AnonymBruker Skrevet 12. august #441 Del Skrevet 12. august Å føde! Har født 4 ganger uten noe smertelindring. Kan tru! Man glemmer det! 😂 hvis man setter føding til side. Så må det være å ha kyssesyken som voksen ja. Å ikke klare å svelge å bare sitte med åpen kjeft å la sikla renne ut var helt jævlig! eller prolaps i ryggen da. Vondt det å. Aldri brukket noe da. Tror det er mye som gjør sjukt vondt. Og smerte er subjektivt hehe. Anonymkode: 56468...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 12. august #442 Del Skrevet 12. august Fødsel uten epidural var j******😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #443 Del Skrevet 12. august Tatovering på fingeren! Anonymkode: fc68a...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. august #444 Del Skrevet 12. august Av alle huffa-uffa's jeg har hatt i mitt liv, så må brannskader være høyest på smerte-skalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #445 Del Skrevet 12. august Helvetesild Anonymkode: 84f8c...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. august #446 Del Skrevet 12. august LA-EINARÐAR skrev (På 10.7.2024 den 23.18): Klasehodepine og samlivsbrudd. Første klasehodepineanfall var ekstreme 30min ish, og frykten for at jeg ikke visste hva det var hjalp jo heller ingenting…. er i ett brudd med mitt livs kjærlighet. smerten og bitterheten/klandringen ovenfor meg selv er forferdelig vond. Går det litt bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #447 Del Skrevet 12. august Luftsmerter etter keisersnitt. Verre enn vaginal fødsel. Anonymkode: d466e...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #448 Del Skrevet 12. august Hodeverket jeg fikk under fødselen grunnet svangerskapsforgiftning. Jeg lå og prøvde å klore ut øynene mine for å lette trykket i hodet, og det å presse ut en baby var bare en plagsom bismerte. (Legene forsto ikke hvor vondt jeg hadde, da jeg brølte at jeg revner, så trodde de selvsagt at jeg mente nedentil, og ikke at hodet mitt revnet. Og jeg bare håpte at babyen døde, slik at jeg slapp å måtte ta vare på en nyfødt med så store smerter). Men det verste var egentlig etterpå, da jeg i lang tid var redd for at noe av meg var blitt ødelagt (at blodkar i hjernen hadde bristet), og at mannen bare ble værende av medynk/samvittighet. (Man er jo ikke helt intellektuelt på topp i barseltida, og jeg var så redd for at nå ble jeg slik for alltid. Så mannen måtte love meg at han tok ungene og forlot meg om jeg hadde fått hjerneskade). Anonymkode: 08622...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #449 Del Skrevet 12. august Har født ett barn uten noe form for smertelindring, men de verste smertene jeg har opplevd er låst bekken som jeg har nå.. Anonymkode: a07d3...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARÐAR Skrevet 12. august #450 Del Skrevet 12. august Fame skrev (35 minutter siden): Går det litt bedre nå? Vel, har ikke hatt anfall hva gjelder hodet på en liten stund nå👍🏻 hva gjelder savnet så er det like stort hele tiden😔 Men skal få brettet opp ermene etterhvert å prøve å slåss/kjempe for å få henne tilbake med tiden. Kan ikke gi opp når man føler det er den ene ❤️ takk for klemmen☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #451 Del Skrevet 12. august Skiveprolaps med isjasstråling. Fødsel. Tannverk. Anonymkode: 5fec4...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #452 Del Skrevet 12. august Trigeminusnevralgi anfall som varer i flere dager. Har heldigvis lært meg å lytte til kroppen. Anonymkode: 2242a...a05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #453 Del Skrevet 12. august Betennelse i ryggmargen, det var 9 måneder med styrke fødselssmerter bak i ryggen, holdt på å ta livet av meg. Like vondt å føde selvfølgelig,men fødselen gikk jo over etter ett halvt døgn, det gjorde ikke dette her Anonymkode: 27161...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 12. august #454 Del Skrevet 12. august (endret) Gjest Gjest skrev (På 6.2.2009 den 19.17): Hva er de verste smertene du noen gang har hatt? Skutt i skulderen, men nå er jo jeg mann og vi syter av en liten forkjølelse 😁. Endret 12. august av Gammelsmurfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #455 Del Skrevet 12. august Under første fødsel måtte de klippe meg opp og rakk ikke sette noe bedøvelse. Hele fødselen var ubeskrivelig smertefull, men da de klippet…! 😱 Anonymkode: bd663...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #456 Del Skrevet 12. august 1., kne ut av ledd 2., spinalpunksjon som ikke gikk bra, med påfølgende spinalhodepine 3., tannverk 4., brudd i bekken etter fall fra hest 5., fødsel uten smertelindring siden jeg var redd etter nr 2 🙃 Anonymkode: 037c5...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #457 Del Skrevet 12. august Hjernehinnebetennelse unner ingen det var på sykehuset med sterke smerter i 10 dager Anonymkode: d1796...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #458 Del Skrevet 12. august Helvetesild, er en grunn for det nacmvnet 🤢🤮 Anonymkode: 243b8...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå