Gå til innhold

Bridezilla

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hoho:

Den er nok for viderekomne.

Endelig en ny ide for blivende bruder.

Dobutler: "Skal det være en tampong?"

Fremdeles dobutleren: "Hvilken størrelse foretrekker de?"

Hehe...eller så tilbyr dobutleren kun tamponger i den størrelsen som har farge lik temafargen (f.eks. ob. normal hvis temafargen er blå....etc) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, inspirert av mange innlegg her, og egne erfaringer, kanskje noe av dette kvalifiserer som bridezilla:

Utsagn av typen: "det er brudens dag"

Er det galt?!?!

Skrevet
Er det galt?!?!

Nei det er ikke galt, det er bare utrolig Bridezilla.

Skrevet
Er det galt?!?!

I de fleste bryllup jeg har vært i, har det også vært en brudgom som har giftet seg, så det er vel i beste fall å feilinformere, dersom man mener at det er BRUDENS dag?

Skrevet
I de fleste bryllup jeg har vært i, har det også vært en brudgom som har giftet seg, så det er vel i beste fall å feilinformere, dersom man mener at det er BRUDENS dag?

Greit det også er mannens dag, men ærlig talt så r det vel kvinnene som er mest opptatt av bryllup.

Jeg hadde dokurver i mitt bryllup, er jeg da såkalt bridezilla så gjerne for meg. Innholdet i kurvene ble benyttet og godt mottatt, så prøv dette dere og

Skrevet
Greit det også er mannens dag, men ærlig talt så r det vel kvinnene som er mest opptatt av bryllup.

Jeg hadde dokurver i mitt bryllup, er jeg da såkalt bridezilla så gjerne for meg. Innholdet i kurvene ble benyttet og godt mottatt, så prøv dette dere og

GREIT at det er mannens dag også? Er han en statist i bryllupsoppsetningen?

Jeg er vel egentlig betraktelig mye mer opptatt av ekteskapet enn av bryllupet, så jeg har kanskje diskvalifisert meg selv fra videre diskusjon.

Dokurver har sikkert sin misjon, men når de begynner å bli mer velassortert enn den lokale super'n, stiller jeg visse spørsmålstegn ved nytteverdien...

Skrevet
GREIT at det er mannens dag også? Er han en statist i bryllupsoppsetningen?

Jeg er vel egentlig betraktelig mye mer opptatt av ekteskapet enn av bryllupet, så jeg har kanskje diskvalifisert meg selv fra videre diskusjon.

Dokurver har sikkert sin misjon, men når de begynner å bli mer velassortert enn den lokale super'n, stiller jeg visse spørsmålstegn ved nytteverdien...

Søtt å høre at du er opptatt av ekteskapet, jeg er mest opptatt av fjas og stas jeg

Skrevet

Do kurvene er fenomenale da! Men som sagt over meg her så er det egentlig ikke nødvendig med ti typer maskara og små mintsjokolader... HAHA!!

Skrevet

Denne tråden bekrefter at jeg nok var en bridezilla

Skrevet

Kvalifiserer dette til Bridezilla:

Min x-svigerinne H planla da bryllup med min manns bror.

H ville gjerne ha en ponni i kirka, den kunne da trekke brudebarna i en vogn opp kirkegulvet forran brudeparet.

:skratte:

Nei.... det ble ikke noe av det...

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Dokurver i seg selv er Bridezilla nok synes jeg. Dokurver er en sånn ting som ofte er plassert på finne hoteller og restauranter, å ha det i det bryllupp er jo bare kjempedillete og virker egentlig ganske wannabe. Hvis man synes dokurver er så fryktelig praktisk burde man heller prioritere å ha en sånn stående fast på gjestebadet sitt.

Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke å se problemet med dokurv. Må da være utrolig praktisk for gjestene å finne feks. nål og tråd, paracet, gnagsårplaster, parfyme , ol som ofte finnes i disse kurvene. Nei,damer finn noe annet å kritiser..

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg klarer virkelig ikke å se problemet med dokurv. Må da være utrolig praktisk for gjestene å finne feks. nål og tråd, paracet, gnagsårplaster, parfyme , ol som ofte finnes i disse kurvene. Nei,damer finn noe annet å kritiser..

Hvis det er så utrolig praktisk med dokurv burde man i så fall ha det i alle fester da, det er jo ikke bare i bryllup man får bruk får nål og tråd.

Skrevet
Hvis det er så utrolig praktisk med dokurv burde man i så fall ha det i alle fester da, det er jo ikke bare i bryllup man får bruk får nål og tråd.

God ide. Da gjør du det da:)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
God ide. Da gjør du det da:)

Nei, jeg synes det er tullete jeg ;)

Skrevet

Etter beskrivelsene her å dømme kjenner jeg flere bridezillaer, og jeg er en av dem...

Skrevet (endret)

jeg hadde dokurver i mitt bryllup og fikk veldig gode tilbakemeldinger på det.

det var nesten tomt for paracet, gnagsårplaster, strømper og tamponger... nålen og trådene var det brukt masse av...

hvis det å ha dokurv kvalifiserer til å være bridezilla så var nok jeg en. men jeg sitter igjen med nydelige minner fra verdens beste dag, et fantastisk forhold til min mann, alle vennene mine, hele familien min og jaggu klarte jeg ikke bli kjent med noen koselige mennesker som jeg ikke kjente fra før! :fnise:

i mine øyne er en bridezilla en som krever mer enn hun gir og mister bakkekontakten mens hun planlegger den fineste dagen i sitt liv... det er en som glemmer å være en venninne, og som nesten stresser på seg et hjerteinfarkt fordi en liten uviktig detalj ikke er helt som hun hadde planlagt. det er en som glemmer at dette er dagen da kjærligheten hun og hennes fremtidlige mann har sammen skal feires og heller konsentrerer seg om hvorvidt kaken kommer med riktig antall roser på toppen....

det var et program på tv om bridezillaer, der fikk man virkelig se skrekk eksempler!! :ler:

Endret av brudeliten
Skrevet
jeg hadde dokurver i mitt bryllup og fikk veldig gode tilbakemeldinger på det.

det var nesten tomt for paracet, gnagsårplaster, strømper og tamponger... nålen og trådene var det brukt masse av...

Ja, da har vel folk hamstra da, så slipper de å kjøpe selv. ;)

Skrevet

Bridezilla:

- bruker mesteparten av planleggingsfasen til å bestemme seg for kjole og tilbehør til seg selv, starter gjerne denne delen av planleggingen 2-3 år før bryllupet...

- synes det er kjempegøy å skrive antrekk galla, selv om det serveres koldtbord og man må betale i baren

- har flere kjoler, og gjerne frisøren tilgjengelig hele dagen

- bestemmer at alle forloverne (bridezillaen har gjerne 3-4) må ha lik kjole, i temafargen...

- deler ut en spesiell bryllupsris til gjestene som de skal kaste på brudeparet

- har ingen skrupler med å bruke 20 000 på kjolen sin, selv om det betyr at gjestene selv må betale i baren

- planlegger bryllup i utlandet, og synes det er helt fair at gjestene må ta 2 ukers ferie og betale tusenvis av kroner for å delta i bryllupsdrømmen hennes

- forventer at save-the-date-magneten med forlovelsesbildet skal henge på kjøleskapet til alle inviterte helt til bryllupet skal stå. Sender gjerne ut save-the-date-magneten 1-2 år før bryllupet...

- blir i harnisk når noen på bryllupsforumet stiller spørsmål ved do-kurven hennes

osv, osv :gjeiper:

Gjest Wrangler
Skrevet

Gud jeg husker en utrolig festlig tråd om dokurver som tok heeelt av. Men den var veldig morsom, inntil moderert...

Bridezillas: Har sagt til min forlover at hun må slå meg hardt i hodet om jeg får sånne tendenser.

Dokurv alene utgjør ingen bridezilla, men en selvopptatt drttkjærring som er mer opptatt av å virkeliggjøre sine egne (ville) fatasier på bekostning av glede, samvær, ha en god dag, mannen sin, etc - DET er en bridezilla. Og det finnes endel av de på brylupsforumet.. Noen blir omtrent hysterisk fordi de må flytte middagen 15 minutter fordi det fins andre som skal gifte seg også, de begynner å grine fordi papiret invitasjoen skal skrives på er utdatert, etc etc....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...