Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Verste smerten min er avrevet korsbånd og leddbånd i samme kne. Kneet er ikke operert, så den smerten kan fort komme som ett lyn igjen om jeg sklir med det kneet. Lynende og svært intens smerte, nesten så det svartner for meg når det skjer.

Takker meg heller til en ny runde med intense rier i 3 døgn.

Anonymkode: 19c09...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beetlegirl91 skrev (5 timer siden):

Min verste smerte var vel da jeg våknet på operasjonsbordet under gastroskopi, før de var ferdige med undersøkelsen.. Jeg fikk panikk og reiste meg opp, med narkosen fortsatt i hodet..  

Det endte med den verste migrenen jeg noen gang har hatt, jeg kastet opp konstant og hadde mest lyst til å slå hodet i veggen.

På nr 2 er ikke en fysisk smerte, men en psykisk en.. Mamma tok meg med til en healer hun mente ville kurere alle allergiene mine.. Da jeg satt i stolen hennes og hun tok på skuldrene mine føltes det som om noen stakk 10 kniver inn i sjelen min.. Jeg hylte og skreik, det var så vondt. Hun ga seg og sa: Jeg får rett og slett ikke healet deg fordi det er noe som stopper det. Mamma satte seg i stolen etter meg, og jeg har dessverre ikke bevis på det, men øynene hennes forandret seg, hun ble rasende, og etter hun ble ferdig så hadde hun fortsatt veldig sinne problemer. Lurer på hvilken healer det var.. Ga smerter istedenfor å ta smerter...

Nr 3 er vel da jeg skulle trekke visdomstann nede, og tannlegen så feil på røntgenbildet.. Rota til tanna lå klemt under tanna ved siden av, hun brukte 8 bedøvelser, men kjente fortsatt smerter. Da tanna var ute var det 1 cm digre røtter, og hun sa at hvis hun hadde vist det så måtte jeg ha operert i narkose istedenfor der. For det var en veldig kronglete trekking.  I uken etterpå fikk jeg "Dry Socket" i hullet, og det var så sykt vondt. 

Du ligger ikke på operasjonsbordet når du får gastroskopi. Hvorfor ga de deg narkose under gastroskopien og hvorfor hadde du så voldsomme smerter? Gasroskopi er en ganske enkel og ufarlig undersøkelse.

Grunnen til at du kastet opp, er pga at de gav deg narkose.

Anonymkode: 4ac29...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som var værst av nyrestein, gallestein eller fødsel. Tror gallestein var værst.

Anonymkode: c7014...36d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel med sviktende epidural. Følelsen kan nok sammenlignes med hvordan det er å bli revet i to 

Anonymkode: 5066b...b93

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rier i forbindelse med fødsel. Måtte få sprøyte for å stoppe dem. Ble ks. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har passert en nyresten, som sies å være noe av det verste, og det var veldig ille. Men jeg mener smerte må ganges med tid. Derfor sier jeg tannverk, fordi jeg ikke spiste, drakk, eller sov, på minst 3 døgn. Jeg var psykotisk og hallisunerte.

Nyrestenen var ekstremt smertefult, men den kom og gikk litt i bølger. Smerten var aldri null, men den var ikke 10/10 hele tiden, bare i perioder som kunne vare noen timer. Dermed gikk det ann å komme seg litt mellom slagene.

Anonymkode: ddf30...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleklart fødsel. En god nummer to var faktisk en muskelkrampe jeg fikk i hele setemuskulaturen og ned i låret da jeg gikk gravid, det var helt ufattelig vondt. Nummer tre må være da jeg fikk en låsning i brystkassen. 

Anonymkode: 8520a...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine som varte i 1.5 mnd 24/7. 

Anonymkode: 5aef5...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel og gallestein.

Anonymkode: fbe5f...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gallestein. Mye, mye verre enn fødsler. Føder heller hver dag enn å ha gallestein. 

Anonymkode: f6677...176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gallestein og isjias hvor jeg fikk lynende smerter bare jeg rørte bittelitt på kroppen. Måtte ligge rakt ut på gulvet på et liggeunderlag. Da ambulansen kom og jeg fikk morfin gråt jeg av lettelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)Gallestein

2) Migrene

3) Betennelse i krateret etter en trukket visdomstann

4) Brukne ribbein

5) Skiveprolaps

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gallestein. Mye, mye verre enn fødsler. Føder heller hver dag enn å ha gallestein. 

Anonymkode: f6677...176

Jeg føder tre ganger daglig heller enn gallestein! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Spinalhodepine etter spinalprøve 

2. Betennelse i tannkjøtt etter å ha trukket visdomstann, skulle ønske noen bare kunne kappet av halve ansiktet 

3. Fødsel x 2

Anonymkode: eba68...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tømt en "svull" i halsen. (Og ja, har født 3 barn)

Anonymkode: 4f879...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fødsel og kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 2aa93...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brakk et bein i hånden (bruddet i seg selv var ikke så ille smertemessig), men jeg ventet alt for lenge før jeg innså at det kunne være brudd og dro på legevakta (kanskje 36 timer etterpå). Da hadde bruddet begynt å gro og de måtte rette ut bruddet og det var vondt det. Fikk bedøvelse (masse sprøyter mellom fingrene), men å knekke opp bruddet igjen var vondt altså, mye verre enn selve bruddet.

Anonymkode: de766...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klasehodepine og samlivsbrudd. 

Første klasehodepineanfall var ekstreme 30min ish, og frykten for at jeg ikke visste hva det var hjalp jo heller ingenting….

er i ett brudd med mitt livs kjærlighet.
smerten og bitterheten/klandringen ovenfor meg selv er forferdelig vond. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gallestein

Anonymkode: 2cd55...b56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...