Cata Skrevet 7. februar 2009 #1 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg vet det høres tåpelig ut, men nå sitter jeg altså med en bunke bukser (jeans med stretch) som "glir ned" slik at jeg blir skikkelig sidrumpa. Ser det ikke mens jeg prøver buksene i butikken, men merker det når jeg begynner å bevege meg i dem sånn til daglig. Slik var det da aldri før? Er det pga. kroppen har forandret seg, eller er det på grunn av stretch'en? (Pleide sjelden bruke stretchbukser, men nå er det jo nesten ikke annet å få tak i ) Er det håp om at belte vil hjelpe til å holde buksa oppe? Føler meg liksom litt for gammel til å bli "sagger" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 7. februar 2009 #2 Del Skrevet 7. februar 2009 Et belte vil nok hjelpe, ja. Hva med bukseseler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2009 Et belte vil nok hjelpe, ja. Hva med bukseseler? Bukseseler is not an option. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakee Skrevet 7. februar 2009 #4 Del Skrevet 7. februar 2009 Bukseseler is not an option. Stilig det vel? Se på disse f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 7. februar 2009 #5 Del Skrevet 7. februar 2009 Sliter med det samme! Veldig irriterende. Jeg liker ikke belter heller, så da blir det vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. februar 2009 #6 Del Skrevet 7. februar 2009 Sånn fremover, så får du bare innse at du rett og slett har fått en slank og smekker kropp og kjøpe mindre størrelser. For de du allerede har liggende: Sprett opp (buksa) bak og sy inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #7 Del Skrevet 7. februar 2009 Haha fint bilde... Man skal vell egentlig kjøpe buksene minst en størrelse mindre pga at de strekkes ut 1/2 størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 7. februar 2009 #8 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har helt normal vekt og det samme skje med meg Stretchbukser utvider seg veldig desverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 7. februar 2009 Sånn fremover, så får du bare innse at du rett og slett har fått en slank og smekker kropp og kjøpe mindre størrelser. For de du allerede har liggende: Sprett opp (buksa) bak og sy inn. Skulle ønske det var sånn, men jeg er alt annet enn smekker dessverre. Men har bestilt meg belte på ebay så får håpe det kommer til å funke som nødhjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 7. februar 2009 #10 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har det samme problemet med en bukse jeg har med mye stretch. Jeg syns ikke det er sånn med de andre jeg har, som er mindre stretch i. Jeg er glad i å bruke belter i livet på kjoler og skjørt, men ikke på bukser. Da måtte jeg i så fall hatt en bukse med høyt liv, siden jeg vanligvis ikke liker belter på hoftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. februar 2009 #11 Del Skrevet 7. februar 2009 Skulle ønske det var sånn, men jeg er alt annet enn smekker dessverre. Joda, det er du det - er bare du som ikke skjønner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rawien Skrevet 7. februar 2009 #12 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeans må stort sett kjøpes så trange man klarer å få på seg, ble mye mer fornøyd etter at jeg begynte med det Den skal ikke sitte perfekt i butikken;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 7. februar 2009 #13 Del Skrevet 7. februar 2009 Har samme type problem, og er heller ikke så glad i belter, ihvertfall ikke belter som er ment for å holde buksa oppe, belter som mest er til pynt kan gå. Men greia er ikke at buksa er for stor egentlig, for den kan godt sitte helt fint i låra og sånn, den bare sklir ned forde. Det gjelder da spesielt strechbukser. Jeg må rett og slett bare la vær og kjøpe strechbukser - tror ikke det er noe håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 7. februar 2009 Har samme type problem, og er heller ikke så glad i belter, ihvertfall ikke belter som er ment for å holde buksa oppe, belter som mest er til pynt kan gå. Men greia er ikke at buksa er for stor egentlig, for den kan godt sitte helt fint i låra og sånn, den bare sklir ned forde. Det gjelder da spesielt strechbukser. Jeg må rett og slett bare la vær og kjøpe strechbukser - tror ikke det er noe håp. Sånn har jeg også det. Buksa passer egentlig men havner halvveis ned på rumpa når jeg bøyer og tøyer litt. Prøver nå med ebaybelte (som riktignok kunne hatt et hull til å stramme inn på) og håper jeg slipper buksesig en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #15 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei- gjest her. Jeans må kjøpes dødstrange! Les annen tråd her som heter jenter i jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 #16 Del Skrevet 8. februar 2009 Et annet tips er at bukser med stretch ikke skaal vaskes med tøymykner, det gjør visstnok noe med stretchn :-) Lærte det av ei som jobber i klesbutikk. Da kan en i allefall la det være med fremtidige bukser man kjøper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er ikke problemet her i allfall for her er det kun håndklær som stifter bekjentskap med tøymykner. Men ser ut som belte kan hjelpe på situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 9. februar 2009 #18 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg bruker å kjøre de buksene som blir sånn en runde i tørketrommelen etter vask... Da krymper de litt og jeg synes de holder lenger på fasongen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg bruker å kjøre de buksene som blir sånn en runde i tørketrommelen etter vask... Da krymper de litt og jeg synes de holder lenger på fasongen... Åh, du er genial. Det må jeg prøve. Et par av dem er jo bortimot ubrukelige slik de er nå. Takk o takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. februar 2009 #20 Del Skrevet 9. februar 2009 På sikt vil tørketrommeltrikset bare bidra til at buksene blir enda slappere, for tørketrommel ødelegger elastisiteten i buksene. Så egentlig er belte den beste løsningen fortsatt. Og så er det lurt å kjøpe en størrelse mindre neste gang, for uansett type vil stretchbukser alltid utvide seg endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå