Gjest PpP Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Måten han ser på meg. Man ser han elsker meg bare han ser tilfeldigvis bort på meg. Elsker blikket hans. Ellers så er det vel måten han kan få noen små ting som å spise grandis til middag til å bli romantiske ved å f.eks skjære pizzaen i hjerte biter og sånne ting. Han er kjempe søt :D
Crow Jane Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Måten han ser på meg. Man ser han elsker meg bare han ser tilfeldigvis bort på meg. Elsker blikket hans. Ellers så er det vel måten han kan få noen små ting som å spise grandis til middag til å bli romantiske ved å f.eks skjære pizzaen i hjerte biter og sånne ting. Han er kjempe søt :D Heldig, du :-)
Møffi Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 ALT :rødme: hihi Han er snill, skjønn, omtenksom, livlig og rett og slett perfekt for meg!
LitaPia Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Vet ikke hva jeg setter mest pris på, setter mest pris på alt ved ham igrunn. Han er utrolig omsorgsfull, han ser meg for den jeg er og elsker meg for det. Han merker med èn gang om jeg er nedfor eller dårlig og vil gjøre alt for å hjelpe meg. Jeg vet jeg kan stole på ham, han er ærlig og trofast. I tillegg får ham meg til å le og avogtil gir ham meg blikk som gjør at jeg smelter helt. :rødme: Han tar hensyn til meg og mine følelser og ønsker å dele livet sitt med meg, både oppturer og nedturer. Jeg setter pris på at han er god mot andre, både min familie,hans familie og venner. Han lyser opp hverdagen min bare ved å være den han er, og jeg elsker han for det :rødme:
Vera Vinge Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Jeg liker at når vi er sammen med andre mennesker, så kan vi utveksle et blikk og vi vet hva den andre tenker om noe som blir sagt f.eks. Jeg liker at han ikke er som mange av mennene som det klages over her inne angående husarbeid og sånne ting. I perioder hvor han jobber mye mer enn jeg liker, står han likevel opp før meg i helgene for å ta sin del av husarbeidet (selv om jeg forsøker å si at det ikke er nødvendig). Han er generelt full av initiativ og er ikke redd for å ta i et tak. Dessuten er han den morsomste jeg kjenner. Han er også veldig flink til å overraske og å fortelle meg både i ord og handling at han elsker meg. Og så er han er veldig god diskusjonspartner. Og han er god å ha med på shopping. Han er kongen av effektivitet, og hvis vi skal handle klær til meg, sveiper han gjennom butikken på egenhånd, på utkikk etter det jeg leter etter. God smak har han også. Som en kamerat og kjæreste i ett, i grunnen.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Ingenting.....! ...akkurat i dag...
Crow Jane Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Ingenting.....! ...akkurat i dag... Bra. Ble så trist av å lese Vera Vinges innlegg. Eller - misunnelig heter det vel.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Ingenting.....! ...akkurat i dag... her også...
Silmarill Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 At han er forståelsesfull og ser andre enn kunn seg selv!
Gjest kaffedama Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 At han er interessant å snakke med, nysgjerrig på å finne ut av ting, kunnskapsrik. Omsorgsfull, og følelsesmessig mer stabil enn meg. Han er tilstede i nuet (mer enn meg) og minner meg ofte på hva som er viktig og hva som ikke er det.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 at han valgte å komme på besøk fra milletæret når han må være tilbake i leiren kl 23 å var ikke hær før kl 15 skulle egentli ikke få se han før om to uker :rødme: var så godt å få ligge i armene hans igjen om en bare for noen timer :rødme:
jonna julianna Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 At han danser for meg når han kommer ut av dusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå