Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Delt førsteplass mellom at korsbåndet ble revet i to, og urinveisinfeksjon.. Fy fader hvor vondt det kan være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre gangen jeg fikk ene kneskålen ut av ledd - første gangen var det andre kneet, og jeg var litt full så kjente det ikke så godt før dagen etter. Det var helt jævlig og jeg ble kvalm og grein og måtte bli bært ut i en bil og til legevakten av noen jeg ikke kjente særlig godt.

Edit: Det kan være dritvondt å få leggkramper om natten.

Endret av mariab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisinsk abort på første plass, og bristet ribbein på andre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det desidert verste jeg har opplevd var når jeg skulle ta en slik sprøyteprøve av livmorhalsen. Lå og skræve for gynekologen, hun stakk inn en laaaang sprøyte, og trakk ut vev fra livmora mi. Fy faaaaen! Besvimte når det var ferdig, for blodtrykket mitt ble så høyt etter det skjedde. ALDRI noen gang mer skal noen stikke en jævla sprøyte opp i dåsa mi. ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det desidert verste jeg har opplevd var når jeg skulle ta en slik sprøyteprøve av livmorhalsen. Lå og skræve for gynekologen, hun stakk inn en laaaang sprøyte, og trakk ut vev fra livmora mi. Fy faaaaen! Besvimte når det var ferdig, for blodtrykket mitt ble så høyt etter det skjedde. ALDRI noen gang mer skal noen stikke en jævla sprøyte opp i dåsa mi. ALDRI!

:haar::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle minner om annen smerte har bleknet etter at jeg har hatt trigeminus nevralgi.....

I etterkant blir det litt sånn, ribbein ute av stilling var kanskje ikke så vondt, patella luksasjon, tja det gikk over ganske raskt når kneskålen var på plass, brystvevsbiposi - barnemat, neglen som sprakk på langs så blodspruten sto - stilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannpine, borring uten bedøvelse og migrene! Mensensmerter er heller ikke godt, men ingenting slår de 3 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Verste smerte jeg har hatt var for fem år siden, og jeg hadde nettopp kommet hjem til høstferie fra folkehøgskolen. Plutselig en dag fikk jeg enorme magesmerter, jeg spydde konstant (spydde til og med vann da det ikke var mer å spy opp). Lå i sofaen i fosterstilling og bønnfalt foreldrene mine om å ringe legevakten. Legen der trodde det var noe med blindtarmen. Ble kjørt til sykehuset, men innen jeg kom dit hadde smertene nesten gitt seg helt. Tok kun en urinprøve, og ut i fra det sa legen at jeg hadde urinveisinfeksjon og gadd ikke sjekke noe mer enn det ("sikker på at det ikke svir når du går på do? hm. så rart. jaja!"). Jeg lå over på sykehuset én natt, men jeg fikk aldri vite hva det var som egentlig hadde skjedd (har en egen teori om matforgiftning, men kan jo ikke vite sikkert).

En annen gang hadde jeg faktisk urinveisinfeksjon, og selv om det ikke er smerte på samme måte, er slike ting vondt og ekstremt ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Det verste smerten jeg har opplevd må være da legen prøvde å klemme på en betent kjertel på øyelokket mitt med en pinsett, for å få ut betennelsen. Det var så vondt at det var like før jeg gikk til angrep på legen for å få han til å slutte. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lillekanin

Ørebetennelse.

Det som er så jævli med det, er at det lissom ikke gir seg før trommehinna evt sprekker (og det er faktisk deilig!!!!!!!!!) Det er ikke alltid trommehinna sprekker, men står og buler og seigpiner deg. Det er så vondt at du har lyst å bite av deg armen evt blåse hue av deg selv med ei hagle :skratte:

Flere i familien min har slitt med samme problematikken og mora mi sier det faktisk ikke gjør vondt å føde sammenlikna med ørebetennelse (Jeg har ikke født barn så kan ikke uttale meg om det). Sist jeg hadde ørebetennelse spiste jeg så mye paralgin forte at jeg lå i svime på sofaen og snøvla: " JEG ELSKER DEG" til bikkja til svigers. Var fullstendig slått ut av smerter. Unner ikke min verste fiende å ha ørebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste smerten eg har hatt er då eg tok spinalpunksjon pga borrelia infeksjon. Sjølve prøven var ikkje noko vondt. Men dei 3 neste vekene då eg låg meg konstant hovudpine (typen migrene) pga spinallekasje. DET unner eg ikkje min verste fiende... Aldri om nokon får stikke noko som helst inn i ryggraden min igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Lillekanin, ørebetennelse er helt grusomt!! :( Migrene er også ganske forferdelig, men ikke like gale som ørebetennelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke født, men regner med at det kommer øverst på lista når jeg endelig en dag får opplevd det. Pr. dags dato er UVI og festesmerter de vondteste smertene jeg har kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillekanin

Må si meg enig med Lillekanin, ørebetennelse er helt grusomt!! :( Migrene er også ganske forferdelig, men ikke like gale som ørebetennelse!

Har ikke hatt migrene så kan ikke uttale meg om det...men det skal visst være ganske jævli:S Det er jo ulike typer smerte og...en kan leve med det som du veit gir seg snart, men sånn seigpining er verste smerta syns jeg! Ellers har jeg hatt lite smerter gjennom livets løp så langt (er 28 år) sett bort fra tryning, knekt tå (var egentlig ikke spes vondt,bare første dagen) og lumbago/hekseskudd. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal rangere dette.

Men psykisk smerte er og blir verst for meg.

Så kommer betennelse i muskulaturen på en førsteplass. Fikk i mage og rygg samtidig. Vil aldri glemme da jeg kollapset i trappa og bare måtte vente til jeg klarte å bevege meg igjen.

Fjerning av mandler dag 6. En hel spiseskje med vann var det jeg fikk i meg den dagen.

Fjerning av visdomstann hvor de endte med å fjerne en del av kjevebenet. Hei Paralgin Forte og allergisk reaksjon! :P

Brudd på skulder. Falt to meter rett ned. Men smerten gikk tydeligvis fort over da du fant meg hengende opp ned noen dager senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...