Gå til innhold

Gidder ikke å gå i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du hva? Jeg kommer ikke i bryllupet ditt. Vet du hvorfor? Fordi jeg gidder ikke.

Setter meg heller hjemme å ser på tv. Det er mye morsommere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit. Jeg hadde ikke lyst til å invitere deg uansett, men følte at jeg måtte. Da sparer jeg de pengene, og kan heller kjøpe meg en kaketopp til 1000 kr :lur:

Skrevet

fint! har angret på at vi ba deg. hører jo ikke noe fra deg uansett om dagen! om vi ikke kommer til å ha kontakt i det hele tatt er det best for alle om du takker nei til å komme!

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Du kan da virkelig ikke gå glipp av designer kaketopp, 16 siders grafisk utformet sanghefte og program, kirkeprogram på dyrt papir, dokurver og fargekoordinert festbord? Det går da ikke an ...?

Skrevet

:hoppe: Hva er det i dokurvene?! Hvis det er noen gratis give-aways oppi der, så går jeg gjerne istedet for deg, ts. :nigo:

*trenger strømper, paracet, tamponger, klar neglelakk, bind, kondomer og lesestoff*

Skrevet

Helt greitt! Du var uansett kun en "pliktgjest". Vi skrev forresten på feil dato, tilfelle du skulle takke ja.

Skrevet

Er det ikke det som er det vanlige da? Jeg trodde alle tenkte som deg, jeg, så vi inviterte ikke en kjeft i bryllupet. Da kan alle sitte hjemme og se charter-feber på tv, i stedet for å være nødt til å komme i det kjedelige bryllupet vårt. Win-win situasjon. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...