Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 7. februar 2009 #1 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noen som kan foreslå et bra utested i Oslo med overvekt av kjekke menn med utenlansk bakgrunn, sånn 25+ år ? Og hvor norske damer føler seg velkommen, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 7. februar 2009 #2 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noen som kan foreslå et bra utested i Oslo med overvekt av kjekke menn med utenlansk bakgrunn, sånn 25+ år ? Og hvor norske damer føler seg velkommen, selvfølgelig. Du har et lite sted ved siden av Tinghuset, Posto heter det. Er 50/50 menn og kvinner der i alder 25++ vil jeg tro. Mennene er hovedsaklig fra Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Del Skrevet 6. mars 2009 Alle steder hvor det danses salsa er det mange utlendinger. Om de er bra eller ikke vet jeg ikke, jeg foretrekker skandinaviske menn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå