Celestia Skrevet 3. november 2013 #281 Skrevet 3. november 2013 Samlivsbrudd. Heller fysisk enn psykisk smerte, takk. Men man kan jo sjelden velge, hehe. Enig!
Molte Skrevet 3. november 2013 #282 Skrevet 3. november 2013 Migrene. Skal sies at jeg ikke har fødd enda Jeg har fødd, men når jeg har de værste migreneanfalla, så er det de værste smertene jeg har opplevd. Værre enn fødselen.. Da har jeg tenkt mange ganger jeg heller ville ligget i fødsel enn å ligge å ynke meg i smerte pga migrene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #283 Skrevet 3. november 2013 Psykisk smerte: Mistet en søsken til selvmord, etter å allerede ha mistet en foreldre for noen år siden. Tror nok aldri denne smerten kommer til å forsvinne helt, er med meg over alt Det skjer noe med deg når det umistelige forsvinner :/ fysisk er nok UVI, har ikke vært i noen store ulykker sånn sett. Tar fysisk smerte over psykisk any time. Anonymous poster hash: 90f2b...cda
Gjest Sobril Skrevet 3. november 2013 #284 Skrevet 3. november 2013 (endret) - Da jeg fødte min døde datter. Vondt både fysisk og psykisk. - Nerve i klem i ryggen. - Kolikk. Endret 4. november 2013 av Sobril
Håndkrem Skrevet 3. november 2013 #285 Skrevet 3. november 2013 Den VERSTE smerten jeg har opplevd er kjærlighetssorg. Puktum.
Gjest Jigsaw Skrevet 3. november 2013 #286 Skrevet 3. november 2013 (endret) Kauterisering (selv med bedøvelse) på tåa for å stoppe blodstrøm etter legen skjærte vekk overflødig hud som irriterte inngrodd neil som vokste ut feil etter jeg knuste tåa Nyrestein på andre plass. Endret 14. november 2013 av Jigsaw
Helen Skrevet 3. november 2013 #287 Skrevet 3. november 2013 Trykkbølgebehandling i albuen pga tennisalbue! Jeg har vært igjennom tre fødsler, men de var på langt nær så vonde som den behandlingen selv om jeg ikke har hadde bedøvelse under noen av fødslene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #288 Skrevet 3. november 2013 Den verste psykiske smerten tror jeg at jeg opplevde igår.... Bestemoren min, som jeg alltid har hatt et nært og godt forhold til, døde. Rett etterpå så spontanaborterte jeg et høyst etterlengtet barn.... Anonymous poster hash: 95929...e73
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. november 2013 #289 Skrevet 3. november 2013 blindtarmbetennelse. var sikker på at jeg skulle dø der jeg lå i ambulansa å de kjørte som et lite he**ete med sirener å alt som var. hadde heldigvis de beste jeg kunne hatt i en ambulanse. for de klarte å få meg til å holde meg rolig å puste nogenlunde normalt.ville ikke gi meg morfin heller fordi faren var der for at det ble værre av det.
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. november 2013 #290 Skrevet 3. november 2013 Den verste psykiske smerten tror jeg at jeg opplevde igår.... Bestemoren min, som jeg alltid har hatt et nært og godt forhold til, døde. Rett etterpå så spontanaborterte jeg et høyst etterlengtet barn.... Anonymous poster hash: 95929...e73 uff kondolerer så mye. ord blir fattige
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #291 Skrevet 3. november 2013 Den verste smerten? Da jeg fikk betennelse i en rotfylt tann. Intense smerter, de verste smertene jeg noensinne har hatt, håper jeg aldri behøver å oppleve det igjen. Det verste var at jeg måtte gå med smertene i fire dager før jeg fikk time hos tannlegen. Bodde på bygda og tannlegen hadde ferie. Anonymous poster hash: 74526...361
Havmus Skrevet 3. november 2013 #292 Skrevet 3. november 2013 Brystbetennelse uten tvil... skikkelig febersjuk med influensavonde ledd og med rødt og steinhardt bryst som måtte tømmes for melk, og ved amming føltes det som om det var små, små nåler som skulle ut. AU!
Gjest Mocchhaa Skrevet 3. november 2013 #293 Skrevet 3. november 2013 Hodepine, men vet ikke helt om det tells.. Bortsett fra det, så tror jeg det må være da jeg ble sparket av en hest i magen. Fikk sjokk først, så skjønte ikke helt hva som hadde skjedd. Når jeg skjønte det, så kom smertene, å gud bedre meg, noe så jævlig
Missy1 Skrevet 4. november 2013 #295 Skrevet 4. november 2013 Fødsel kommer på en fin førsteplass her, men skulle jeg sagt en annen ting så må det være nyrebekkenbetennelse, det var helt forjævli.
Teriyaki Skrevet 4. november 2013 #296 Skrevet 4. november 2013 (endret) Har ikke opplevd så mye smerte i mitt liv på 18 år, så...Men det var ikke så deilig å ha inderblødninger i foten, skikkelig hoven og ekkel. Så har det vært noen runder med usansynlig vond hals, men sansynelig har jeg ikke opplevd ordentlig smerte enda i form av fødsel, heftige betennelser osv. Har hittil vært relativt heldig. NÅ har jeg derimot opplevd fødsel, og det var desidert det vondeste jeg noen sinne har opplevd. Mye vondere enn forventet. Edit: For de som ikke la merke til det, jeg siterte altså meg selv fra 2009. Endret 4. november 2013 av Teriyaki
Gjest Evans Skrevet 4. november 2013 #297 Skrevet 4. november 2013 Smerte som ikke er fysisk: - å miste de som står meg aller nærmest.
smalls Skrevet 4. november 2013 #298 Skrevet 4. november 2013 Blindtarmbetennelse. Jeg var 14 og fikk sykt vondt i magen da jeg satt i klasseommet. Trodde seriøst jeg skulle dø! Læreren ringte etter ambulanse og jeg ble fraktet til sykehuset, Jeg må også innrømme at når jeg er sein med å få mensen en månde, så kan jeg få helt forferdelig vondt i magen. Menssmerter er jo helt jævlig. Smertestillende bare kaster jeg opp og noen ganger har jeg så vondt at jeg besvimer. Smerter som er psykisk. Jeg var langt nede da en god kompis (som jeg har kjent siden barneskolen) døde i en motorsykkel ulykke for 6 år siden. Det må ha vært den verste tlf jeg noen har fått. Var mamman hans som ringte meg. Savner han utrolig mye.
K.B.E Skrevet 4. november 2013 #299 Skrevet 4. november 2013 Å være forelsket i helt feil person. Heldigvis har jeg ikke opplevd uutholdelig av fysisk smerte til nå. 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. november 2013 #300 Skrevet 4. november 2013 (endret) Gallesteinsmerter, hvis det er ment fysiske smerter. Endret 4. november 2013 av Arabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå