LilleLavendel Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei, lurer på en liten ting, hvor mye vann bruker dere i året? Hvor mange personer gjelder dette da ? Vi har brukt 71 kbm i 2008...vi er 2 personer... Men naboen hadde brukt nesten 120.. og det bare fra mai mnd... De er 2 voksne og 1 baby, samt en hund og en katt... Hva er det som er vanlig? Hvor mye hadde dere brukt i 2008? og har dere ikke vannmåler, hvor mye stipulerer kommunen dere bor i i årlig forbruk?
Gjest Løve66 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vi har brukt 135 - meg + to gutter på 18 og 21. Hmm... det var litt mye - særlig med tanke på at vi ikke vanner plenen og gutta dusjer stort sett på skole og trening. Men tallet stemmer så det er vel meg som dusjer for lenge da!
Gjest kenneth Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg brukte 50m3 i 2008. (Én i husstanden).
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hei, lurer på en liten ting, hvor mye vann bruker dere i året? Hvor mange personer gjelder dette da ? Vi har brukt 71 kbm i 2008...vi er 2 personer... Men naboen hadde brukt nesten 120.. og det bare fra mai mnd... De er 2 voksne og 1 baby, samt en hund og en katt... Hva er det som er vanlig? Hvor mye hadde dere brukt i 2008? og har dere ikke vannmåler, hvor mye stipulerer kommunen dere bor i i årlig forbruk? Vi er to personer og brukte 58 kbm. jeg ble litt opphengt i måleren da vi flyttet inn...trodde jeg brukte mye og at det ble dyrt,me vi brukte mye,mye mindre første året. Kommunen måtte vel tro vi ikke vasket oss. Nå er jeg bevist, jeg sparer vann,miljø,men det blir ikke mange kr ut av det. Skulle vert moro å vite hva de må betale de som ike har vannmåler. det skal være lønnsomt for oss som har måler irriterer meg voldsomt at kommunen øker leien for måler hver t år, en måler vi har betalt, som kommunen har 0 arbeide med. Vi leser av selv
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Vi er to personer og brukte 58 kbm. jeg ble litt opphengt i måleren da vi flyttet inn...trodde jeg brukte mye og at det ble dyrt,me vi brukte mye,mye mindre første året. Kommunen måtte vel tro vi ikke vasket oss. Nå er jeg bevist, jeg sparer vann,miljø,men det blir ikke mange kr ut av det. Skulle vert moro å vite hva de må betale de som ike har vannmåler. det skal være lønnsomt for oss som har måler irriterer meg voldsomt at kommunen øker leien for måler hver t år, en måler vi har betalt, som kommunen har 0 arbeide med. Vi leser av selv ps. kommunen stipulerr vårs str på bolig med 110 kbm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå