Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk :) Kjøpte den på Brudehuset i Lillestrøm, kostet aaaaltfor mye penger (14.900 kr), men mamma gråt da hun så meg i den og mente det var vel verdt de pengene, og siden hun insisterte på å sponse kjolen... :sjenert:

:) Heldig er du :) Pluss snill mamma ! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er min kjole! Det er egentlig en ballkjole fra agape, som er bestilt i fargen ivory. Kostet meg bare 2000,- så jeg er meget fornøyd med det. Damen i butikken sa at stadig flere kjøpte selskaps eller ballkjoler i ivory som brudekjoler.. Har ikke helt inntrykk av det her inne, men jeg er iallefall strålende fornøyd med min! :)
Skrevet
Her er min kjole! Det er egentlig en ballkjole fra agape, som er bestilt i fargen ivory. Kostet meg bare 2000,- så jeg er meget fornøyd med det. Damen i butikken sa at stadig flere kjøpte selskaps eller ballkjoler i ivory som brudekjoler.. Har ikke helt inntrykk av det her inne, men jeg er iallefall strålende fornøyd med min! :)

Linken funker ikke hos meg. :(

Gjest Gjest
Skrevet
Linken funker ikke hos meg. :(

Hvis du er spesielt interessert i min kjole (slik som meg :fnise: ), gå inn på agape-brud, 2009 ball, kjole nr 2316 på første siden :)

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Jeg skal ha denne: http://www.morilee.com/DressDetail.aspx?C=...;D=2213&P=1

Jeg synes det var vanskelig å finne brudekjole og ble derfor veldig glad da jeg fant denne i et magasin i en brudesalong. Den virka å være mye av det jeg så etter. Da jeg fikk den var den ikke helt som forventa. Den hadde mye mer perler enn det så ut som og var større. Synes den ser veldig liten og nett ut på bildet. Menmen, er fornøyd, men har ikke den gode følelsen jeg hadde. Litt ambivalent kanskje.

Skrevet (endret)

..

Endret av Cammiebella
Skrevet
Jeg fant drømmekjolen min og den ser ut slik: drømmekjolen

Oj, den kjolen har jeg kjøpt meg! :)

Gjest Gjest_grete_*
Skrevet
Her er min fantastiske kjole. Jeg har en annen fargenyanse på "beltet", men ellers er det samme kjolen - rett og slett fantastisk, og sitter som støpt :rødme:
Gjest Gjest
Skrevet
Her er min fantastiske kjole. Jeg har en annen fargenyanse på "beltet", men ellers er det samme kjolen - rett og slett fantastisk, og sitter som støpt :rødme:

Akkurat den har jeg også sett på!

Hvor kjøpte du den... og hvor mye betalte du?

Gjest Gjest_grete_*
Skrevet
Akkurat den har jeg også sett på!

Hvor kjøpte du den... og hvor mye betalte du?

Kjøpte min i USA, så vet ikke hva prisen ville vært her, sorry! Men ser på hjemmesidene at det finnes forhandler i Ski, Hønefoss, Jessheim, Kristiansand, Larvik, Lillestrøm, Oslo, Drammen, Sellebakk og Tønsberg. Kanskje det går ann å ringe å høre? Lykke til, det er en flott flott kjole :rødme:

Gjest Gjest_bride2be_*
Skrevet

Denne tråden er genial! Har fått masse inspirasjon, og tror nok jeg "stjeler" ideen til en her, og skaffer meg lik kjole :rødme:

Gjest Gjest_martine_*
Skrevet
Hvis du er spesielt interessert i min kjole (slik som meg :fnise: ), gå inn på agape-brud, 2009 ball, kjole nr 2316 på første siden :)

For en nyyydelig kjole! *sukk* Kan man bruke ballkjole som brudekjole altså? Tok de mye ekstra for å bestille den i ivory?

Ikke tenkt tanken før nå jeg, men fin var den!

Gjest Gjest
Skrevet

Den var helt nydelig :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skal ha denne: http://www.morilee.com/DressDetail.aspx?C=...;D=2213&P=1

Jeg synes det var vanskelig å finne brudekjole og ble derfor veldig glad da jeg fant denne i et magasin i en brudesalong. Den virka å være mye av det jeg så etter. Da jeg fikk den var den ikke helt som forventa. Den hadde mye mer perler enn det så ut som og var større. Synes den ser veldig liten og nett ut på bildet. Menmen, er fornøyd, men har ikke den gode følelsen jeg hadde. Litt ambivalent kanskje.

Hvor fikk du kjøpt den? Den var veldig flott! :)

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet
Hvor fikk du kjøpt den? Den var veldig flott! :)

På brudesenterert i Drammen. De har ikke akkurat den der, men en annen som likner litt i fasongen. Men vet du, nå begynner jeg å bli kjempefornøyd igjen. Var jo helt forelska i kjolen da jeg så den på bildet, men så var den litt annerledes da jeg fikk den. Funnet ut at jeg nok skal gjøre noe med underdelen. Liker ikke å ha så mye stoff og slep, så syr den om på et vis. Føler jeg drukner litt og at det gjør at jeg ikke får bevegd meg på mye. Så, nå begynner jeg å bli forelska igjen :) Hyggelig at du likte den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...