Gjest Pjusk Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Litt tidligere i kveld så jeg siste episode av "Ungkarskvinnen". Har fulgt halvhjertet med på dette, men så jo at det var to skikkelige karer hun sto tilbake med... Nok om det! Det jeg skulle frem til var at hun virket jo oppriktig lei seg da hun skulle dumpe Charlie (eller hva han het), men hva ser vi: Tårevåte dådyrøyne, noen tårer, et fattet ansikt... Ganske så vakkert! Hvordan jeg ville tatt det? Vel, hvis jeg hadde vært så lei meg at jeg ville begynt å gråte i en slik situasjon ville følgende skjedd: a) Underleppen min ville begynne å skjelve uavbrutt samtidig med at rykningene i ansiktet økte i styrke B) Jeg ville ikke kunne si mer, for da ville jeg begynne å gråte c) Jeg begynner å gråte likevel d) Jeg begynner å gråte enda mer fordi jeg er lei meg + fordi jeg griner på TV e) Tenker på hvor MYE jeg gråter på TV, gråter enda mer pga. dette og vil til slutt være så sentimental at det ikke er noen vei tilbake f) Mascaren renner nå i strie strømmer, øynene er røde og hovne, jeg prøver å snakke men gurgler mer isteden. g) Begynner å gråte enda mer fordi jeg "gurgler" og snøvler på TV h) osv.... Hvordan klarer noen å bli enda penere når de gråter??? Er DU vakker og gråtende??? Og jeg burde kanskje gå å legge meg - utrolig hva man begynner å tenke på med søvnmangel....
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Men Pjusk da.. ting er jo sånn i Amerika! Der våkner de med perfekt sminke, nyvasket hår og når de gråter, så renner det EN enkel tåre nedover kinnet.
Litago Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Men Pjusk da.. ting er jo sånn i Amerika! Der våkner de med perfekt sminke, nyvasket hår og når de gråter, så renner det EN enkel tåre nedover kinnet. D'ekke sånn her ihvertfall! Jeg blir kjempestygg. Men naboen, som er amerikansk, ser selvsagt perfekt ut.
Ruby Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Sminkører gjør underverker...... I tillegg er jo dama nydelig!
Linemor Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 det er vel ikke så mange som er like vakre med rød hovne øyne og anikte i grimer, men alt lar seg ordne på tv.
Gjest Alive Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 Jeg gjorde jobben med å være stygg for henne jeg Pjusk Satt i sofaen og så på med snørr og tårer, (nesa mi blir kjempehoven) litt pinlig egentlig...men det var jo veldig trist da!! :cry: Nesa mi vokste enda mer når hun da sto der med sin utkårede og det ble skikkelig romantisk...når det kom et lite stygt hulk i tilegg, var jeg nødt til å ta meg sammen, blåse nesa kraftig og skifte kanal :oops: Ikke mye glamour her nei...
*Lillian* Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 Jeg blir ikke akkurat penere av å tute og grine, da... Og når man ikke er pen fra før så kan man jo selv tenke seg hvor ille det ser ut når man griner attpåtil!! :o Bruk solbriller, alltid. Beste tips mot å skjule griningen.. Lillian
Gjest Pjusk Skrevet 1. juli 2003 #9 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har møtt deg, så jeg går ut ifra at det ikke er deg selv du refererer til når du sier: "Og når man ikke er pen fra før så kan man jo selv tenke seg hvor ille det ser ut når man griner attpåtil!! "?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #11 Skrevet 1. juli 2003 Lillian: Du høres akkurat ut som meg..Jeg og sitter å sier sånt, men gud så irriterende det er å høre det fra andre.
Tjorven Skrevet 2. juli 2003 #12 Skrevet 2. juli 2003 Kjenner meg veldig igjen i det du sier Pjusk og jeg husker veldig godt hvordan jeg så ut etter at mannen min fridde til meg og tårene bare rant... Men så du programmet etter Ungkaren om hvordan det gikk med Aron og Helene? Hun gråt jo og så heldigvis normal ut når hun gråt også. Hun hadde iallfall skjelvende underleppe og ble rød i ansiktet...
Gjest Pjusk Skrevet 2. juli 2003 #13 Skrevet 2. juli 2003 Ja, Tjorven - jeg la merke til det. Hadde hun bare begynt å sikle litt også mens snørra rant, hadde det blitt helt optimalt...! Og litt utenfor temaet: Lillian, jeg synes du ikke er helt rettferdig overfor deg selv. Jeg har bare truffet deg en gang, men synes du var ei flott jente som samme dag hadde fått en kul frisyre hos frisøren!!!!!
Tjorven Skrevet 2. juli 2003 #14 Skrevet 2. juli 2003 Ja, Tjorven - jeg la merke til det. Hadde hun bare begynt å sikle litt også mens snørra rant, hadde det blitt helt optimalt...!
Gjest Donna Skrevet 2. juli 2003 #15 Skrevet 2. juli 2003 Skal man grine- gjørs det best ned i en pute med vaskbart trekk (maskara og slikt lager flekker vettu ) - eller i masse tørkepapir ......kunsten er å passe på så øyner og mesteparten av fjeset er tildekket ... :o - så slipper man å syne for omverdenen at øynene er røde - maskaraen flyter, snørret renner og grimaser gjør fjeset grimt å se på ...... har man ikke noe av det nevnt ovenfor så får hendene gjøre nytten *ler*..... eller man lar være å grine ....evt biter seg skikkelig hardt inni munnen for å fokusere på noe annet - så man kanskje greier la være å grine ..... hehe også lurt å ungå å se sentimentale ting ...... Når man så er ferdig å grine gjelder det å låse seg inne på badet - pøse på med kaldt vann i ansiktet.....og oppholde seg der en times tid mens man konsentrerer seg intenst om å ta seg sammen og se helt uberørt ut ....samt slette alle spor etter griningen ......men det skal noe til .....pleier å se fæl ut i evigheter jeg når jeg har måttet grine ...*ler*...derfor greiest å prøve å la være ......hehe er heldigvis ikke slik som begynner å grine av filmer .......(vanligvis da)....... Nei - jeg begriper ikke hvordan folk kan grine og fremdeles se pene ut .....ja endog faktisk vakrere ....
Gjest Donna Skrevet 2. juli 2003 #16 Skrevet 2. juli 2003 Skal man grine- gjørs det best ned i en pute med vaskbart trekk (maskara og slikt lager flekker vettu ) - eller i masse tørkepapir ......kunsten er å passe på så øyner og mesteparten av fjeset er tildekket ... :o - så slipper man å syne for omverdenen at øynene er røde - maskaraen flyter, snørret renner og grimaser gjør fjeset grimt å se på ...... har man ikke noe av det nevnt ovenfor så får hendene gjøre nytten *ler*..... eller man lar være å grine ....evt biter seg skikkelig hardt inni munnen for å fokusere på noe annet - så man kanskje greier la være å grine ..... hehe også lurt å ungå å se sentimentale ting ...... Når man så er ferdig å grine gjelder det å låse seg inne på badet - pøse på med kaldt vann i ansiktet.....og oppholde seg der en times tid mens man konsentrerer seg intenst om å ta seg sammen og se helt uberørt ut ....samt slette alle spor etter griningen ......men det skal noe til .....pleier å se fæl ut i evigheter jeg når jeg har måttet grine ...*ler*...derfor greiest å prøve å la være ......hehe er heldigvis ikke slik som begynner å grine av filmer .......(vanligvis da)....... Nei - jeg begriper ikke hvordan folk kan grine og fremdeles se pene ut .....ja endog faktisk vakrere ....
*Lillian* Skrevet 2. juli 2003 #17 Skrevet 2. juli 2003 Virgo, det dummeste du gjør er å holde inne på følelsene og ikke kjenne på dem. Føler du for å grine, så skal du grine!! Jada, jeg vet det er vanskelig. Men det går med trening.... Eventuelt fell noen krokodilletårer i skjul så kommer de ekte temmelig fort... Lillian Utenfor tema: Ikke helt rettferdig mot meg selv?? Den var ny... Jeg føler det jeg føler og kan ikke forandre på det, vettu.. Men takk likevel!
Gjest Virgo-ikke logget på Skrevet 3. juli 2003 #18 Skrevet 3. juli 2003 Jeg burde nok det Lillian Vet det ikke er lurt å stenge inne følelser...... føles bare så dumt å gi seg over slik *rødme* forresten - griner dere med lyd - eller stille?...jeg prøver å være stille - men det blir liksom ikke det samme da - egentlig .. *rødme*
Gjest Virgo-ikke logget på Skrevet 3. juli 2003 #19 Skrevet 3. juli 2003 Jeg burde nok det Lillian Vet det ikke er lurt å stenge inne følelser...... føles bare så dumt å gi seg over slik *rødme* forresten - griner dere med lyd - eller stille?...jeg prøver å være stille - men det blir liksom ikke det samme da - egentlig .. *rødme*
Gjest Virgo-ikke logget på Skrevet 3. juli 2003 #20 Skrevet 3. juli 2003 Jeg burde nok det Lillian Vet det ikke er lurt å stenge inne følelser...... føles bare så dumt å gi seg over slik *rødme* forresten - griner dere med lyd - eller stille?...jeg prøver å være stille - men det blir liksom ikke det samme da - egentlig .. *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå