Gå til innhold

Utdrikningslag

Gjest Gjest_molofrøkna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_molofrøkna_*
Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen forslag til aktiviteter/leker i et utdrikningslag på ei hytte.

Vi blir 10-12 jenter (i midten av 30 åra) som ikke kjenner hverandre veldig godt. :sjenert:

Det er ei ganske enkel hytte uten Tv(hadde tenkt å ta med singstar). Ellers har jeg tenkt på de "vanlige" pakkelekene, "ballong-leken", quis,natursti og vi skal lage noe mat å kose oss med. (Og drikke selvfølgelig :) )

Kanskje noen har forslag til felles matlaging? Noe man kan gjøre litt moro ut av. Det er enkelt kjøkken der.

Hyggelig/sosialt samvær vil være i fokus, og "praten" vil vel gå greit utover kvelden, men det er alltids greit å ha aktiviteter i bakhånd hvis stemningen blir "laber"....

Kom med tips da vel!!!!!!!!!!

:jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest utlogget
Skrevet
Hei!

Jeg trenger noen forslag til aktiviteter/leker i et utdrikningslag på ei hytte.

Vi blir 10-12 jenter (i midten av 30 åra) som ikke kjenner hverandre veldig godt. :sjenert:

Det er ei ganske enkel hytte uten Tv(hadde tenkt å ta med singstar). Ellers har jeg tenkt på de "vanlige" pakkelekene, "ballong-leken", quis,natursti og vi skal lage noe mat å kose oss med. (Og drikke selvfølgelig :) )

Kanskje noen har forslag til felles matlaging? Noe man kan gjøre litt moro ut av. Det er enkelt kjøkken der.

Hyggelig/sosialt samvær vil være i fokus, og "praten" vil vel gå greit utover kvelden, men det er alltids greit å ha aktiviteter i bakhånd hvis stemningen blir "laber"....

Kom med tips da vel!!!!!!!!!!

:jepp:

hva med en TP-inspirert bli-kjent-lek? f.eks. med spørsmål om de forskjellige deltakerne på hver av de "vanlige feltene" og spørsmål om bruden på "hovedfeltene"? krever litt arbeid da..men har prøvd det før, og det var en skikkelig icebreaker :)

ellers er vel kanskje tapas eller taco enkel mat å lage, som er god og hvor flere kan delta i lagingen? evt mini-pizza, hvor alle lager sin egen?

lykke til!!!

Skrevet
hva med en TP-inspirert bli-kjent-lek? f.eks. med spørsmål om de forskjellige deltakerne på hver av de "vanlige feltene" og spørsmål om bruden på "hovedfeltene"?

så nå at dere ikke kjente hverandre særlig godt... da må kanskje spørsmålene ha alternativer, ellers har man vel ikke forutsetninger for å få det til :D

Gjest Gjest_molofrøkna_*
Skrevet

Jeg dytter bare litt på denne jeg....

Det må vel være noen bruder der ute som kan komme med noen ønsker for sitt eget utdrikningslag.....

Gjest Gjest_molofrøkna_*
Skrevet

Tusen takk for kjempe bra tips. :jepp:

Det tror jeg at jeg vil prøve...

Svaret kom visst samtidig som jeg dyttet tråden min :ler:

Gjest Gjest_frue_*
Skrevet

I mitt utdrikninslag hadde de en slik lek som "utlogget" nevner..bare at det var spørsmål om meg ogmin forlovede. var veldig moro! men kanskje litt for internt om dere ikke kjenner hverandre så mye..

Skrevet

Jeg ønsker et hyggelig utdrikningslag som ikke inkluderer å drite ut bruden(meg). Jeg synes selv ikke dette er noe hyggelig, og vil gå så langt å si at det hadde ødelagt dagen min helt.

Jeg er med på morro, men ønsker ikke å måtte gå til fremmede for å kjøpe kyss eller selge bind eller kondomer ++.

Jeg kunne tenkt meg spa, badestrand, små turer i park eller skog med grilling (på dagen) og så en fest på kvelden hvor man kanskje avslutter aftenen ute på byen med masse god drikke.

Jeg gruer meg litt til utdrikninslaget mitt...eller gruer meg ikke, men er nervøs. Dette er en dag hvor jeg gjerne vil ha det gøy uten å være pinlig masse i fokus i forhold til fremmede mennesker.

Jeg har selv sagt dette til min forlover og hun ler det litt bort og sier man må tåle litt...(til min store fortvilelse)....men er det ikke sånn at bruden skal ha glede av sitt eget lag? Jeg ønsker ikke å måtte sette foten ned og nekte å gjøre planlagte akriviteter som jentene har fikset, det kan legge teppe over den gode stemningen, men det er akkurat det jeg kommer til å gjøre om jeg synes ting går over streken.

Skjønner at enkelte er sporty på slike områder og tørr litt mer, men selv er faktisk noen som synes enkelte ting ikke er morro og som gjør at dette er en dag man gruer meg litt til i stedet for å se frem til.

Jeg ville anbefalt at du tar en prat med bruden og spør hva hun kan tenke seg, og heller gjøre litt ekstra ut i fra dette. Man kan ha det utrolig mye gøy uten at man driter ut bruden.

For min del er det helt ok om dette nesten blir en vanlig jente dag med tur på byen. Da kommer jeg tol å bli happy!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...