Gjest Gjest_lurven_* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 hei jeg er sammen med en herlig fyr, og vi har et avstandsforhold som fungerer rimelig greit, noe det har gjort i snart to år. han er en kjernekar, men fester veldig mye, og har lett for å havne i bråk. i fylla blir han veldig tøff, men det er vel kanskje en gutteting... problemet er at når helga kommer og vi skal ut vil han gjerne dra ut hver for oss. dette er jo helt greit for meg, jeg må bare finne på noe anna. for er jo enig med han om at vi kan bli lei hverandre om vi går oppåhverandre hele tiden når jeg er hjemme... men alikevel, jeg er jo ikke hjemme såå ofte. og de gangene jeg har hatt andre planer og disse har skjært seg sitter jeg hjemme på vorspiel, men får ikke være med ut for er jo ikke hans skyld at jeg har så "dårlige" venner... dette irriterer meg bare mer å mer egentlig. for hva er vel problemet å dra ut sammen... og det er jo så ufattelig sårende å bli igjen hjemme når de andre drar ut, bare fordi det var planen. hadde han hatt planer som gikk i vasken ville jeg jo tatt han med meg... vel, jeg vet ikke helt hvor mye dette hjelper, men nå har jeg iallfall fått ut det jeg har på hjernen. og kanskje noen har noen tips eller vært borti det samme =)
Gjest Yihaa Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 hei jeg er sammen med en herlig fyr, og vi har et avstandsforhold som fungerer rimelig greit, noe det har gjort i snart to år. han er en kjernekar, men fester veldig mye, og har lett for å havne i bråk. i fylla blir han veldig tøff, men det er vel kanskje en gutteting... Javel. Men han ville ikke være ute sammen med deg når du en sjelden gang er hjemme?
Heart7086 Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Du, seriøst.. "Kjernekar"? Ville nå heller sagt at det var noe muggent der! Jeg hadde aldri godtatt noe slikt fra min kjære! Greit nok, er du hjemme Hver helg, er det jo ikke nødvendig å tilbringe Hver helg sammen, Hele tiden! Men uansett! Gå heller gjennom forholdet ditt, å er han virkelig en sånn kjernekar? Eller over-reagerer du litt? Eller...?
Gjest ts Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Du, seriøst.. "Kjernekar"? Ville nå heller sagt at det var noe muggent der! Jeg hadde aldri godtatt noe slikt fra min kjære! Greit nok, er du hjemme Hver helg, er det jo ikke nødvendig å tilbringe Hver helg sammen, Hele tiden! Men uansett! Gå heller gjennom forholdet ditt, å er han virkelig en sånn kjernekar? Eller over-reagerer du litt? Eller...? han er en utrolig grei fyr, bortsett fra dette her... er som regel greit de gangene jeg er hjemme utenom feriene, men ja, det har jo skjedd da også... men er jo verst i feriene. nå i jula skjedde det flere ganger. hva er liksom problemet med at jeg blir med, vi har det jo kjempehyggelig de gangene som regel. vet han er en person som liker seg godt alene, surre rundt på byen som han selv vil. men man må jo ta litt hensyn når man er sammen med noen
Gjest StockDama Skrevet 7. februar 2009 #5 Skrevet 7. februar 2009 ...hvor gammel er den karen? 13? Selvfølgelig inkluderer man partneren om deres planer har skjært seg. Skulle da virkelig bare mangle, blir respektløst å bare la partneren være igjen hjemme, faktisk litt barnslig...
Fluffie Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 ... Dette hoeres ikke ut som en kjernekar, synes jeg.
Gjest Sandbekken Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Serriøst, ikke for å starte sjau-tanker i hodet ditt nå altså. Men hadde dette vert meg hadde jeg spurt ham hva han drev på med på byen som han ikke vil jeg skal få vite om! Hadde klikka om jeg var deg..
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Det der høres bare sært ut! Jeg pleier heller ikke gå ut sammen med kjæresten hver eneste helg, men vi liker jo godt å gå ut sammen og gjør det ofte. At man trives i hverandres selskap - fulle som edru, og med hans eller mine venner eller hvem som helst andre - er vel omtrent det viktigste i et forhold! Den dagen han synes det er så enormt lite gøy å gå ut med meg at han ikke engang vil ta meg med på fest om jeg vil ut men ikke har noe sted å gå, så tror jeg forholdet er ganske over. Sier ikke at du skal dumpe fyren din altså, sier bare at situasjonen høres utrolig merkelig ut i mine ører..! For å være litt hard, så er dette det første jeg tenker: Enten synes han du er dritkjip å drikke med, eller så liker han å flørte med andre og er redd for at du blir sjalu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå