Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jenny Packham - Elizabeth, her og her. Elsker den :)

Fy flate den var fin! Hvorfor fant ikke jeg en sånn en? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jenny Packham - Elizabeth, her og her. Elsker den :)

Nydelig! Elsker nesten alle kjolene til Jenny Packham :-) Kjøpt i Norge? Vurderer å dra til London en tur :-)

Skrevet
Nydelig! Elsker nesten alle kjolene til Jenny Packham :-) Kjøpt i Norge? Vurderer å dra til London en tur :-)

Jenny Packham kjolene er superpopulære her i UK, med god grunn! De er jo så utrolig fine!

Skrevet
Visit My Website

Dette er min ;)

Den var bare skikkelig vakker! Heldig du er som skal ha på deg den :)

Denne tråden er såååå koselig - skikkelig feel-good-tråd, blir veldig inspirert! :bryllup:

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Ja det kjolen var vakker, har du fått den?

Er det snøring bak? Hvilke stoff er det, er det blankt?

Er den creme eller hvit?

Syns bare den var så fin så må bare spørre litt:-)

Tusen takk! :enig:

Det er snøring bak ja (brudes beste venn, tihi :jepp: ). Veldig tykt fint stoff oppe, og ganske lett skjørt (er noe tyll). Herlig kjole, hvit, veldig fornøyd ja!...og ikke minst forholdsvis rimelig (lagersalg i Danmark).

Skrevet
Skal ha denne jeg: http://www.abelone.no/component/page,shop....id,26/vmcchk,1/

Ikke det beste bildet, men fant ikke flere i farten, denne er utgått

Denne hadde jeg da jeg giftet meg i august! Kjempegod å gå med!

Et lite tips hvis du har stive underskjørt under - gå med skikkelig truse (ikke g streng) og hel strømpebukse... stive underskjørt gir bittesmå vannblemmer på rompa! Ikke å anbefale... =)

Skrevet
Jenny Packham kjolene er superpopulære her i UK, med god grunn! De er jo så utrolig fine!

Har skjønt det - har lett litt på nettet for å se om jeg kan finne en brukt, men det er nesten umulig! Vet du sånn ca pris for en slik kjole ny fra Jenny Packham butikken? snakket med en forhandler som kjøper fra JP og hun skulle ha 1845 pund! Litt i overkant, selv om det er billigere enn Norge med den kursen som er nå. Har funnet en utstillingsmodell til 1000 pund, men den er en str for stor. Tenkte det sikkert er mulig å sy den inn. Har du noe tips?

Skrevet
Tusen takk! :enig:

Det er snøring bak ja (brudes beste venn, tihi :jepp: ). Veldig tykt fint stoff oppe, og ganske lett skjørt (er noe tyll). Herlig kjole, hvit, veldig fornøyd ja!...og ikke minst forholdsvis rimelig (lagersalg i Danmark).

Ser du kan kjøpe den veldig billig fra Lilly.dk også!

Men det blir jo usett, så må bare spørre deg litt om kjolen da:-)

Er den blank i stoffet er skjørtet i sånt knitrestoff??

Er det noe perler på overdel? Tror du evt det går an å sy den om, slik at det går an å bruke den uten stropper?

På forhånd takk!

Skrevet

Heh, nei, kjøpt i Hellas :> Ikke spesielt mye billigere i Hellas enn i Norge desverre. :/

Skrevet
!...og ikke minst forholdsvis rimelig (lagersalg i Danmark).

hvordan finner man ut om disse lagersalgene? når og hvor ogsånt...

Skrevet
Har skjønt det - har lett litt på nettet for å se om jeg kan finne en brukt, men det er nesten umulig! Vet du sånn ca pris for en slik kjole ny fra Jenny Packham butikken? snakket med en forhandler som kjøper fra JP og hun skulle ha 1845 pund! Litt i overkant, selv om det er billigere enn Norge med den kursen som er nå. Har funnet en utstillingsmodell til 1000 pund, men den er en str for stor. Tenkte det sikkert er mulig å sy den inn. Har du noe tips?

Vet ikke hvor mye de koster nye her, men har ikke inntrykk av at de er så veldig billige. Har lest et sted at Jenny Packham butikken tar £150 for å sy inn kjoler, så dersom det er tilfelle, blir jo kjolen ikke like dyr som en ny en.

Du kan jo også se på dette webstedet, det ligger endel brukte JP kjoler der, kanskje du finner den der?

http://www.sellmyweddingdress.co.uk/databa...Jenny%20Packham

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Jeg ordla meg litt feil. Har forøvrig svart på dette i "Erfaring med llilly kjoler" - tråden, så vi ikke sporer helt av :fnise:

Skrevet
Hei!

Jeg skal ha denne kjolen, selv om det ikke er en "ordentlig" brudekjole :) Gleder meg sååå mye til å bruke den, og så kan jeg jo satse på gjenbruk siden også!

min kjole

Så moro! Jeg skal også ha en selskapskjole - sparer penger :)

denne, men med armer

Skrevet

Har sjekket på nettsiden, og lagerutsalget er hele oktober mnd i Velje i Danmark.. kjolene selges for 1000.- og alt annet også billig!

Da har jeg giftet meg og forhåpentligvis kjøpt meg drømmekjolen:-)

Skrevet
Vet ikke hvor mye de koster nye her, men har ikke inntrykk av at de er så veldig billige. Har lest et sted at Jenny Packham butikken tar £150 for å sy inn kjoler, så dersom det er tilfelle, blir jo kjolen ikke like dyr som en ny en.

Du kan jo også se på dette webstedet, det ligger endel brukte JP kjoler der, kanskje du finner den der?

http://www.sellmyweddingdress.co.uk/databa...Jenny%20Packham

Tusen takk for tips! Ja, der har jeg vært på den nettsiden. Kjolen (en Manouka) jeg skal ha kan ikke være større en UK 12. Vil helst ha str 10. Får bare fortsette søket og ringe JP butikken (de svarer ikke på mail).. Hvordan kjole skal du ha forresten?

Han fortreffelig helg! :)

Skrevet
Tusen takk for tips! Ja, der har jeg vært på den nettsiden. Kjolen (en Manouka) jeg skal ha kan ikke være større en UK 12. Vil helst ha str 10. Får bare fortsette søket og ringe JP butikken (de svarer ikke på mail).. Hvordan kjole skal du ha forresten?

Han fortreffelig helg! :)

Bare hyggelig :lol:

Så forresten på en UK bryllupsblogg at folk klaget på at JP aldri svarer på mail, så du får ringe og mase på dem.

Jeg skal ha Suzanne Nevilles Solandra. Synes ikke at bildet gjør kjolen noen 'justice', men det er det eneste bildet jeg finner på nettet:

http://www.theweddingshop.co.uk/suzanne_neville.html

(kjole nr 4, første rad)

Det synes ikke på bildet, men den har et ganske langt slep og snøring i ryggen. Skal ha den med en ganske tettsittende chiffon bolero med 3/4 armer. Som du skjønner, er jeg litt anti-pynt/perler osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...