Gjest Elize Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er på jakt etter et bilde av et hjerte som jeg kan bruke på forsiden av invitasjonene, men jeg vil at det skal være gul/orange. Jeg greier ikke å finne det på internett og håper at noen kan hjelpe meg
Cæmis Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 googla litt jeg og fant disse... orange hearts sjekk ut denne også, her finner du alle hjerter i alle fasonger og vinker og farger Hearts&Hearts
Gjest Elize Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 googla litt jeg og fant disse... orange hearts sjekk ut denne også, her finner du alle hjerter i alle fasonger og vinker og farger Hearts&Hearts Tusen takk De første var nydelig
Cæmis Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk De første var nydelig bare hyggelig! Prøvde å se om jeg fant de i lilla, siden jeg skal ha lilla tema...men nei da..typisk det!
Kanutten Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Noen i Lilla som ligner litt Her Endret 8. februar 2009 av Maye
Gjest Elize Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 bare hyggelig! Prøvde å se om jeg fant de i lilla, siden jeg skal ha lilla tema...men nei da..typisk det! De første har nå havnet på forsiden av invitasjonene mine og kommer til å havne på resten av det jeg skal trykke. Jeg trykte de på brunt papir og de ble mørkebruke, men det ble nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå