Gjest Ana, ikke innlogget Skrevet 30. juni 2003 #1 Del Skrevet 30. juni 2003 Skal på øyhopping i Hellas, vet ikke hva jeg skal pakke i!!! Var i fjor også, da hadde jeg ryggsekk, men syntes det var utrolig slitsomt å måtte bære på ryggen hele tiden. De eneste gangene sekk var mest praktisk var når vi skulle ombord i fergene, og måtte løpe opp på dekk for å få gode plasser... Så at det var veldig mange som reiste med bager/kofferter og trillekofferter....føler også at jeg har mer oversikt over tingene mine i en koffert...Har en liten trillekoffert som jeg vurderer å pakke i, men er redd det vil bli tungt/uhamselig hvis jeg først blir nødt til å bære den et stykke... Noen råd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Selv ville jeg nok valgt trillekoffert.. Eller ryggsekk. Finnes jo masse gode sekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 1. juli 2003 #3 Del Skrevet 1. juli 2003 Hva med å kjøpe en sånn kombi-sak? En trillebag som også kan bæres på ryggen? Veldig kjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #4 Del Skrevet 1. juli 2003 God ide, men i og med at jeg skal reise I DAG så er det utelukket å gå og kjøpe noe nytt! Det blir enten trillekoffert eller ryggsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 1. juli 2003 #5 Del Skrevet 1. juli 2003 Ryggsekk. Reiste med koffert på/av busser og ferger for noen mnd siden, og det var rett og slett ikke særs praktisk. Dersom du har en stor bag som du kan bære som bag men også ha på ryggen hadde jeg kanskje valgt den over ryggsekk (for jeg haaater egentlig å gå med ryggsekk, men innser at noen ganger hadde det vel egentlig vært lurt.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå