk planlegger til sin bryllup...

Skrevet
Ordet bridezilla er i ferd med å skifte betydning, kan like gjerne brukes på mennesker som bli rene furien av å høre hva folk planlegger til sin bryllup...

Jepp:) tenkt tanken jeg også.

Lurer mange ganger på hvorfor disse bryllupsmotstanderene i det hele tatt gidder å lese å svare her inne på Bryllupsforumet.

Skrevet
Jepp:) tenkt tanken jeg også.

Lurer mange ganger på hvorfor disse bryllupsmotstanderene i det hele tatt gidder å lese å svare her inne på Bryllupsforumet.

Man er vel ikke bryllupsmotstander selv om man ler litt av hvite duer og matchende dokurver.

Skrevet
Man er vel ikke bryllupsmotstander selv om man ler litt av hvite duer og matchende dokurver.

Nei selfølgelig ikke, men er mange her inne som er negative til omtrent alt, som helst vil sitte langt inni skauen bare de to og feire dagen med telt og primus. Helt greit det, men om ei brud her inne vil ha kaketopp til 1000kr og hvite duer, hvorfor skulle det plage noen?

Skrevet
Nei selfølgelig ikke, men er mange her inne som er negative til omtrent alt, som helst vil sitte langt inni skauen bare de to og feire dagen med telt og primus. Helt greit det, men om ei brud her inne vil ha kaketopp til 1000kr og hvite duer, hvorfor skulle det plage noen?

Helt enig i det du sier der.

Skrevet

Når en som vil ha kaketopp i tusenkroners-klassen stiller spørsmålet her må hun regne med blandede meninger...? :klø: Hun var jo også usikker selv.

Det plager vel ingen, men på et forum må det vel være lov til å si seg enig/uenig med ting? Ja, dette er et bryllupsforum, og det finnes mange forskjellige bruder. Alle har hver sin smak, og det er ok. Skjønner ikke hvorfor enkelte her hyler opp om bryllupsmotstandere og bitre bruder med en gang noen ikke syntes ideen deres var helt fantastisk...

Gjest Stjernedryss
Skrevet
En brud som tror dagen er viktigere enn den er?? Håper da inderlig at dagen er av de viktigste for bruden OG brudgommen!

Ja, men bridezilla tror dagen er like viktig for gjestene....

Skrevet

Helt riktig at det er et forum hvor det er rom for diskusjon, og man kan få råd fra andre. Men det er litt merkelig at det er helt ok å kritisere og til dels bli ufin overfor folk som ønsker å bruke mye penger på sitt bryllup. Kan ikke fri meg fra tanken på hva som ville skje i motsatt tilfelle.. tror det ville blitt uhyggelig stemning her om noen tillot seg å kritisere andre fordi bryllupet hørtes billig ut..

Gjest Gjest_titti_*
Skrevet
Ja, men bridezilla tror dagen er like viktig for gjestene....

For mange av gjestene kan den nok også være det, mange som klarer å sette seg inn i andres situasjon og glede seg med dem. Så rause bør vi nok være på en sånn dag synes jeg

Skrevet
For mange av gjestene kan den nok også være det, mange som klarer å sette seg inn i andres situasjon og glede seg med dem. Så rause bør vi nok være på en sånn dag synes jeg

Nei det går ikke for enkelte dessverre. De roper opp om at bruden kun tenker på seg selv, men når det er de som gjester som er egoistiske som ikke lar brudeparet få ha dagen sin denne ene gangen.

Skrevet
Helt riktig at det er et forum hvor det er rom for diskusjon, og man kan få råd fra andre. Men det er litt merkelig at det er helt ok å kritisere og til dels bli ufin overfor folk som ønsker å bruke mye penger på sitt bryllup. Kan ikke fri meg fra tanken på hva som ville skje i motsatt tilfelle.. tror det ville blitt uhyggelig stemning her om noen tillot seg å kritisere andre fordi bryllupet hørtes billig ut..

Det er vel litt av det også. Kritikk mot dem som velger å ha kaffegjester, og kritikk mot dem som ikke har fri bar. Gode gamle kjenninger her på forumet.

Dessuten er det ikke alltid ment som kritikk...! Om en bruker spør om andre kunne tenke seg å bruke 1000 kroner på en kaketopp og får til svar at "nei, jeg ville ikke brukt så mye penger på "bare" en kaketopp", så er ikke det annet enn svar på spørsmålet. Mange her tar det meste som kritikk, også i tilfeller der folk bare ytrer en annen mening enn dem. De som roper høyest er "dokurv-tilhengerne" føler jeg (ikke misforstå her og rop ut at jeg er en skikkelig bitter brud som hater dokurver, for det er jeg ikke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...