angeleyes Skrevet 7. februar 2009 #21 Skrevet 7. februar 2009 Nå???? Det var et nedsettende ord for 30 år siden... Mulig det, men jeg synes det har blitt mer vanlig å bruke det i negativ forstand de siste årene enn det var før.
waco Skrevet 7. februar 2009 #22 Skrevet 7. februar 2009 Alle vet ihvertfall at fitte betyr bresprekk eller sprekk i fjellgrunnen.
Gjest dalieo Skrevet 7. februar 2009 #23 Skrevet 7. februar 2009 Synes det er stygt og diskriminerende... Synes det er lite hyggelig å bruke navn på kjønnsorgan som skjellsord. Enig. Forbinder det bare negativt.
Pingting Skrevet 7. februar 2009 #24 Skrevet 7. februar 2009 Njæ, jeg liker det ikke noe særlig. Bruker det som skjellsord, men det stopper der. Kunne kanskje fungert om man har noe seriøst med dirty talk på gang...?
*Mummi* Skrevet 8. februar 2009 #25 Skrevet 8. februar 2009 Alle vet ihvertfall at fitte betyr bresprekk eller sprekk i fjellgrunnen. Alle vet og alle vet... Hvor tar du det fra? Litt skråsikker, kanskje? Opprinnelsen til ordet er "frodig fuktig eng". Ingen ord er "stygge". Det er hvordan det blir sagt og hva vi legger i det som eventuelt er stygt.
MarianneE Skrevet 8. februar 2009 #26 Skrevet 8. februar 2009 Jeg liker ikke det ordet noe særlig. Mulig det er fordi mange nå har begynt å bruke det som skjellsord og da forbinder jeg med det. Akkurat det samme tenker jeg. Det må være et av de styggeste ordene jeg vet om.. Jepp, det er kjempe stygt!
Gjest Gjest_Bare meg_* Skrevet 8. februar 2009 #27 Skrevet 8. februar 2009 Alle vet og alle vet... Hvor tar du det fra? Litt skråsikker, kanskje? Opprinnelsen til ordet er "frodig fuktig eng". Ingen ord er "stygge". Det er hvordan det blir sagt og hva vi legger i det som eventuelt er stygt. Enig
Gjest MåneSkygge Skrevet 8. februar 2009 #28 Skrevet 8. februar 2009 Har ikke noe imot ordet fitte. Syns ikke det er stygt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå