Gjest Gjest_meg_* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 jeg har blokkert en av msn kontaktene mine, men vil nå ha den personen tilbake. hvordan gjlr jeg det?? Takk!
Veronica88 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Enkelt: Finn innstillinger (ligger under verktøy i menyen øverst). Personverninnstillinger, og der vil du da se alle som du noengang har lagt til, enten delt i blokket eller tillatt. Finn rett person, og høyreklikk. Blokkering fjernes ikke av å slette folk fra selve lista i hovedvinduet, så lenge det står her så blir de blokkert. Mange som ikke tror dette, som har 200 kontakter og 100 av dem er blokkert. Jeg gidder ikke å se blokkerte folk, så de slettes, og står kun i lista inne i innstillinger.
Gjest ts Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 Takk! MEN, jeg gjorde dette i går, men personen ligger ikke under tilkoblet/frakoblet. Personen ligger derimot nederst av alle kontaktene mine, med et slikt rart tegn forran?? (sammen med en hel del andre folk jeg ikke har på kontaktlisten...) Hjelp?
Gjest ts Skrevet 8. februar 2009 #5 Skrevet 8. februar 2009 oj.. :s ok, daså! da er det vel ingenting å gjøre med det... Takk iallefall! Skal aldri mer trykke blokker! haha, blir jo bare styr! Snille dere er som hjelper meg!
Veronica88 Skrevet 8. februar 2009 #6 Skrevet 8. februar 2009 Nei, han er mail-kontakt! Han er ikke slettet. Han ligger bare der sånn at du husker mailen hans, liksom. Tror du da må høyreklikke en gang til på ham og velge at han skal i "direktemeldingskontakter". Blokk de du ikke liker, det er ikke bare styr. Du MÅ heller ikke slette folk fra lista, men jeg synes det er unødvending å se folk man ikke liker mer. Før så ble folk slettet helt når man slettet dem fra msn, men de kunne gjerne ligge i kontakter inne i selve hotmailen (altså når man åpner mailen og skal sjekke den). Nå er dette blitt litt for integrert etter min mening, for folk man sender/mottar mailer med, men som man ikke trenger på MSN-lista, de havner der uansett, under "mail-kontakter" eller noe sånt. Jeg gidder vel ikke å se sjefen min på lista der, f eks.. Men da kan det høres ut som han er havnet på den lista der, av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå