Neytiri Skrevet 9. februar 2009 #41 Skrevet 9. februar 2009 Oj! Den var fin! :rødme: Takk takk...du vet når du finner drømmekjolen så er man sååå forelsket Fin kjole! Likner litt på stroppene på min kjole (se ovenfor). Fin detalj på kjolen! takk Ja faktisk så eg på din....var kjempefin og ligna litt min på stroppene.... kor mye måtte du ut med for din?
Gjest Lille Bie Skrevet 10. februar 2009 #42 Skrevet 10. februar 2009 (endret) *slettet* Endret 10. februar 2009 av Lille Bie
twinklestar Skrevet 10. februar 2009 #43 Skrevet 10. februar 2009 Ja faktisk så eg på din....var kjempefin og ligna litt min på stroppene.... kor mye måtte du ut med for din?
Neytiri Skrevet 10. februar 2009 #44 Skrevet 10. februar 2009 Ja faktisk så eg på din....var kjempefin og ligna litt min på stroppene.... kor mye måtte du ut med for din? Jeg skal leie jeg da... Har inntrykk av at de fleste her på forumet kjøper. Men betaler nok for å leie og da... 6300,- Men da slipper jeg å tenke på rensing og alt det etterpå og kjolen sys inn en uke før bryllupet. det er jo fint det da vet om mange som har leid før. tror ingen av kjolene blir leid mer en et par ganger....så da er ikke det så anarledes en å kjøpe en brukt kjole tror eg. Håper du får en strålende dag da!!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #45 Skrevet 10. februar 2009 Dette er den eg gikk for Hvilket merke er den kjolen? Veldig veldig vakker
Neytiri Skrevet 10. februar 2009 #46 Skrevet 10. februar 2009 Hvilket merke er den kjolen? Veldig veldig vakker skal eg være helt ærlig så vet eg ikke. Er bestillt direkte fra kina leverandør så om det er en kopi så driter eg i det så lenge den er vakker. Men har prøvd på kjoler før, og denne her ligna veldig på mange av de fra pronovias. Uansett så er ikke eg så opptatt av merket selv.
Gjest Gjest_Brownie_* Skrevet 11. februar 2009 #47 Skrevet 11. februar 2009 Her er min drømmekjole:Visit My Website
Gjest Gjest_enna_* Skrevet 11. februar 2009 #48 Skrevet 11. februar 2009 gå inn på demetrios.com og søk etter nr 1369. den er min
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #49 Skrevet 11. februar 2009 Denne:http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=j192&keywordType=any&page=0&pageSize=12&style=J192 men uten armer... men står mellom den og en annen,. men mer og mer på denne
Neytiri Skrevet 11. februar 2009 #50 Skrevet 11. februar 2009 gå inn på demetrios.com og søk etter nr 1369. den er min Gud den er helt nydelig!!!!
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 11. februar 2009 #51 Skrevet 11. februar 2009 Jeg VIL ha denne - må bare finne ut hvor jeg kan få fatt i den i UK på lettest og billigst mulig måte... Jenny Packham - Manouka
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #52 Skrevet 12. februar 2009 Denne:http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=j192&keywordType=any&page=0&pageSize=12&style=J192 men uten armer... men står mellom den og en annen,. men mer og mer på denne Å, denne har jeg også sett på! Men med armer..tihi...var de jeg falt for
Gjest min kjole Skrevet 12. februar 2009 #53 Skrevet 12. februar 2009 Jeg venter og venter og venter på at drømmekjolen skal komme i butikken (1. mars!!!). Det er en Passions of Lilly-kjole P of L
Gjest Lille Bie Skrevet 12. februar 2009 #54 Skrevet 12. februar 2009 Jeg VIL ha denne - må bare finne ut hvor jeg kan få fatt i den i UK på lettest og billigst mulig måte... Jenny Packham - Manouka Nydelig!!! :rødme: Si ifra bår du har funnet ut hvor mye du må ut med for den da!
twinklestar Skrevet 12. februar 2009 #55 Skrevet 12. februar 2009 Denne:http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=j192&keywordType=any&page=0&pageSize=12&style=J192 men uten armer... men står mellom den og en annen,. men mer og mer på denne Kjempefin kjole!! Jeg likte den også veldig godt med ermer! Gjør kjolen litt mer spesiell også.
twinklestar Skrevet 12. februar 2009 #56 Skrevet 12. februar 2009 gå inn på demetrios.com og søk etter nr 1369. den er min skjønner ikke hvordan jeg skal få den frem jeg... hvor skal jeg søke?
illafanten Skrevet 12. februar 2009 #57 Skrevet 12. februar 2009 skjønner ikke hvordan jeg skal få den frem jeg... hvor skal jeg søke? det er skrevet feil der, siden heter demetriosbride.com prøv å søke på denne http://www.demetriosbride.com/intl/index.php
anettes´verden Skrevet 12. februar 2009 #58 Skrevet 12. februar 2009 Jeg skal ha en Lilly-kjole, 08-3025. Den er bare nyyydelig! lilly-kjole Ja det kjolen var vakker, har du fått den? Er det snøring bak? Hvilke stoff er det, er det blankt? Er den creme eller hvit? Syns bare den var så fin så må bare spørre litt:-)
Musihus Skrevet 12. februar 2009 #59 Skrevet 12. februar 2009 Nydelig!!! :rødme: Si ifra bår du har funnet ut hvor mye du må ut med for den da! Jah.. så alt for alt for dyr i Norge denne. Har sett den til 1000 pund på nettsider, men ikke i min størrelse foreløpig. Har sendt mail til Jenny Packham i London, men har ikke fått noe svar. Har prøvd den på, og den er en drøm - følte meg som en alv som fløt bortover gulvet. Fantastisk stoff, nydelig snitt og ikke den helt tradisjonelle brudekjolen som alle andre har (og som jeg ikke helt klarer å se meg selv i). Dessuten fikk jeg tips om at den kunne farges og eventuelt gjøres kortere, så kan man bruke den igjen i en annen anledning. Det rettferdiggjør i allefall litt av den stive prisen :gjeiper:
Phaedra Skrevet 12. februar 2009 #60 Skrevet 12. februar 2009 Jenny Packham - Elizabeth, her og her. Elsker den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå