Gå til innhold

Brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har denne fra Demetrios :) Syns foresten den er finere i virkeligheten enn på bildet.. :blush:

å den var fin, har sett den på nettet. Vet du hva modellen heter?

Og er den i den fargen som på bilde..? (champagne?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har funnet drømmekjolen:D som var helt annerledes enn det jeg hadde tenkt meg, men skjønte at det var den riktige kjolen da jeg fikk den på!

Den er fra La Sposa.

http://www.thelondonweddingcompany.co.uk/martina.html

Kjempefin! Herlig å se en brudekjole som er elegant og sexy på en gang. Litt lei standard med prinsesseskjørt og stroppeløs overdel nå.

Skrevet
Kjempefin! Herlig å se en brudekjole som er elegant og sexy på en gang. Litt lei standard med prinsesseskjørt og stroppeløs overdel nå.

Takk! Det er jeg også. Men det viktigste er jo å finne en kjole som passer til kroppsfasongen sin. Og de enkle, stroppeløse kjolene så rett og slett kjempekjedelige ut på meg, selvom det var det jeg egentlig hadde tenkt... Buet form over brystene og stropper gjorde veldig mye med kjolen på meg iallfall.

Men synes mange andre er fine i enkle, stroppeløse!

Men til alle som ikke har bestemt dere enda: Ta dere tid til å prøve litt forskjellige kjoler, og være åpen for iallfall å prøve noen som kanskje er litt annerledes enn dere hadde tenkt dere!

Skrevet

Hei!

Jeg skal ha denne kjolen, selv om det ikke er en "ordentlig" brudekjole :) Gleder meg sååå mye til å bruke den, og så kan jeg jo satse på gjenbruk siden også!

min kjole

Skrevet (endret)

gir opp

Vedlegg fjernet, se reglene om kopibeskyttet materiale.

vimse-mod.

Endret av Bertelura
Skrevet
Skal ha denne: alfred angelo

når jeg bare får somlet meg til det.......... :sukk:

Åååååååååååååå............nyyyyyyyyyyyyyydelig! Eg vil også ha den :goodbye:

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Så moro å se hva dere andre skal ha! :popcorn:

Får ikke til å legge inn bilde, men jeg skal ha denne kjolen fra Lilly kjole Sparte masse penger siden den var festkjole og ikke i brudekjolekolleksjonen :lur:

Skrevet (endret)

Dette er den eg gikk for :)

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Oj! Den var fin! :rødme:

Skrevet (endret)
Jeg skal ha denne:

Kjolen

oobs, feil kjole... men fin denne og da.

men mente egentlig å skrive det som kommer under her.

Endret av bridezilla
Skrevet

Fin kjole! Likner litt på stroppene på min kjole (se ovenfor). Fin detalj på kjolen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...