Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dag 2 - 17 etter mandeloperasjon.. Føltes ut som om det brant i halsen min døgnet rundt, og jeg fikk diarè av de smertestillende stikkpillene jeg fikk.. Jeg levde på sjokoladepudding i 2 uker.. Da ville jeg virkelig bare dø, bare for å slippe.. Heldigvis slipper jeg det en gang til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først har jeg fødsel, så kommer regnbuehinnebetennelse, deretter da jeg satt inn spiralen, jeg spydde i timesvis i etterkant. (kan ha noe med en cyste jeg ikke visste om.) Så er det vel betennelsen i livmoren og etterkant av noen operasjoner.

Skrevet

Benhinnebetennelse i kjeven- en ufattelig smerte som gjorde at jeg satt og gråt i sofaen, tårene bare rant og rant, ingenting hjalp, og det var i fem dager ... Det er seriøst det verste jeg noen sinne har vært med på, men det var nok aller verst at smerten var så varig. Jeg trodde jeg skulle bli sinnsyk de dagene *grøss*. Minner om bihulebetennelse, bare så ufattelig mye vondere. I følge tannlegen min er det noe av det verste man kan oppleve av den type vondter, og dersom jeg må trekke enda en visdomstann får jeg det mest sannsynlig igjen. Men DA skal jeg ha paralgin forte. Eller morfin:p

Ellers kommer brannsår ganske høyt oppe på listen, jeg mistet en halv liter kokende vann over underarmen (der hvor huden er tynnest), og jeg lo og gråt og var helt hysterisk- men det var en sånn sjokk-smerte, jeg fikk nok pumpet en del adrenalin rundt i kroppen, og det gjorde at jeg ikke følte det såå vondt som da jeg hadde betennelse i kjeven. Men ikke akkurat noe å anbefale:p

Skrevet

Etter jeg hadde operert ut en visdomstann!!! uff, aldri mer!

Skrevet

Flere som grøsser på ryggen av denne tråden? *redd*

Skrevet

Ja, det kan du si! :-s

Håper for mitt bare liv at jeg slipper å oppleve mye av dette her altså :fnise:

Skrevet

Så langt står en urinveisinfeksjon øverst på lista. Sprang på do hvert 10. minutt og pissa blod. Lå bare på badegulvet med feberskjelvinger og grein mellom doturene. Håper det blir lenge til noe lignende!

Skrevet
har fått hjertet knust, og det smerter enda, 9 år etter.

:klemmer:

Skrevet

Uæh.. :sjokk:

Jeg har vært heldig skjønner jeg, det vondeste jeg har vært med på var bare da jeg klemte fingeren i døren..

Skrevet

jeg hadde betennelse i mellomøret da jeg var lita. Min far trodde at jeg skulle bli bedre av å få skylt øret så ha skylte øret mitt med en hard stråle vann midt i betennelsen :nei:

Skrevet

Ja. Nesten som jeg angrer på at jeg laget den. :fnise:

Skrevet

Kanskje da jeg ble påkjørt av en bil som barn, og dratt med under bilen 15 meter langs asfalten. Lå på sykehus en god stund.

Eller da jeg brakk armen av å vri den på en rar måte.

Åpne nerver i en brukket tann er også jævlig.

Men psykisk smerte er mye verre enn alt dette til sammen.

• Liker 2
Skrevet
jeg hadde betennelse i mellomøret da jeg var lita. Min far trodde at jeg skulle bli bedre av å få skylt øret så ha skylte øret mitt med en hard stråle vann midt i betennelsen :nei:

Hhahahaha...AUUU!

Skrevet

Hmm...

- Migrene.

- Menssmerter dag 1-2 i syklusen.

- Trekke visdomstenner.

Det er nok det vondeste. Migrene har jeg jo fra tid til annen, og menssmerter hver 4. uke - så det slipper jeg ikke unna. Men alle visdomstennene er ute!!

Uansett; ingenting av disse smertene er slike som jeg går og tenker på som det aller verste i verden. Men er det noe jeg vitterlig ikke ønsker å oppleve igjen så er det:

- heftig urinveisinfeksjon - høy feber, tisset blod og blodklumper.

- virus i muskulaturen mellom ribbena, fikk ikke puste og trodde jeg kom til å dø.

ALLIKEVEL har jeg ingen marerittopplevelser av smerter. Jeg glemmer tilogmed menssmertene (som har fått meg til å svime av) fra gang til gang. Jeg bare husker at det gjør/gjorde inn i h... vondt - men ikke smerten i seg selv.

Ganske snedig det der. Glemmer smerten slik på den måten. Det er verre med redsel og kjærlighetssorg og slikt. Å tenke på da min første kjærlighet dumpet meg får meg fremdeles nesten til å gråte, for smerten var helt enorm.

På førsteplass: psykisk smerte!

Skrevet

En kobberspiral som ble satt inn feil. Det å komme seg på legevakten for å ligge der å vente en time å hyle før noen lege giddet å se til meg var grusomt. Når han tvang meg med makt opp i stolen og røsket ut spiralen ønsket jeg meg død. Gi meg heller ti fødsler.

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Men psykisk smerte er mye verre enn alt dette til sammen.

Det er jeg helt enig i. Skrev fødsel lengre oppe men den psykiske smerten er jo helt klart mye verre.

Gjest A.P katt utlogget
Skrevet
Så har jeg trukket et par tenner uten bedøvelse. Litt vondt.

Er det lov?

Har brekt halebenet, enormt vondt.

Kraftige leggkramper, vondt som faen.

Hjernehinnebetennelse.

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å si at jeg grøsser over alle smertene jeg kan tenke for meg.

De to verste jeg har opplevd som jeg ikke klarer å rankere til første / andre plass:

- å ha hodepine konstant i 72 timer med minimalt med søvn og bevegelse

- å knekke kragebeinet

Skrevet

1. Endometriosesmerter med 7 cm cyste på eggstokk. Sov ikke en hel natt på

tre måneder.

2. Egguttak v/prøverør

3. Åpningsrier under fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...