Millan Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei! Er det noen av dere som har gått på Silva kurs? Jeg har veldig lyst og gå.... mangler bare det siste lille sparket bak. Det hadde vært veldig gøy og hørt fra dere som har gått på kurs og en ting til, får dere holdet det dere har lært ved like?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Ble nyskjerrig, hva er Silva-kurs???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 www.silvaultramind.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har ikke gått selv, men kjenner flere osm har vært på det. De har vært veldig fornøyde, og fått mye ut av det. Eneste grunnen til at jeg ikke har blitt med selv ennå er at det er så dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. oktober 2004 #5 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jo det er et ganske høy kursavgift. Den ligger vel på like oppunder 4000 nå. Men å repetere koster bare 400! Du får et kursbevis som du viser fram når du går på kurs nr 2, 3, 4 osv. Men 4000 er jo lite iforhold til det utbyttet du får av kurset da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. oktober 2004 #6 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg gikk på det for mange år siden. Men har ikke vært flink til å bruke det videre. Gir deg masse positiv energi i hvertfall. Fokuserer mye på positive tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitzi Skrevet 8. oktober 2004 #7 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har gått Silvakurs, og jeg kan absolutt anbefale det. Jeg fikk utrolig mye ut av det: jeg var mer uthvilt, mer positiv, fikk bedre karakterer, løste problemene mine fortere og lettere. Dessverre har jeg ikke vært flink nok til å holde det ved like. Nå er det riktignok 5-6 år siden sist jeg var på kurs, så det lønner seg nok å ta oppfriskningskurs innimellom. Dersom du har lyst, tid og anledning, synes jeg absolutt du skal ta et Silvakurs! Det er vel verdt investeringen - det forandret i all fall mitt liv. (Nå høres jeg helt koko ut, men det er helt sant). Send meg gjerne en PM om du lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå