Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Riene som var de siste 90 min før jeg kunne starte å presse

Anonymkode: 7fb47...00a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halsbyll på mandlene. 
Parasitt som førte til svært ekstrem sykdom og innleggelse. 
Nyrestein.

Ryggsmerter som følge av hevelser etter utglidning, hvor det presset på den ene rotnerven i beinet! 

Alle disse er like jævlige, på hver sin måte! Da snakker vi toppen av smerteskala for min del… De gangene har jeg vridd meg i smerter, og ingenting har hjulpet selv om jeg var innlagt på sykehus flere av gangene!

Ville heller født fire barn! Og jeg hadde en fødsel som varte i to døgn omtrent 🤣

Anonymkode: c246f...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter, kaste opp av smerte og høre piping i hodet og følelsen av å nesten svime av. (Har ikke endometriose)

Anonymkode: c4e35...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menssmerter, kaste opp av smerte og høre piping i hodet og følelsen av å nesten svime av. (Har ikke endometriose)

Er du helt sikker? For det er ikke normalt å ha så ekstreme smerter. Endometriose kan man kun få diagnose for ved kirurgisk inngrep og biopsiprøve.

Anonymkode: 4f56d...e8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værste smertene jeg har opplevd:

Mensensmerter; har endometriose. 

Kneskål ute av ledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennombruddssmerter på kreft. Det var vondt det. Gjennom 280 mg morfin

Anonymkode: 54aec...435

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Aller øverst troner angst!/ depersjon  og uvisshet- så heftig  at en tenker sucidalt . Være bekymret  24/ 7.

2. Spinalpunksjon 

3. Matforgiftning 

4. Fødsel nr 1( nr 2 var easypeasy)

5. Migreneanfall 

Tror jeg tåler fysisk  smerte mer enn fysisk. Fysisk  smerte  går alltids over/ Kan lettere  fixes.

Anonymkode: 9650c...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det var når jeg fikk betennelse i øregangen og hadde mistanke om mastoiditt. Var så vondt og øret pulserte av smerte. 
Ellers står tømming av abscess på både mage og under arm veldig høyt på lista også.

Anonymkode: 12798...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du helt sikker? For det er ikke normalt å ha så ekstreme smerter. Endometriose kan man kun få diagnose for ved kirurgisk inngrep og biopsiprøve.

Ikke 100% sikker, men også sjelden jeg har så vondt som dette heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann i øret, kne ut av ledd og fødsel. 

Anonymkode: f4ab5...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da legen dro av fasettene på tennene uten bedøvelse.

Det var bare de ubeskyttede nerveklumpene som fikk luft på seg. Det var hinsides vondt

også har jeg prolaps nå. Fikk mega betennelse i nerven. Og de første 3 dagene var det sinnsyke smerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bukhinnebetennelse etter en større operasjon i magen. Måtte ligge med åpent sår og uten smertelindring mens de undersøkte meg for å finne ut hva som var galt. Heldigvis husker man bare at ting gjorde jævlig vondt, ikke selve smerten. 

Anonymkode: ebb94...b98

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migreneanfall hvor jeg hadde så vondt at jeg måtte ha hjelp til alt annet enn å puste. Det varte 3 døgn. Var før jeg hadde fått anfallsmedisin. 

Føder heller enn å oppleve slike migreneanfall igjen. Riene hadde jeg hvertfall pause mellom.

Anonymkode: 9ab75...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannpine, holdt på å besvime av smerte.

Fødsel uten smertelindring, fikk litt lystgass på slutten det ble redningen for overlevelse🌸

Anonymkode: 382a3...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ekstrem legg krampe. Noe ala dette 

fikk det midt på natten, skjønte ikke hva det var. Hadde aldri fått det før og føltes ut som om noen prøvde å ta livet mitt🫣

Anonymkode: 243b8...fd3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødsel var veldig vondt. Å vri seg feil etter keisersnitt også. Og så brannsår, et himla svært 3.gradsforbrennong på magen, utrolig vondt. 

Anonymkode: 33829...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter daglig med selvmordshodepine. Skjønner hvorfor det har fått det navnet det har fått for å si det slik. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sliter daglig med selvmordshodepine. Skjønner hvorfor det har fått det navnet det har fått for å si det slik. 

Så ja både leggkrampe og selvmordshodepine, men den siste har jeg egentlig blitt vant til🤷‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...