Gå til innhold

Ordet fitte

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som jeg synes om ordet kuk. Skikkelig barnslig.

Skrevet

Jeg liker ikke det ordet noe særlig. Mulig det er fordi mange nå har begynt å bruke det som skjellsord og da forbinder jeg med det.

Skrevet

Det må være et av de styggeste ordene jeg vet om..

Skrevet (endret)
Jeg liker ikke det ordet noe særlig. Mulig det er fordi mange nå har begynt å bruke det som skjellsord og da forbinder jeg med det.

Samme her. :Nikke:

Endret av Wind
Gjest Chrizzy
Skrevet

Det spørs nok på hvem og hvordan det blir sagt. :)

Skrevet

Nå???? Det var et nedsettende ord for 30 år siden...

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Det samme som jeg synes om ordet kuk. Skikkelig barnslig.

Enda barnsligere: "Åååh! her var det FITTEKALDT/VARMT!"

Jeg blir litt kvalm av det ordet egentlig, siden det blir brukt som skjellsord.

Jeg skjønner ikke hvordan folk, ofte menn, kan gå rundt å si noe som "Jævla fitte!" og lignende..

Er ikke fitte noe som er positivt da? Noe de fleste LIKER??!

Nei jeg blir ikke klok på dette..

Endret av Sandbekken
Skrevet
Enda barnsligere: "Åååh! her var det FITTEKALDT/VARMT!"

Jeg blir litt kvalm av det ordet egentlig, siden det blir brukt som skjellsord.

Jeg skjønner ikke hvordan folk, ofte menn, kan gå rundt å si noe som "Jævla fitte!" og lignende..

Er ikke fitte noe som er positivt da? Noe de fleste LIKER??!

Nei jeg blir ikke klok på dette..

Selvfølgelig liker jeg fitte, men ikke ordet, når det blir brukt om annet enn... tja, fitta.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jepp er helt med på den! Hater det selv!

poenget mitt var at hvorfor det positive ordet er blitt til et skjellsord.. DET fatter jeg ikke logikken i egentlig :/

Skrevet
Hva synes dere om ordet fitte/fitta?

Stygt, nedsettende, avtennende, barnslig. Et uttrykk man bør vokse fra i fjortisalderen.

Skrevet

Synes det er stygt og diskriminerende... Synes det er lite hyggelig å bruke navn på kjønnsorgan som skjellsord.

Skrevet

Liker det ikke i det hele tatt jeg.

Skrevet

Liker det ikke nei

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg liker heller ikke dette ordet, og blir glad når jeg ser jeg har meningsfeller her. I en annen tråd (graviditetstråden) var det en dame som skrev at hun i en fødesituasjon kunne ha skjelt ut jordmoren og kalt henne "fittekjerring". Dette reagerte jeg på og sa at jeg synes det var trist at hun som selv var kvinne, ville bruke det ordet som et skjellsord. Da fikk jeg blant annet bemerkninger som denne "å gid, så fine vi er på det, da ... ".

Skrevet

Liker det som skjellsord. :Nikke: Ganske stygt, upassende og politisk ukorrekt, så det er jo ikke sånn man slenger fra seg i tide og utide.

Skrevet

Jeg bruker det som banneord, må jeg innrømme...

Ikke skjellsord, har aldri kalt noen jenter for det, men da jeg banner som en sjømann og bruker faen, helvete og satan så ekstremt mye at de har mistet sin kraft (om de noen gang hadde noe kraft), så er det "fittteEEE" jeg bryter ut når jeg smeller stortåa i dørstokken. Så ja, det er vel det groveste ordet i min bok. Men det begynner å miste sin kraft det og, utrolig hvordan banneord blir oppbrukt. Tror jeg må gå på avvenning.

Vært borti en mann bare som brukte ordet fitte om fitta faktisk.. syntes det var sexy da, men det ble jo en annen sammenheng. Type "jeg elsker den trange fitta di". Uvant, men kult. Tror egentlig jeg liker det bedre enn "musa", som de 20 andre jeg har vært borti har kalt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...