Gjest Gjest_unni_* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Mitt ønsker var å unngå treffe mitt barns far,inngikk avtale med min mor å levere og motta barnet. Han har ingen grunn til spørre hvor jeg er?
Lissi Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Mitt ønsker var å unngå treffe mitt barns far,inngikk avtale med min mor å levere og motta barnet. Han har ingen grunn til spørre hvor jeg er? ?? Du spørre om hva? Nei han har ikke noe med hvor du er.
Crow Jane Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Om han bør spørre? Ja, hvis han lurer på hvordan barnet hans har det når h*n er sammen med sin mor, så bør han nok det. Greit å få et visuelt bilde av deg og vite litt om hva du driver med. Og hvilke andre mennesker du introduserer for deres felles barn. Husk - det er hans barn også - selv om dere ikke bor sammen lenger. Synes han har rett til å bry seg litt, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #4 Skrevet 7. februar 2009 Mitt ønsker var å unngå treffe mitt barns far,inngikk avtale med min mor å levere og motta barnet. Han har ingen grunn til spørre hvor jeg er? Kor barnslig er nu ikke det!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå