Gjest KatarinaD Skrevet 6. februar 2009 #21 Skrevet 6. februar 2009 Første gangen jeg slo skuldern ut av ledd og venta leenge før jeg fikk den inn igjen. Skikkelig fæl urinveisinfeksjon, og migrene.. Verste blir vel migrena for meg, for da kunne jeg bare ligge der og vente på at det skulle bli bedre, og da virker det mye verre enn når man kan bevege seg og tenke på andre ting Nå har jeg ikke født enda da
Crow Jane Skrevet 6. februar 2009 #22 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har heller ikke født ennå. Skjønner at det er vondt, da - men blir litt skremt av innleggene her. Ønsker jo barn...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #23 Skrevet 6. februar 2009 Fødsel er det vondeste jeg har opplevd!På andre plass kommer nyrebekkenbetennelse med uutholdelige smerter i ryggen...Men jeg tar heller en runde med nyrebekken enn fødselssmerter!
Amanlis Skrevet 6. februar 2009 #24 Skrevet 6. februar 2009 Hadde ørebetennelse på begge ørene en gang. Det var en grusom smerte.
Gjest *Mim* Skrevet 6. februar 2009 #25 Skrevet 6. februar 2009 Gallesteinsanfall. Verre enn fødsler!
lille katt Skrevet 6. februar 2009 #26 Skrevet 6. februar 2009 Av alle ting - senebetennelse i skulderen under Roaccutan-kur, som antakelig forverret plagene. Trodde jeg skulle klikke gal av smertene, som aldri tok pause. Besvimte på legevakta da de skulle bøye armen inn i fatle. ....og jeg har født to ganger. Men med epidural, og da er det ikke så veldig vondt å føde .
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #27 Skrevet 6. februar 2009 Urinveisinfeksjon Det var verre en fødselen...
Flua Skrevet 6. februar 2009 #28 Skrevet 6. februar 2009 Hjerneblødning. Ubeskrivelig vondt. I mange mnd.
Crow Jane Skrevet 6. februar 2009 #29 Skrevet 6. februar 2009 Urinveisinfeksjon Det var verre en fødselen... Takk og pris - noe kjent å sammenlikne med....
Wenke Skrevet 6. februar 2009 #30 Skrevet 6. februar 2009 gallesteins anfall og gallegangskrampe... det er myyye verre enn å føde!!! Smerter på de samme plassene, men vondere, og det kommer ingen belønning etterpå.... I tillegg får jeg sterke smertestillende, og dagene etterpå er jeg skjelven og urven... Nesten som avrusing (tror jeg?)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #31 Skrevet 6. februar 2009 Ser at et par stykker her syns mandelfjerning har vært det vondeste de har opplevd. Rart hvor individuelt sånt er, jeg syns det var helt greit å fjerne mandlene Ellers så kommer jeg faktisk ikke på noe "vondeste jeg har opplevd".. Hm..
morticia Skrevet 6. februar 2009 #32 Skrevet 6. februar 2009 Gallestein anfall. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø.. jeg har fortsatt ikke født noen barn så jeg kan ikke sammenligne de to..
Prinsesse på erten Skrevet 6. februar 2009 #33 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Blindtarm som sprakk. Helt forjævlig. Har født barn og det er ingenting i forhold! Endret 6. februar 2009 av Prinsesse på erten
Gjest pasta Skrevet 6. februar 2009 #34 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har et par hodepineanfall i friskt minne som temmelig ubehagelige ja. Mest fordi man ikke får pauser og ikke noe lindring før det faktisk går over. Og fødsel. I lengden er det slitsomt å føde, så det er greit å få det unna innen 10 timer. Hvis man kunne valgt.... men men.
Gjest baardsen Skrevet 6. februar 2009 #35 Skrevet 6. februar 2009 Den verste smerten jeg har opplevd må være blindtarm betennelse. Ellers kommer det å rive av et leddbånd i foten også høyt på listen, men det var en sjokklignende smerte heldigvis
Gjest m Skrevet 6. februar 2009 #36 Skrevet 6. februar 2009 Min andre fødsel var - utta meg sjæl, opplevelse. Og så trykkbølgebehandling under hælen, hadde senebetennelse under foten, det var intens smerte, men varte heldivis bare 2 min!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #38 Skrevet 6. februar 2009 Å få hoften ut av ledd. Det var ikke akkurat noe piknik å få den satt på plass igjen heller.
Eve Luna Skrevet 6. februar 2009 #39 Skrevet 6. februar 2009 Fødsel. Og det som var verre enn fødsel var angst. Jeg hadde en kort periode med angst. Visste ikke va det var. Trodde jeg holdt på å bli gal.
MellonCollie Skrevet 6. februar 2009 #40 Skrevet 6. februar 2009 Vanskelig å huske smerte når den er over synes jeg, så ikke så lett å sammenligne. Men riene i åpningsfasen av fødselen er nok det aller verste. Men også en urinveisinfeksjon som sneik seg opp og satt seg i ryggen er HØYT oppe på lista. Ellers har jeg heldigvis ikke hatt så mye smerte, og synes også det gjør supervondt å få f.eks en sånn liten infeksjon ved tommelneglen eller noe Jepp, pinglete. Men jeg kom meg gjennom en fødsel jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå