Gjest utlogget Skrevet 7. februar 2009 #1 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er så nysgjerrig på hvilken kjole alle dere andre skal ha! Hva med en "legg-ut-bilde/link-av-brudekjolen"-tråd? Til inspirasjon, for å stilne nysgjerrigheten og for å få skryte litt av kjolen sin.. Forsøkte å søke i tidligere tråder, men ser at det er litt kjoler her og litt der av diverse brudekjoler. Kanskje vi kunne samlet dem? Kan starte jeg: her er (en som ser omtrent ut som) min: min kjole
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal ha en Lilly-kjole, 08-3025. Den er bare nyyydelig! lilly-kjole
Solstrålejenta Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg skal ha Maggie Sotteros Royal Romance. Den er gått ut av produksjon nå, men fant bilde på en annen nettside Foran Bak Endret 7. februar 2009 av Solstrålejenta
Gjest utlogget Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal ha Maggie Sotteros Royal Romance. Den er gått ut av produksjon nå, men fant bilde på en annen nettside Foran Bak Å, den var nydelig. Skikkelig prinsessekjole Hvordan fikk du tak i den hvis den har gått ut av produksjon? Hengt i skapet en stund, eller kjøpt brukt? Jeg lurte på å kjøpe en maggie-kjole først..de har mye flott!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 Skal ha denne: alfred angelo når jeg bare får somlet meg til det..........
Solstrålejenta Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Å, den var nydelig. Skikkelig prinsessekjole Hvordan fikk du tak i den hvis den har gått ut av produksjon? Hengt i skapet en stund, eller kjøpt brukt? Jeg lurte på å kjøpe en maggie-kjole først..de har mye flott! Jeg kjøpte min allerede i mars i fjor, så den har hengt snart et år i skapet. Da jeg kjøpte den så fantes den fortsatt i salong, men jeg slo til og kjøpte den på det tidspunktet fordi jeg fant den brukt Sparte masse penger på det og så visste jeg jo at det var drømmekjolen min. Da jeg fant ut senere at den skulle ut av produksjon var jeg ekstra glad for at jeg kjøpte den så tidlig... Nå gleder jeg meg helt vanvittig til å endelig kunne bruke den i august :rødme:
mia83 Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Skal ha denne: alfred angelo når jeg bare får somlet meg til det.......... Den var utrolig vakker!!!
Gjest også utlogget Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Hahaha...jeg må logge meg ut for å svare på spørsmålet kjenner for mange som vet hvem jeg er her inne, og noen hemmeligheter må jeg jo få ha min fantastiske kjole: drømmekjolen
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Hahaha...jeg må logge meg ut for å svare på spørsmålet kjenner for mange som vet hvem jeg er her inne, og noen hemmeligheter må jeg jo få ha min fantastiske kjole: drømmekjolen lurer også på å kjøpe kjole fra jkdress. Var du fornøyd med kvaliteten, liknet den kjolen på bildet, lang leveringstid? Var veldig fin forresten
Cammiebella Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Hadde egentlig sett for meg en enkel kjole, men endte opp med denne.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal ha denne kjolen. Å, den har jeg også sett på Nyyyyyyydelig!
Gjest ts Skrevet 7. februar 2009 #13 Skrevet 7. februar 2009 Hadde egentlig sett for meg en enkel kjole, men endte opp med denne. Er det en blomst øverst? (flott kjole )
mamma3 Skrevet 7. februar 2009 #14 Skrevet 7. februar 2009 Denne skal jeg ha: http://www.bestbridalprices.com/sottero-an....html?cPath=208
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #15 Skrevet 7. februar 2009 Noen som vet hva denne kjolen heter? Denne Den dukker stadigvekk opp for meg, men finner den alltid på disse "kopi" sidene, så finner ikke ut hva den heter. Ikke meningen å kuppe tråden, men dette er i såfall den jeg ville hatt (når min tur kommer)
aes Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 Hei her kommer min kjole, men har omdesignet denne med halterneck (skrives det sånn) kjole http://www.agape-brud.no/img.php?img=863
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 Hei her kommer min kjole, men har omdesignet denne med halterneck (skrives det sånn) kjole http://www.agape-brud.no/img.php?img=863 aes, den var nyyyydelig! har du bilde av den med hatlter neck å da?
aes Skrevet 7. februar 2009 #18 Skrevet 7. februar 2009 aes, den var nyyyydelig! har du bilde av den med hatlter neck å da? Hei har desverre ikke det, har ikke fått den enda, får den vel i mars engang tenker jeg, siden dei sydde kjoler etter bestilling kunne dei omdesigne denne litt slik at jeg fikk halter neck- jeg passet det best. gleder meg til å prøve den når den kommer her til lands
Cammiebella Skrevet 7. februar 2009 #19 Skrevet 7. februar 2009 (endret) Er det en blomst øverst? (flott kjole ) Ja, det stemmer. Takk skal du ha! Endret 7. februar 2009 av Cammiebella
illafanten Skrevet 8. februar 2009 #20 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg har denne fra Demetrios Syns foresten den er finere i virkeligheten enn på bildet.. Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Fikk ikke lov til å vise dere bildet gitt, teiteste jeg har sett. http://www.brides.com/fashion/dresses/gall...et=3346#_chip=0 Endret 9. februar 2009 av illafanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå