AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #322 Skrevet 7. november 2013 Det må være da jeg hadde en operasjon på dagkirurgi og ikke fikk skikkelig smertestillende etterpå kun paracet. Legen sa at helingen av såret ville være meget smertefullt. Nyttet ikke at jeg sa at paracet villle ikke ta smerten av dette. Satt og skreik hjemme i smerte og det tok 3 dager før jeg fikk tak i legen min så kunne gi meg pinex forte. Da var jeg i himmelen etterpå. Ble bra igjen da Anonymous poster hash: fcbce...aa9 1
drue Skrevet 7. november 2013 #323 Skrevet 7. november 2013 Gallestein. Fy faen, hvert "anfall" var helt jævlig. Trodde seriøst at min siste time var kommet. 2
Amberleaf Skrevet 7. november 2013 #324 Skrevet 7. november 2013 Gallesteinsanfall er den verste smerten jeg har opplevd. Helt vanvittig vondt. Har vært gjennom fødsler og flere rotbetennelser i munnen men ingenting kommer i nærheten av gallesteinsmerter. 2
GammelKaktus Skrevet 7. november 2013 #325 Skrevet 7. november 2013 Jeg synes tannverk er det verste, fødsel helt greit men tannverk er virkelig jævlig.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #326 Skrevet 8. november 2013 Alkoholabstinens etter å ha drukket store mengder alkohol hver dag i syv mnd pga. angst, og plutselig ville ikke kroppen ta mot mer, alt kom opp igjen. Jeg sov ikke et sekund på åtte døgn, klarte ikke å snu meg i senga, klarte ikke å holde et vannglass med to hender, lå i fosterstilling, hørte traktorer og barnegråt og bildene på veggen vaiet frem og tilbake, hvilepulsen var over 150. Angsten var som å være om bord i et fly som var i ferd med å styrte, konstant. Anonymous poster hash: 74576...1a0 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #327 Skrevet 8. november 2013 Tråkket på en lego. Denne fortjener en dytt frem Anonymous poster hash: 67603...268 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #328 Skrevet 8. november 2013 Smerten jeg har fått to ganger etter å ha spist en baconlignende brødsak fra Meny. Hadde intense smerter i nedre venstre del av magen. Og det kom i ekstreme strålinger av og til. Trodde jeg måtte på sykehus elns da jeg kun kunne ligge i senga og vri meg. Kunne ikke gå eller gjøre noe. Og dette varte i flere timer... Skjønner ikke hvorfor jeg reagerte så på den baksten, har aldri opplevd det før.Anonymous poster hash: 03985...c96
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #330 Skrevet 8. november 2013 Har to døgn med rier, keisersnitt, vanlig fødsel, fettsuging av mage og bukplastikk bak meg. I tillegg har jeg migrene. Vondest der og da er nok fettsugingen, og auen i arret i livmoren under riene ( hei epidural, som tok bort all smerte utenom det ). Men migrene er helt forferdelig! Jeg skulle gjerne født og tatt en del fettsuging for å slippe migrene! Anonymous poster hash: efea4...b7f
AmandaVI Skrevet 8. november 2013 #331 Skrevet 8. november 2013 1. Skulder ute av ledd. Fytti helvete så vondt; det var som om noen hadde skutt meg i skulderen/armen. Heldigvis gikk det over så fort de på legevakten fikk satt den på plass, men kunne ikke bruke armen på over tre uker. 2. Tannverk i jeksel i venstre overkjeve. Strålende, iskald smerte. Greide ikke spise, bare drikke iskaldt vann. Da jeg omsider fikk time insisterte tannlegen på å redde tannen. Jeg sa: "Bare trekk ut faenskapet." Hun nektet, og satte meg på venteliste på rotfylling. Innen tiden for det opprant, døde tannen og brakk på langs da jeg spiste et eple. Au. 3. Bitt av hest i overarm. Det gjorde vondt lenge; det verket om natten. Jeg var ganske liten da, men jeg husker det godt.
Gjest Gemini7 Skrevet 8. november 2013 #332 Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg ble en gang lagt inn med noen aldeles hinsides, ubeskrivelig smerter øverst til høyre i magen. Spydde i tillegg og smertene kom takvis. Ble hentet av lege og lagt inn etter mye om og men, og de mente at symptomene var typiske "steinsmerter". Tror de mente det kunne være gallestein (eller var det nyrestein?). Bevegelsestrang og en smerte så intens at jeg trodde et organ faktisk var i ferd med å sprekke.. Vel, tok år og dag før jeg ble undersøkt og til da hadde smertene avtatt. De fant ingenting ved undersøkelse, så legen konkluderte med at det antakelig var en stein som hadde passert. Skal legge til at jeg har en fødsel bak meg med 2.5 døgn med rier og en fødsel til med 2 døgn med induserte rier (som var enda verre enn de vanlige riene) som endte i et keisersnitt hvor de snittet opp magen min før bedøvelsen hadde rukket å virke helt! Så jeg kjente skalpellen godt!!! I tillegg hadde jeg unormalt mye smerte i snittet etterpå, ble skikkelig dopet ned.. Har også tatt mandlene i voksen alder og klarte ikke spise på 14 dager, kun faste- og smertestillende bet ikke noe særlig på meg... Som en jævlig halsbetennelse x100! Ellers kan brystbetennelse være et lite helvete; husker jeg våknet med en pupp som var som en ballong, glovarm og verkende rødlilla-betent- og helt stopp i melkeutdrivningen... Prøvde å legge til babyen hele dagen og gråt av smerte da hun prøvde å suge.. Har også tidvis migrene, og dette rager også høyt på smerteskalaen (spyr av smerten). Men ingenting har vært verre enn det som antakelig var en stein i systemet... Endret 8. november 2013 av Gemini7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #333 Skrevet 8. november 2013 Brutal voldtekt i begge hull scorer høyt. Helvetes vondt, helvetes kaldt, og helvetes skummelt ettersom folkene diskuterte seg i mellom hvordan de skulle kvitte seg med meg etterpå. Anonymous poster hash: 856f8...d18 Å fy F.... Stakkars dame.. Dette må vel være det verste i denne tråden.... Håper det går bra med deg nå!! Anonymous poster hash: 7c6d7...333 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #334 Skrevet 8. november 2013 - Da jeg ble misbrukt som 10 åring. - En gang jeg brakk den ene hånda i en bilulykke, og jeg skulle få bedøvelsesprøyte før jeg fikk på gips, han som skulle ta sprøyta på meg var lærling og drylte sprøyta på feil sted, nemlig midt i beinet i hånda mi, det var grusomt det! - Da pappa plutselig forsvant og ikke tok kontakt på 3 døgn. - Da en kjæreste gjennom 4 år sa til meg at han elsket ei annen jente, og ikke ville ha meg mer. Synes uten tvil psykisk smerte er den aller verste! Åå nei.. alt dette hørtes vondt ut- men misbruk som barn`, det må jo være blant det verste et menneske kan gjennomleve. håper livet har fart bra med deg tross alt, etterpå... Anonymous poster hash: 7c6d7...333
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #335 Skrevet 8. november 2013 I militæret. Inne i ett verksted, stod i stige ca 10m over gulvet, så begynnte stigen å skli sakte men sikkert. Når jeg var 4-5m unna gulvet rasa plutselig stigen ned, jeg datt rett i vasken og knuste den. Var egentlig ikke så veldig vondt i starten, klarte å reise meg halvveis opp før jeg kjennte den venstre armen begynnte å gjøre litt vondt, så ned på den, så jo grei ut, så jeg prøvde å ta tak i den, men når jeg sku til å ta takiden blei den liksom borte. Skjønnte ikkeno, så begynnte å se meg rundt, da hang armen i en merkelig vinkel, halveis bakpå ryggen med beinpipa stikkende ut.. Legen forklarte at grunnen til at jeg så armen helt uskadd og normal i starten er en forsvarsmekanisme i huet så man ikke skal freake ut. Endte ihvertfall med skulder ut av ledd, og gips i 2mnd. OUCH!!!! :-O Anonymous poster hash: 7c6d7...333
Jodi Skrevet 8. november 2013 #336 Skrevet 8. november 2013 Tannverk. Helt klart. Og jeg har både født og hatt gallesteins-anfall...
Lillemeg25 Skrevet 8. november 2013 #337 Skrevet 8. november 2013 Tannverk på meg å. For noen år siden hadde jeg skikkelig vondt i en tann. Helt jævlig!! Ble ikke noe bedre da jeg måtte rotfylle Håper jeg aldri må gjøre det igjen!! Grøss og gru.
Alvina Skrevet 8. november 2013 #338 Skrevet 8. november 2013 (endret) Ensomhet må vel kanskje være det verste... Deretter kommer å føde barn Eller ligge banket opp over hele kroppen, og kjenne hver bevegelse som smerte. Vet ikke jeg men. Det jeg skrev nå om å bli banket opp, det er mange år siden og jeg rømte. Ja jeg rømte. Det var ingen smerte å rømme, det var redsel og så den erverdige følelsen av frihet, å kunne puste. Og jeg takker par brukere her inne, kan hende har de skiftet nickname, men de fikk meg til å holde motet oppe og ga faktisk helt konkrete råd i min fluktplan. Capsloke Alle kan tåle fysisk smerte. Få kan takle å føle seg annerledes. Den verste fysiske smerten? tja, det må være helt uten tvil den gangen to snurpete politidamer tok håndjern på meg og det ble merker etter jerna... Hver dump gjorde vondt. Smerte er ikke definerbart. Endret 8. november 2013 av Alvina 1
Marianne84 Skrevet 9. november 2013 #339 Skrevet 9. november 2013 Nyrestein...unner ikke min værste fiende det der altså.. Har hatt to fødsler men det er akkurat der og da,men fort over. 1
Beetlegirl91 Skrevet 10. juli 2024 #340 Skrevet 10. juli 2024 Min verste smerte var vel da jeg våknet på operasjonsbordet under gastroskopi, før de var ferdige med undersøkelsen.. Jeg fikk panikk og reiste meg opp, med narkosen fortsatt i hodet.. Det endte med den verste migrenen jeg noen gang har hatt, jeg kastet opp konstant og hadde mest lyst til å slå hodet i veggen. På nr 2 er ikke en fysisk smerte, men en psykisk en.. Mamma tok meg med til en healer hun mente ville kurere alle allergiene mine.. Da jeg satt i stolen hennes og hun tok på skuldrene mine føltes det som om noen stakk 10 kniver inn i sjelen min.. Jeg hylte og skreik, det var så vondt. Hun ga seg og sa: Jeg får rett og slett ikke healet deg fordi det er noe som stopper det. Mamma satte seg i stolen etter meg, og jeg har dessverre ikke bevis på det, men øynene hennes forandret seg, hun ble rasende, og etter hun ble ferdig så hadde hun fortsatt veldig sinne problemer. Lurer på hvilken healer det var.. Ga smerter istedenfor å ta smerter... Nr 3 er vel da jeg skulle trekke visdomstann nede, og tannlegen så feil på røntgenbildet.. Rota til tanna lå klemt under tanna ved siden av, hun brukte 8 bedøvelser, men kjente fortsatt smerter. Da tanna var ute var det 1 cm digre røtter, og hun sa at hvis hun hadde vist det så måtte jeg ha operert i narkose istedenfor der. For det var en veldig kronglete trekking. I uken etterpå fikk jeg "Dry Socket" i hullet, og det var så sykt vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå