Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jenny Packham - Elizabeth, her og her. Elsker den :)

For en fantastisk kjole!!!!

Man må nesten slutte å se på kjoler etter at man har kjøpt selv, lett å begynne å tvile litt...

Jeg har denne fra Demetrios :) Syns foresten den er finere i virkeligheten enn på bildet.. :blush:

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Fikk ikke lov til å vise dere bildet gitt, teiteste jeg har sett.

http://www.brides.com/fashion/dresses/gall...et=3346#_chip=0

Den var jeg like ved å kjøpe også... Men endte i stedet opp med denne:

Benjamin Roberts Bla frem til kjolen som har nummer 1065. Det er litt uti "boka", men i mellomtiden får dere se mye andre fine kjoler da.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare hyggelig :lol:

Så forresten på en UK bryllupsblogg at folk klaget på at JP aldri svarer på mail, så du får ringe og mase på dem.

Jeg skal ha Suzanne Nevilles Solandra. Synes ikke at bildet gjør kjolen noen 'justice', men det er det eneste bildet jeg finner på nettet:

http://www.theweddingshop.co.uk/suzanne_neville.html

(kjole nr 4, første rad)

Det synes ikke på bildet, men den har et ganske langt slep og snøring i ryggen. Skal ha den med en ganske tettsittende chiffon bolero med 3/4 armer. Som du skjønner, er jeg litt anti-pynt/perler osv...

Kjempefin!!! Jeg kan tenke meg at den er nydelig på.

Jeg er heller ikke sånn veldig glad i for mye stæsj. Kjolen jeg skal ha har litt glitter på toppen da, men ellers er den ikke noen typisk brudekjole. Fikk som nevnt tidligere tips om at den kunne sys om til en kortere kjole og farges. Flere som hadde gjort det og brukt den i andre selskaper :-)

Skrevet
Kan starte jeg: her er (en som ser omtrent ut som) min: min kjole

Den ser omtrent ut som min kjole også! :danser:

Veldig veldig fornøyd!!! Vakre vakre kjolen

Skrevet
Kjempefin!!! Jeg kan tenke meg at den er nydelig på.

Det som er så fantastisk med den kjolen, som de andre kjolene ikke hadde, er snittet og hvor utrolig flatterende den er på. Den får meg til å se tynn ut, noe jeg ikke er og det er ikke noe stramt korsett som klemmer ting inn, det er bare en utrolig bra designet kjole sånn sett :ler:

Den veier heller nesten ingenting, de andre kjolene jeg prøvde var tunge og stive i forhold.

Gleder meg noe så utrolig til å ha den på!

Skrevet

Nå har jeg sett igjennom alle kjolene i denne tråden, og for å være ærlig, så finner jeg ingen jeg kunne tenkt meg!...altså ingen inspirasjonstråd for meg :lete:

Dette er sååå vanskelig altså, er det ingen kjole der ute for meg..? Hvordan gikk dere fram for å finne deres drømmekjole?

Skrevet
Nå har jeg sett igjennom alle kjolene i denne tråden, og for å være ærlig, så finner jeg ingen jeg kunne tenkt meg!...altså ingen inspirasjonstråd for meg :lete:

Dette er sååå vanskelig altså, er det ingen kjole der ute for meg..? Hvordan gikk dere fram for å finne deres drømmekjole?

Det er vanskelig :jepp: Heldigvis hadde jeg en god ide om type kjole jeg ønsket:

1. Ikke bløtkake

2. Ikke masse krimskrams på hele kjolen

3. God kvalitet på stoff

4. Ikke den helt typiske kjolen som "alle har"

Tittet på nettet og i et par brudemagasin og fant designere som noen hadde kjoler som jeg likte:

sanpatric.com

jennypackham.com

Så dro jeg på prøverunde i brudesalongene, og endte altså opp med denne kjolen som jeg følte passet meg godt; Manouka

Skrevet

Tittet på nettet og i et par brudemagasin og fant designere som noen hadde kjoler som jeg likte:

sanpatric.com

jennypackham.com

Glemte forresten

www.ceciliemelli.no

og Iselin Engan sine kjoler :gjeiper:

Skrevet
Det er vanskelig :jepp: Heldigvis hadde jeg en god ide om type kjole jeg ønsket:

1. Ikke bløtkake

3. God kvalitet på stoff

Listen din så omtrent lik ut som min, bare at jeg kanskje ønsker litt mer "klassisk" kjole.. ikke helt enkelt i en "bløtkakekjole"-verden :ler:

Takk for tips! Kanskje jeg får litt inspirasjon ut av denne tråden jeg også :jepp:

Skrevet

1. Ikke bløtkake

3. God kvalitet på stoff

Ca. akkuratt samme lista som jeg hadde. Var innom San Patric og jenny packham jeg og, og endte opp med jenny packham heh :)

Skrevet
Ca. akkuratt samme lista som jeg hadde. Var innom San Patric og jenny packham jeg og, og endte opp med jenny packham heh :)

Ikke sant. Er helt forelsket i Jenny Packham kjolene - ingenting er bra nok etter jeg fikk prøve de på meg. Så fantastisk materiale, snitt og design :rødme: Hvilken kjolemodell skulle du ha da?

Skrevet
Hvilken kjolemodell skulle du ha da?

Ehhh.. det har jeg spurt om før, jah. Og du skulle ha Elisabeth. Herregud rotehode :fnise:

Skrevet

Jeg skal ha en kjole fra Novia d'Art, modell Triana :)

Trodde ikke jeg kunne ha en slik fasong, så den er helt anerledes enn det jeg trodde jeg kom til å ende opp med. Men jeg kledde overhode ikke prinsessesnittet, liker ikke paljetter og bling, men samtidig så ville jeg ha noe som var litt spesielt :)

Kjolen er mye vakrere i virkeligheten, og jeg synes den krever mer former enn modellberta har for å falle pent nok:

Forfra

Detalj

Bakfra

Skrevet

Trodde ikke jeg kunne ha en slik fasong, så den er helt anerledes enn det jeg trodde jeg kom til å ende opp med. Men jeg kledde overhode ikke prinsessesnittet, liker ikke paljetter og bling, men samtidig så ville jeg ha noe som var litt spesielt :)

Kjolen er mye vakrere i virkeligheten, og jeg synes den krever mer former enn modellberta har for å falle pent nok:

Forfra

Detalj

Bakfra

Den var nydelig! :rødme:

Skrevet
Den var nydelig! :rødme:

Tusen takk :)

Skrevet

Forfra

Detalj

Bakfra

Sååååå nydelig !! Hvor har du kjøpt den ? Og jeg må bare spørre om pris... :rodme:

Skrevet
Sååååå nydelig !! Hvor har du kjøpt den ? Og jeg må bare spørre om pris... :rodme:

Takk :) Kjøpte den på Brudehuset i Lillestrøm, kostet aaaaltfor mye penger (14.900 kr), men mamma gråt da hun så meg i den og mente det var vel verdt de pengene, og siden hun insisterte på å sponse kjolen... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...