Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #41 Skrevet 10. februar 2009 Ja de dokurvene engasjerer ser jeg...
Kamikatze Skrevet 10. februar 2009 #42 Skrevet 10. februar 2009 Dokurver i seg selv, er stikk motsatt av bridezilla. De er et tegn på at arrangøren tenker på gjestene sine, og at noen kan komme langveisfra, og at det kan være ukurante åpningstider for butikk, lang avstand til hotel etc. Praktisk å ha tilgang på sånne enkle ting som paracet, nål og tråd, og tamponger da, om det glemmes i kampens hete. Først når ekspeditørene på parfymeriet utskjelles, fordi fargenyansen på såpestykket som skal i kurven avviker litt fra temafergene, er hun bridezilla. Men hva ER det egentlig med damer og sjokoladegomling på dass?
Kamilia Skrevet 10. februar 2009 #43 Skrevet 10. februar 2009 Dokurver i seg selv, er stikk motsatt av bridezilla. De er et tegn på at arrangøren tenker på gjestene sine, og at noen kan komme langveisfra, og at det kan være ukurante åpningstider for butikk, lang avstand til hotel etc. Praktisk å ha tilgang på sånne enkle ting som paracet, nål og tråd, og tamponger da, om det glemmes i kampens hete. Først når ekspeditørene på parfymeriet utskjelles, fordi fargenyansen på såpestykket som skal i kurven avviker litt fra temafergene, er hun bridezilla. Men hva ER det egentlig med damer og sjokoladegomling på dass? Vi er vel alle enige om at en dokurv eller to ikke alene kvalifiserer til bridezilla-stempel. Det er når hysteriet og den litt usympatiske personen overtar totalt i sin jakt på perfeksjon i detaljer og eget utseende at det virkelig blir ille. Ang. sjokolade på dass...sukkerfri sjokolade i store mengder kan ha laksativ effekt...
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. februar 2009 #44 Skrevet 10. februar 2009 Dokurver i seg selv, er stikk motsatt av bridezilla. Stikk motsatt vil jeg ikke si det er i hvertfall. Når folk har dokurver får det meg heller til å tenke at bruden tror dagen er litt mer spesiell enn det den egentlig er. Man blir ikke automatisk bridezilla av å ha dokurver, men bare det å være så opphengt at man lager tråder her og hvordan dokurvene skal se ut indikerer sterke bridezillatendensen. Brylupet er kanskje den viktigste dagen i brudens liv, men for gjestene er det bare en festdag.
Kamikatze Skrevet 10. februar 2009 #45 Skrevet 10. februar 2009 Ok, så vil man være ekstra hyggelig med gjestene, legger man noen svisker oppi dokurven... Got it!
Gjest Gjest_titti_* Skrevet 10. februar 2009 #46 Skrevet 10. februar 2009 Stikk motsatt vil jeg ikke si det er i hvertfall. Når folk har dokurver får det meg heller til å tenke at bruden tror dagen er litt mer spesiell enn det den egentlig er. Man blir ikke automatisk bridezilla av å ha dokurver, men bare det å være så opphengt at man lager tråder her og hvordan dokurvene skal se ut indikerer sterke bridezillatendensen. Brylupet er kanskje den viktigste dagen i brudens liv, men for gjestene er det bare en festdag. For det første er det ikke først og fremst sjokolade man har i dokurven, spise på do er vel ikke helt vanlig? For det andre er det motstanderne av dokurv som er mest opptatt av hvordan de skal se ut mht. farger ol.. Vi som har hatt dokurver i egne bryllup har vel helst fortalt at vi har hatt det og hva som var oppi der!
Coriander Skrevet 10. februar 2009 #47 Skrevet 10. februar 2009 Dokurver i seg selv, er stikk motsatt av bridezilla. De er et tegn på at arrangøren tenker på gjestene sine, og at noen kan komme langveisfra, og at det kan være ukurante åpningstider for butikk, lang avstand til hotel etc. Praktisk å ha tilgang på sånne enkle ting som paracet, nål og tråd, og tamponger da, om det glemmes i kampens hete. Enig! Dokurver er kjekt det, spesielt når lokalet ikke ligger i nærheten av noe annet. Var i et bryllup for to år siden, hvor dokurven reddet kvelden for meg. Fikk skikkelige gnagsår av nye sko, fikk helt uventet mensen og vondt i magen. Lenge leve dokurven! Synes ikke man er bridezilla om man har dokurv, men hvis det er veldig viktig at kurven macther blomstene og stoffet i kjolen, da er det kanskje litt ekstremt.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #48 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror mange her inne på bryllupsforumet spør om mye mellom himmel og jord bare for å spørre, ikke at de mener hele verden dreier seg om dem. Første gang jeg leste om dokurven her inne så tok jeg meg selv i å tenke at det var en god idè, men nå tørr jeg ikke ha det i tilfelle noen av mine gjester er her inne å leser om disse dokurvene å tenker at jeg må være en gal bridzilla
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #49 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror mange her inne på bryllupsforumet spør om mye mellom himmel og jord bare for å spørre, ikke at de mener hele verden dreier seg om dem. Første gang jeg leste om dokurven her inne så tok jeg meg selv i å tenke at det var en god idè, men nå tørr jeg ikke ha det i tilfelle noen av mine gjester er her inne å leser om disse dokurvene å tenker at jeg må være en gal bridzilla Synes ikke du skal la de negative innspillene stoppe deg fra det. Mye viktigere at du får det som du ønsker på bryllupsdagen enn hva noen her synes.
Kamilia Skrevet 10. februar 2009 #50 Skrevet 10. februar 2009 Første gang jeg leste om dokurven her inne så tok jeg meg selv i å tenke at det var en god idè, men nå tørr jeg ikke ha det i tilfelle noen av mine gjester er her inne å leser om disse dokurvene å tenker at jeg må være en gal bridzilla Hvis du synes det er en god idé, så gjør du det! En liten dokurv gjør ingen stor bridezilla, men kanskje unngå å havne i følgende kategori: Synes ikke man er bridezilla om man har dokurv, men hvis det er veldig viktig at kurven macther blomstene og stoffet i kjolen, da er det kanskje litt ekstremt.
Jade Skrevet 10. februar 2009 #51 Skrevet 10. februar 2009 Trenger ikke være bridezilla for å ha dokurver. Dessuten holder det i massevis å ha noen nøytrale skåler, og ikke gå helt over styr når man velger innholdet. Reserve-maskara og sjokolade er totalt unødvendig!
Gjest ugjest Skrevet 11. februar 2009 #52 Skrevet 11. februar 2009 Jeg klarer virkelig ikke å se problemet med dokurv. Må da være utrolig praktisk for gjestene å finne feks. nål og tråd, paracet, gnagsårplaster, parfyme , ol som ofte finnes i disse kurvene. Nei,damer finn noe annet å kritiser.. nei dæven gi meg en kurv med små brennevinsflasker man kan styrte nedpå for å komme gjennom kvelden og alle talene. DET skal jeg ha om jeg noengang skal arrangere bryllup.
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. februar 2009 #53 Skrevet 11. februar 2009 For det første er det ikke først og fremst sjokolade man har i dokurven, spise på do er vel ikke helt vanlig? For det andre er det motstanderne av dokurv som er mest opptatt av hvordan de skal se ut mht. farger ol.. Vi som har hatt dokurver i egne bryllup har vel helst fortalt at vi har hatt det og hva som var oppi der! For det første har jeg ikke nevnt et ord om sjokolade. Jeg synes bare dokurver vitner om at bruden tror dagen er viktigere enn det den egentlig er. Det kan godt hende at strømpebuka rakner i løpet av kvelden, men so what, det er da bare et bryllup det er snakk om
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #54 Skrevet 11. februar 2009 Synes det er no dritt at strømpebuksa rakner selv om det ikke er bryllup å jeg, er vel en hverdagsbridezilla jeg da!
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. februar 2009 #55 Skrevet 11. februar 2009 Synes det er no dritt at strømpebuksa rakner selv om det ikke er bryllup å jeg, er vel en hverdagsbridezilla jeg da! Hehe, om alle utesteder i Oslo hadde innført sånne dokurver hadde vært topp
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #56 Skrevet 11. februar 2009 Hehe, om alle utesteder i Oslo hadde innført sånne dokurver hadde vært topp Der sa du noe. Hadde det vært mulig å få kjøpt seg en strømpebukse utpå kvelden tror jeg nok det hadde vært butikk!!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #57 Skrevet 11. februar 2009 nei dæven gi meg en kurv med små brennevinsflasker man kan styrte nedpå for å komme gjennom kvelden og alle talene. DET skal jeg ha om jeg noengang skal arrangere bryllup. Ingen som tvinge deg til å gå i bryllup, gjør brudeparet en tjeneste å hold deg hjemme.....
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. februar 2009 #58 Skrevet 11. februar 2009 Ingen som tvinge deg til å gå i bryllup, gjør brudeparet en tjeneste å hold deg hjemme..... Det er frekt å ikke komme dersom man er invitert da, spesiellt dersom det er en bridezilla som har invitert deg...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #60 Skrevet 11. februar 2009 Ingen bridezillaer inviterer bryllupsmotstandere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå