Gjest Gjest_elise_* Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Følgende innlegg var på denne siden den 27 jan.: " Jeg er bekymret for datteren min. Jeg mener ikke å være det men jeg er litt redd for den store, stygge verden. Jeg veit ikke hvordan kvinner har det i tyskland i dag og håper datteren min får beholde friheten. Jeg håper hun ikke må gå med slør. " Hvis vi ikke legger til grunn at datteren er mindreårig eller ikke vært i stand til å etablere kjærlighetsforhold tidligere, viser innlegget en typisk tilnærmelse til tyskere som dessverre stadig er svært utbredt og som beror på den totale kunnskapsløshet. Man må spørre seg om kvinner med så helt grunnleggende mangel av kunnskap om geografi og sosialadferd hos våre nære samarbeidspartnere Europa bør få ha adang til å oppdra barn. Hva kan en slik mor bidra med utover å påføre barnet sosial angst og negativ adferd ? elise
Gjest Methuselah Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg tror du burde ta det innleget med en klype salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå