Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Klippe opp et 10 cm langt operasjonssår infisert med gule stafylokokker uten bedøvelse. 3 sykepleiere holdt meg nede pga motstand og legen klippet. Kunne ikke snakke i flere dager etter pga hadde skreket så mye at stemmen ikke virket.

Uuuuuh! Hvorfor fikk du ikke bedoevelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuuuuh! Hvorfor fikk du ikke bedoevelse?

Fordi jeg var redd for sprøyter og sa jeg ikke ville ha. Var 12 år.

"Neivel, da åpner vi såret uten" sa legen, og det gjorde de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: tuller du? :dåne:

Nei. Moren min satt på gangen utenfor og hørte på og begynte å gråte etterpå, hun fikk kjeft av en sykepleier som sa hun måtte ta seg sammen for ikke å skremme meg.

Tok mange år før jeg ble kvitt sykehusskrekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Grøss* Jeg fryser på ryggen av å lese noen av historiene deres, og håper av hele mitt hjerte at jeg aldri må oppleve endel av det dere opplever. Fyy søren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte på var fødselen, men jeg hadde en superlett fødsel og smertene er "gode", så den komme faktisk litt ned på lista...

Det verste jeg har opplevd er nyrebekkenbetennelse, tannverk og bekkenløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klippe opp et 10 cm langt operasjonssår infisert med gule stafylokokker uten bedøvelse. 3 sykepleiere holdt meg nede pga motstand og legen klippet. Kunne ikke snakke i flere dager etter pga hadde skreket så mye at stemmen ikke virket.

Å herregud, ble fysisk dårlig jeg nå :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Moren min satt på gangen utenfor og hørte på og begynte å gråte etterpå, hun fikk kjeft av en sykepleier som sa hun måtte ta seg sammen for ikke å skremme meg.

Tok mange år før jeg ble kvitt sykehusskrekken.

Fy flate... *frysninger* Jeg hadde fått traumer for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og legen har fortsatt lisens?

Han var barnelege. Da jeg senere kom for en oppfølging av om såret (3 cm dypt på skrå innover) grodde som det skulle, trakk han fram en "trepinne". Jeg spurte hva han skulle med den, og han svarte at han "skulle rote litt rundt i såret for å se om det grodde skikkelig". Jeg nektet.

Har som voksen fått ut jornalen min, men det står ikke noen beskrivelse av hva som skjedde annet enn at det var infisert.

Jeg hadde fått traumer for livet.

Det fikk jeg vel til en viss grad også, men det går fint nå.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd så utrolig mange vonde fysiske ting, men da søsteren min tok selvmord for et år siden fikk jeg det så vanskelig at jeg iblant har lyst til å legge meg ned og hyle. Det er ganske enkelt vondt å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_linda_*

jeg har fødd tre barn med keisersnitt.Men det verste jeg har kjent(5 ganger)er nyresteinsmerter.Det siste anfallet førte til at jeg måtte sette inn kateter fra ryggen og inn pga av at steinen stoppet urinen for å komme ut.det å sette slikt kateter var fryktelig.men nuresteinssmerter er forfærdelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stella_*

Har ikke opplevd så mye vondt jeg, er egentlig veldig forsiktig. men det værste var vel da jeg trakk alle fire visdomstennene samtidig, og en annen tann som tannlegen ikke fikk opp rota til. En annen mann måtte holde hodet mitt nede mens hun dro, og kjeven var øm i flere måneder etterpå! (etter begge inngrepene egentlig..) staaakrs kjeven..

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nesten aldri opplevd noe veldig smertefullt. Men da jeg brakk ankelen på 4 steder og fikk den ut av ledd var ikke noe behagelig. Hjalp heller ikke stort at jeg ikke fikk noe smertestillende på 2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Tror det må være nyrebekkenbetennelsen jeg hadde som var verst, men skikkelig tannpine kommer på en delt førsteplass. PS: Jeg har født (vaginalt), men slik jeg ser det, kommer fødselssmerten på andreplass. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uten tvil gallestein! Hadde et anfall i nesten sammenhengede ett døgn. Så gikk det over et par dager og kom tilbake! :frustrert: Operert bort galleblæra nå takk og lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sparket lille tåen i en stein, og den knakk og gikk ut av ledd! På julaften 09 på Tenerife..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg brakk lårhalsen. Var heldigvis bevisstløs da dette skjedde og i en uke etterpå, men var grusomt når jeg våknet opp. Har fortsatt vondt :grine: Og det er snart 2 mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...