Gå til innhold

MSN: få blokkert kontakt tilbake på listen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

jeg har blokkert en av msn kontaktene mine, men vil nå ha den personen tilbake. hvordan gjlr jeg det?? :) Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt: Finn innstillinger (ligger under verktøy i menyen øverst). Personverninnstillinger, og der vil du da se alle som du noengang har lagt til, enten delt i blokket eller tillatt. Finn rett person, og høyreklikk.

Blokkering fjernes ikke av å slette folk fra selve lista i hovedvinduet, så lenge det står her så blir de blokkert. Mange som ikke tror dette, som har 200 kontakter og 100 av dem er blokkert. Jeg gidder ikke å se blokkerte folk, så de slettes, og står kun i lista inne i innstillinger.

Skrevet

Takk!

:)

MEN, jeg gjorde dette i går, men personen ligger ikke under tilkoblet/frakoblet.

Personen ligger derimot nederst av alle kontaktene mine, med et slikt rart tegn forran?? (sammen med en hel del andre folk jeg ikke har på kontaktlisten...)

Hjelp? :P

Skrevet

DA har du slettet kontakten

Skrevet

oj.. :s

ok, daså! da er det vel ingenting å gjøre med det... Takk iallefall! :)

Skal aldri mer trykke blokker! haha, blir jo bare styr! ;)

Snille dere er som hjelper meg! :)

Skrevet

Nei, han er mail-kontakt! Han er ikke slettet. Han ligger bare der sånn at du husker mailen hans, liksom. Tror du da må høyreklikke en gang til på ham og velge at han skal i "direktemeldingskontakter".

Blokk de du ikke liker, det er ikke bare styr. Du MÅ heller ikke slette folk fra lista, men jeg synes det er unødvending å se folk man ikke liker mer.

Før så ble folk slettet helt når man slettet dem fra msn, men de kunne gjerne ligge i kontakter inne i selve hotmailen (altså når man åpner mailen og skal sjekke den). Nå er dette blitt litt for integrert etter min mening, for folk man sender/mottar mailer med, men som man ikke trenger på MSN-lista, de havner der uansett, under "mail-kontakter" eller noe sånt. Jeg gidder vel ikke å se sjefen min på lista der, f eks..

Men da kan det høres ut som han er havnet på den lista der, av en eller annen grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...