Gjest Kola Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Det blir til tider høye temperaturer i diskusjonene her inne, med utskjelling og det ene med det andre. Jeg syns det er på tide med en positiv tråd, hvor det kan være rom for heder og ære. Jeg vil derfor starte med å si at jeg syns Pinting og Caya har mye fornuftig å si.
Gjest Caya Skrevet 7. februar 2009 #2 Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk! Det var veldig hyggelig å høre
Gjest Kola Skrevet 8. februar 2009 #3 Skrevet 8. februar 2009 Det kan da ikke bare være jeg som har hyggelige ting å si om mine meddebattanter?
Gjest Caya Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg synes Tabris og Vera Vinge ofte sier smarte ting Endret 11. februar 2009 av Caya
Gjest Elastica Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg elsker å lese om hva blant annet Eurydike og Ludovie skal ha til middag.
feuerstein Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Lommerusk, ilcrappo, Kamikatze og Midgard, for mange gode innlegg innen vitenskap og teknologi.
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Jeg elsker å lese om hva blant annet Eurydike og Ludovie skal ha til middag. Og jeg elsker å lese Elasticas innlegg om interiør!
Gjest amu Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 For en hyggelig tråd Har ikke vært her lenge nok til å bite meg merke i så mange. Men jeg synes Aline skriver en del fornuftig. Og så liker jeg godt å lese Kami sine innlegg, trekker ofte på smilebåndet da .
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Aline har mye bra å si, ja. Bellatrix virker også som ei bra dame. Yvonne ser også ut til å ha mange jern i ilden, så det er alltid hyggelig å lese hva hun har å si. Jeg liker også at Far til 2 er her. Jeg er uenig i mye av det han sier, men han har tatt sine standpunkt og står ved dem samtidig som han kan argumentere på en fornuftig måte uten at det blir barnehagementalitet og krangling av det.
Gjest BBB Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Jeg syns det er vanskelig å trekke fram noen spesielt nå. Likte bedre de som var her før, og det var flere som utmerket seg da. Som Bodillen, aline, Mann42, Frk. Åberg, Leo, tentacle, Sissan. Aline er her vel fortsatt i blant, men noen som vet hva som skjedde med resten?
Malum Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Jeg syns det er vanskelig å trekke fram noen spesielt nå. Likte bedre de som var her før, og det var flere som utmerket seg da. Som Bodillen, aline, Mann42, Frk. Åberg, Leo, tentacle, Sissan. Aline er her vel fortsatt i blant, men noen som vet hva som skjedde med resten?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Jeg vil bare si at jeg synes h*n som lager de kule og morsomme trolleinleggene her hele tiden er megakul og at h*n må stå på. Vi elsker deg.
Gjest *Mim* Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Jeg liker faktisk gjest. Og mange andre. Vil ikke nevne navn, for da glemmer jeg helt sikkert noen. Synes de fleste her inne er hyggelige og saklige, heldigvis.
Pingting Skrevet 11. februar 2009 #15 Skrevet 11. februar 2009 Jeg vil derfor starte med å si at jeg syns Pinting og Caya har mye fornuftig å si. Takk! (Eh, det var meg du mente, sant? Selv om du skrev nicket mitt uten g? ) Jeg begynte å skrive en liste over de jeg synes er flinke og fornuftige her inne, men den var på over fire linjer før jeg var halvferdig... Generelt sett synes jeg det er veldig mange som er flinke på vitenskapstrådene, også er jeg litt svak for de som klager over dårlig rettskrivning og grammatikk. Men - noen som fortjener litt ekstra heder og ære er defremdeles klarer å holde seg på et saklig nivå når de er uenige med noen! Det er det jammen ikke ofte man ser i nettdiskusjoner! Jeg har flere ganger opplevd å få større respekt for de jeg ikke er enig med (eller til tider synes har helt idiotiske meninger) enn de jeg er enig med på grunn av argumentasjonsteknikk og oppførsel.
Vera Vinge Skrevet 11. februar 2009 #16 Skrevet 11. februar 2009 Jeg setter synes Tabris og Vera Vinge ofte sier smarte ting Det var hyggelig å høre.
Vera Vinge Skrevet 11. februar 2009 #18 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Endret 11. februar 2009 av Vera Vinge
Sheenaca Skrevet 11. februar 2009 #19 Skrevet 11. februar 2009 Ny på forumet, så har ikke lagt merke til så mange... Men FoxyFish utmerker seg med mange fornuftige og saklige innlegg, jeg er en stor tilhenger av henne
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #20 Skrevet 18. februar 2009 *Mim* virker som ei oppegående dame. Elastica også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå