AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #361 Skrevet 10. juli 2024 Peritonit betennelse. Betennelse i buken pga dialyse. Anonymkode: 742dd...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #362 Skrevet 10. juli 2024 Har opplevd; fødsel, nyrestein, gallestein, tannverk og ankelbrudd. Av alle de var ankelbrudd verst Anonymkode: f93cb...d71
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #363 Skrevet 10. juli 2024 Etter fjerning av mandler i voksen alder. Jeg har vært ute for litt av hvert, 4 andre operasjoner forskjellige steder, brudd og 3 fødsler. Anonymkode: 750c4...beb
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #364 Skrevet 10. juli 2024 Fødsel på første plass,helt klart. Hadde en ganske rask og voldsom første fødsel,uten tid til smertelindring. Nr 2 gikk bedre. Andre smertefulle ting jeg har opplevd er betennelse i tann,halsbyll,ryggvondt,brudd og et stort 3. grads brannsår. Anonymkode: 2a135...5fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #365 Skrevet 10. juli 2024 Jeg har hatt to fødsler uten smertestillende , ingen av de var ille. Kun vondt under pressing, men presset bare i 15 min med nr 1 og i 2 min med nr2, så da gikk det jo likevell fort over. Smerte som pågår i times og dagesvis er noe helt annet TANNVERK I VISDOMSTENNENE er desidert det verste! Spesielt to av tennene jeg har hatt verk i. Første tanna jeg fikk verk i ville jeg omtrent dø av, så ille var det! Øreverk er også ekstremt vondt. Når trommehinna sprakk den ene gangen lettet det på alt men gøgga rant ut av øret mitt mens jeg var på jobb. Og plutselig rant det blod ut i jobbtiden også. Huff Anonymkode: 55d22...689
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #366 Skrevet 10. juli 2024 FrøkenMånestråle skrev (På 7.11.2013 den 22.37): Jeg synes tannverk er det verste, fødsel helt greit men tannverk er virkelig jævlig. Enig Anonymkode: 55d22...689
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #367 Skrevet 10. juli 2024 En type magesmerte jeg har opplevd tre ganger i livet. Endte opp på sykehus den siste runden, men det er mange år siden og jeg er fremdeles litt usikker på hva det var. Spydde grønt og fikk ikke puste, måtte rope og skrike for å få luft ut og inn av kroppen. Anonymkode: 59bf3...b2b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #368 Skrevet 10. juli 2024 Post-operasjon-smertene jeg hadde etter hysterektomien. Var ikke godt nok medisinert første natta, og jeg tror også at det var brett på kateteret. Hakket tenner og gråt av smerter. Fikk tak i sykepleier etter hvert (greide ikke å finne snora) slik at jeg fikk flere tabletter, men det satte skrekken i meg. Gråt da jeg skulle hjem og fikk høre at jeg fra nå skulle klare meg med paracet fra butikken. Fødslene var også utrolig vonde, men der virket i hvert fall smertelindringen. Anonymkode: faca4...fb4
Andro Skrevet 10. juli 2024 #370 Skrevet 10. juli 2024 Falt på fotballbanen, støtta meg på ei hånd og fikk støtet opp i en betent arm og en frozen shoulder. Ulikt all annen smerte jeg har følt. Fødsel også selvfølgelig. Varer myyyye lengre, men da er til gjengjeld både smerten og kilden til smerten ute av kroppen med en gang ungen er ute. I tillegg får du toppremien i armene etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #371 Skrevet 10. juli 2024 Divertikulitt. Spydde av smertene, og de var mye verre enn fødsel. Anonymkode: 236eb...673
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #373 Skrevet 10. juli 2024 Den psykiske smerten konstant. Helt utholdbart fordi den er der hele tiden. Anonymkode: 56f80...289 3
Purple_Pixiedust Skrevet 10. juli 2024 #374 Skrevet 10. juli 2024 Har født to barn, men verste smerte var utvilsomt å knekke ryggen.
Stor pike Skrevet 10. juli 2024 #376 Skrevet 10. juli 2024 Leverbiopsi. Rotasjonsbrudd av lilletåa. Kontusjon i korsryggen etter fall på ski.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #377 Skrevet 10. juli 2024 Nakke og ryggprolapser -Begge ga meg lammelser diverse steder 🤕 Anonymkode: 6417a...923
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #378 Skrevet 10. juli 2024 Når jeg knakk ryggen. Aldri kommet så mange ufrivillige lyder fra meg pga smerte Anonymkode: 35812...474
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #379 Skrevet 10. juli 2024 Har 4 ting på min toppliste: - Cyste under eggløsning. Hatt det utallige ganger og blir aldri mindre vondt. Det er grusomt. - Falt i trappa hjemme og slo halebeinet så hardt at jeg svimte av. Våknet opp, klarte å reise meg, så besvimte jeg igjen. De to neste henger sammen: - Betennelse i visdomstann som ikke hadde poppet opp, lå der den skulle ligge, men råtnet. Tok 8 måneder med utredning før vi skjønte hvor betennelsen kom fra da jeg "endelig" fikk tannverk. I løpet av de 8 månedene hadde jeg høy feber og var mye syk og slapp. Dette er ulempen med at tannhelse ikke taes med i betrakning innen allmenmedisin 🥲 - RS virus + halsbetennelse. Rett etter at jeg opererte ut visdomstanna, kroppen var nedbrutt og sliten. Fikk langtidsplager etter RS og var dårlig lenge, lenge, så fikk jeg Covid og hostet så kraftig at jeg bristet et ribbein. Utrolig nok var jeg bare sykemeldt i 2 uker - tilsammen - dette helvetesåret 😬 Anonymkode: 39eef...913
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #380 Skrevet 10. juli 2024 Jeg trodde jeg hadde opplevd den verste smerten da jeg hadde betennelse i egglederen. Hvert skritt jeg tok føltes ut som en kniv som stakk meg i magen og lå og gråt og vred meg i smerter før jeg ble innlagt på sykehuset med intravenøst. Tenkte fødsel ville være barnemat... Men neida. Syns faktisk at de første riene før epidural var verst. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, kastet opp og blødde. Husker jeg tenkte at dette var ren tortur, hvordan ryggvirvlene og bekkenet ble mer og mer dratt fra hverandre. Tenkte heldigvis ikke at jeg ville dø, som mange gjør. Så jeg har ikke hatt det verst 😅 men riene før epidural er definitivt det verste jeg har opplevd. Anonymkode: 2375b...b4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå