Tonus Skrevet 20. april 2011 #181 Skrevet 20. april 2011 Nyrebekkenbetennelse! Så grusomme smerter i ryggen at jeg ikke klarte å snu meg om jeg lå :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #182 Skrevet 20. april 2011 Tror faktisk det må være de verste menssmertene mine. Har blant annet fått fingeren min skvist i en dør som ble lukket og låst, har opplevd noen sånne småting. Tror jeg har en ganske grei smerteterskel, synes egentlig ikke fysisk smerte er så grusomt, for når den går over, er den glemt og borte. Men menssmertene mine kan være så grusomme på sitt verste at jeg virkelig ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg, de kan vare flere dager i strekk, og smertestillende, selv i store doser, er ikke nødvendigvis nok til å fjerne dem.
Mohini Skrevet 20. april 2011 #183 Skrevet 20. april 2011 Tannpine i en jeksel som måtte rotfylles, riene mine var ikke i nærheten av å være like jævlige som tannpinen!
Kirby Skrevet 20. april 2011 #184 Skrevet 20. april 2011 Da jeg hadde en sacralcyste ved halebeinet og legen stakk en skalpell gjennom huden og inn til den for å få ut mer verk. Det var kortvarig smerte, men jeg fossgråt etterpå, uten å helt skjønne hvorfor selv Før han skar hull i den hadde sykepleieren allerede klemt ut en del, men det var ikke vondt i det hele tatt, så hun mente jeg hadde høy smerteterskel og trengte ikke bedøvelse
Neala Skrevet 20. april 2011 #185 Skrevet 20. april 2011 Smerten jeg har i kroppen etter epilepsianfall (totalt tappet for energi, og alt er vondt). Mye verre enn å føde...
kaprifolen Skrevet 20. april 2011 #186 Skrevet 20. april 2011 Da blindtarmen OG en diger cyste på eggstokken sprakk samme dag. Er sikker på jeg kjente hver tyggis vi kjørte over der jeg lå sammenkrøket i bilen på vei til sykehuset. Er ikke så redd for fødsel etter det, basert på sjokkerte utsagn fra leger og sykepleiere!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #187 Skrevet 20. april 2011 Da jeg fikk satt inn en spiral. Fytti. Smerten var så grusom så jeg brakk meg og gikk rett i bakken.
Gjest Sobril Skrevet 20. april 2011 #188 Skrevet 20. april 2011 Tror det må være da noen nerver hadde satt seg i klem bak i ryggen et sted. Rier gjør helt klart vondt, men en annen type smerte.
Aspera Skrevet 20. april 2011 #189 Skrevet 20. april 2011 Den verste smerten jeg har opplevd er da jeg TO GANGER fikk betennelse i ei tann de holdt på å fikse, og betennelsen spredde seg til hele kjeven. Den var konstant smerte, og lite som hjalp på å lindre dem. Begge gangene reagerte kroppen så mye på smertene at jeg spydde hele tiden.
Neutral Skrevet 20. april 2011 #190 Skrevet 20. april 2011 En halsbetennelse der halsen var så hoven at det var umulig å svelge eller ha munnen ordentlig igjen. Måtte bare la spyttet renne nedover halsen av seg selv.. Helt forferdelig! Og så da jeg brakk armen. Og flere ørebetennelser jeg hadde som liten.
liseanthus Skrevet 20. april 2011 #191 Skrevet 20. april 2011 (endret) I stigende rekkefølge: - faceplant på trampoline - falle av hest - slå hodet hardt i asfalten - bli slått i mellomgulvet - betennelse i tannrot - fjerne mandler - psykisk smerte - fødsel Endret 20. april 2011 av liseanthus
Rødtoppen86 Skrevet 20. april 2011 #192 Skrevet 20. april 2011 Den verste smerten må være da jeg ramlet på halebeinet, og det gikk to uker før jeg kunne sitte omtrent. På nummer to kommer ekstrem hodepine etterfulgt av kvalme og oppkast (mistenker det må ha vært migrene) Tredjeplassen går til bihulebetennelse i to uker med konstant smerte hvor ingenting hjalp.
Rainbow Skrevet 20. april 2011 #193 Skrevet 20. april 2011 Nyrestein!! Var helt hundre prosent klar for å dø, bare det kunne slutte å gjøre vondt. Ante ikke hva det var heller, før jeg kom til legevakta, og det gjorde det enda skumlere. Venninna til mamma har sagt at å ha nyrestein var verre enn å føde, så da vet jeg i alle fall at jeg er glad for at jeg ikke skal ha barn! Migrene er også helt jævlig, og å brekke håndleddet også. Men ingenting overgår nyresteinen.
K.B.E Skrevet 20. april 2011 #194 Skrevet 20. april 2011 Kanskje å klemme en av fingere i bagasjedøren på bilen eller trekke en av tennene mine. En gang når jeg kokte et eller annet sprutet det en dråpe på hånden min. Til tross for at det kom veldig lite på den var det veldig vondt
Mubba Skrevet 20. april 2011 #195 Skrevet 20. april 2011 Nyrestein! Det var helt grusomt! Så selvom jeg aldri har født skal jeg visst ha opplevd de nærmeste smertene man kan komme en fødsel. Blir ikke unger med det første nei...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #196 Skrevet 20. april 2011 Fått kneskålene ut av ledd en del ganger, sinnsykt vondt da det skjer, men den verste smerten varer tros alt ikke så lenge. Hadde en hel uke med kraftige og konstante krameper i begge bena, fra romap og helt ned til føttene. Klarte ikke å gå. Bena var harde som treverk og ristet pga krampene. Det er vel den verste uka jeg har hatt tror jeg.. Men den gangen jeg var 7 år og fikk mitt første (og hittil eneste vepsestikk) er forstatt den smerte-opplevelsen som har vært mest traumatiserende Blitt livredd for veps, hehe.
Gjest Mynona83 Skrevet 20. april 2011 #197 Skrevet 20. april 2011 (endret) Blindtarmbetennelse Diger stein i hodet med påfølgende hodepine i noen uker pga hjernerystelse Etter operasjon Brukket nese på håndballbanen Endret 20. april 2011 av Mynona83
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #198 Skrevet 20. april 2011 Hva er de verste smertene du noen gang har hatt? Kvinner glemmer fort fødselssmertene,selv om det ligger en plass baki hodet. Etter fødsel som jeg har fortrengt på et vis,så hadde jeg en svulst helt øverst i tannkjøttet. Tror nesten jeg ville a valgt å bli skutt. Svulsten presset på nerven. Så fikk jeg en prolaps i ryggen. Lå hjemme alene i gulvet og kom meg ikke opp.Utpå natten fikk jeg ålet meg frem til tlf. på et vis,og ringt legevakten. De ba meg komme meg i en taxi. hahahahah Så en annen smerte som varte ca 2 år. Skillsmisse
Konstantin Skrevet 20. april 2011 #199 Skrevet 20. april 2011 Jeg klarte å brekke hælen og briste halebeinet, når jeg sklei på svaberg ved sjøen. Det verste var å måtte gå hjem. Hadde ikke mobil, og det var ca 10 min gangavstand hjem. Drit vondt. Har forsåvidt knekt nesen, revet opp ene neseboret, fått kjøttsår på leggen og generelt blitt blå over hele meg når jeg var 6, men kan ikke huske noen særlig smerte. Jeg tror hvis jeg hadde opplevd dette når jeg var eldre hadde nok dette vært på nr. 1 verste smerte.
Sugerøret Skrevet 20. april 2011 #200 Skrevet 20. april 2011 (endret) nervesmerter(Nevropatisk smerte) knute på nerven 2 prolapser som trykket på ryggmargen clusterhodepineanfall cyste på eggstokken som vridde seg rundt fødsler Nakkesleng kjevekirurgi/fjerning av visdomstann Endret 21. april 2011 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå