Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har ikke opplevd så mye smerte i mitt liv på 18 år, så...Men det var ikke så deilig å ha inderblødninger i foten, skikkelig hoven og ekkel. Så har det vært noen runder med usansynlig vond hals, men sansynelig har jeg ikke opplevd ordentlig smerte enda i form av fødsel, heftige betennelser osv. Har hittil vært relativt heldig. :)

Endret av Teriyaki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel være da jeg fallt på slalomski ned en bratt bakke, og brakk ankelen og knuste kneet. Har fortsatt veldig mye smerter i kneet selv om det er litt over 3 år siden.

Har aldri født barn.

Skrevet

Snowboarsulykke hvor jeg fløy opp i luften og landet rett på halebeinet på is :S Aldri vært så kvalm og lammet i mitt liv, og ukene som ventet var ikke behagelige.

Har enda ømt halebein og det er 7 år siden det skjedde.

Nummer to er bihulebetennelse som varte i to uker. Måtte gi tapt til slutt og dra til legen og fikk antibiotika med en gang. Det var rett og slett grusomt fordi ingenting hjalp mot den dunkende og konstante smerten.

Skrevet

det står mellom da jeg reagerte på p-pillen da jeg først begynte.... lå på badegolvet en hel dag med syke kramper og kastet opp pga smertene, kom meg endelig til legen og fikk stooore ibux tabeletter som jeg skulle ta...

og da jeg spilte fotball og stod i mål på en kretskamp... jeg slei i beine på hun som kom mot meg med ballen (jeg var keeper), fikk tak i ballen og motspilleren klarte å hoppe over meg... men ene spilleren på laget mitt som kom hakk i hel klare ikke å hoppe over godt nok, så fikk kneet hennes i pannen idet hun hoppet over...

ble lett hjernerystelse og var bra svimmel etterpå:P

og det skal nevnes at jeg aldri har brukket noe eller har født... hehe

Skrevet
Ser at et par stykker her syns mandelfjerning har vært det vondeste de har opplevd. Rart hvor individuelt sånt er, jeg syns det var helt greit å fjerne mandlene :)

Ellers så kommer jeg faktisk ikke på noe "vondeste jeg har opplevd".. Hm..

jeg fjernet polyppene da jeg var 12, var ikke vere en skikkelig sår hals... det skal være mye av det samme som å fjerne mandlene har jeg hørt... men syns alikevell at å få et knee i odet og ekstreme mens smerter var vondere... men så er vi alle forskjellig:P

Skrevet

Fødsel.

Og når jeg fikk en sånn stang som henger fast i ringpermer gjennom foten... Men fødsel, klart værst.

Skrevet

Jeg syns det vondeste jeg også har opplevd må være urinveisinfeksjon. Det var faktisk verre enn fødselen. Det syns jeg fordi UVI er så uutholdelig til ingen nytte. Fødselsmertene var det faktisk en god grunn til-og såååååå verdt det!!

Skrevet

Høres sikkert veldig pinglete ut, men jeg har nok ikke opplevd så veldig mye kjempesmerter enda.

Men det jeg tenkte på først var leggkramper. Har fått noen som har vært så sterke at jeg har kaldsvettet og blitt kvalm. Holdt på å besvime.

En gang jeg var ute å syklet fikk jeg i begge leggene samtidig. DET var grusomt!

Nå har jeg ikke født enda da, men regner med de smertene kommer på topp.

Skrevet
Fødsel.

Og når jeg fikk en sånn stang som henger fast i ringpermer gjennom foten... Men fødsel, klart værst.

Grøss.. :sjokkert:

Skrevet

Den verste fysiske smerten var en urinveisinfeksjon som utviklet seg til nyrebekkenbekkenbetennelse. Da vi dro på legevakten klarte jeg ikke å gå oppreist engang og jeg gikk rett inn og kastet opp av smertene.

Skrevet

Da jeg måtte hoppe fra 3 etasje under en brann... og jeg hadde ingen brannpute å lande på! Rett på telen, ikke myk snø bare steinharde bakken. 8,5 meter ned, men ble heldigvis ikke særlig skadet.

Fjerning av to åreknuter på foten med laser. 20 minutter med 200 laserskudd. Svir konstant. Vanvittig vondt, men verdt det!

Da jeg var gjennom to hjemmeaborter for en mnd siden. Vonde rier.

Så har jeg trukket et par tenner uten bedøvelse. Litt vondt.

UVI kommer også høyt på lista.

Halsbrann!

En gang jeg knakk lillefingeren på 3 plasser.

Har knukket samme fingeren en gang til etter dette.

Skrevet

Blir nok fødselen her også ja ;)

Og jeg har opplevd ganske mye annet drit også...

Skrevet

Rier - uten tvil!

Nyrebekkenbetennelse gjorde ganske vondt også :/

Skrevet
Jeg har heller ikke født ennå. Skjønner at det er vondt, da - men blir litt skremt av innleggene her. Ønsker jo barn...

Jeg har født, og det er ikke den værste smerten jeg har kjent. Så det er håp for deg ;) (åpningsrier er ikke akkurat behagelig, men fult levbart, men det oppleves jo forskjellig heldigvis)

En cyste sprakk en gang.....det tror jeg nok må være det værste jeg noen gang har opplevd. Migreneanfall er jo ikke godt det heller, men jeg har levd med det hele livet så blir ikke så ille likevel på en måte :P

Skrevet

Jeg ble operert i magen og fikk derfor epidural. Uheldigvis sluttet denne å virke i en periode dagen etter operasjonen. Vondt!

Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet

får ikke bestemt meg mellom et helvetes vondt migreneanfall eller da jeg fjernet mandlene.

Dag 7 etter mandelfjerning , da trodde jeg omtrent jeg var døende.

Skrevet (endret)

.....

Endret av Abraxas
Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet
får ikke bestemt meg mellom et helvetes vondt migreneanfall eller da jeg fjernet mandlene.

Dag 7 etter mandelfjerning , da trodde jeg omtrent jeg var døende.

Polyppene er også fjernet, men det var ikke vondt. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...