Gå til innhold

Verste smerte du har hatt

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nest etter fødsel var det en kombinert bursitt i hofta/tendinitt i muskelfestet til korsryggen. Kastet opp, svimlet, kaldsvettet og holdt på å svime av.

Anonymous poster hash: 99162...925
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Eg datt og ein spiss stein traff låret og det gjor så vondt! Eller da eg skjærer opp huda mellom beina for eg datt mrd kjelkerattet mellom der, bra eg ikkje er gutt :-D

Eller da ei venninne på 110 kg hoppa oppå meg.

Eller da eg skjæret ostehøvelen over handa mi som 5-åring.

Så masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fjernet ei visdomstann hadde jeg ganske vondt en stund etterpå selv om jeg helte i meg smertestillende hele tida.

Urinveisinfeksjon var også ganske kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal voldtekt i begge hull scorer høyt. Helvetes vondt, helvetes kaldt, og helvetes skummelt ettersom folkene diskuterte seg i mellom hvordan de skulle kvitte seg med meg etterpå.

Anonymous poster hash: 856f8...d18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter fra en lever som hadde begynt å kollapse. Å kaste opp rett etter et keisersnitt var ingenting i forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urinveisinnfeksjon som sprer seg til nyrer er ikke helt herlig.

Ei heller å knekke på plass nesen etter brudd, en brukket ankel som var hovnet fast ute av ledd i en uke, sy et dypt sår på leggen, og ikke minst da jeg knakk hånda og fikk en "rotert" finger. Halleluja da de skulle rotere denne tilbake! Trudde jeg skulle dø.

Men, ingenting av alle mine uheldigheter kan overgå å knekke kragebeinet!

Knakk det to plasser, og har aldri kjent slike smerter (det var knekt skikkelig skjevt), glemmer aldri da jeg reiste meg fra fallet, tok meg til skuldra og kjente beinet stå nesten rett ut!

Vondt i ukesvis, umulig å bevege seg, da kragebeinet er i bevegelse i omtrent alt man gjør. Vondt å puste, vondt å gå. Over 2mnd siden nå og sitter enda sykemeldt meg smerter og muskelproblemer i etterkant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste smerten jeg har hatt er nyrebekkenbetennelse. Det var helt jævlig! Lå å vrei meg i smerter, kastet opp og var helt blek! Har angst for oppkast, så gjør ikke det uten grunn. Så det er et tegn på at jeg hadde mye smerter.

Og det nest verste er vel brystveggbetennelsen jeg hadde.. Utrolige smerter, hadde nesten ingen ligge stillinger når jeg skulle sove og fikk ikke puste da det gjorde vondt. Lang natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knakk en tann og i tillegg hadde 4 brekte ribbein og gul og blå på hele kroppen var ganske vondt.. tok en uke før jeg fikk fiksa tanna hos tannlegen og.. usj :(

Sånn går det når man tryner av hesten og rett i asfalten..

Men er jo også en del psykisk smerte som jeg aldri ville unnet noen å ha, synes faktisk det er verre enn å ha litt vondt i en liten periode.. Og hvis man får en blanding av både fysisk og psykisk smerte så tror jeg det topper alt egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine verste opplevelser med smerte:

* Var vel 15-16 år gammel og jeg hadde menssmerter fra helvetet. Smertene strålte nedover begge beina og jeg kunne knapt gå for det gjorde så vondt. Tok smertestillende, men de hjalp ikke noe særlig.

*Brystbetennelse. Ikke en behagelig opplevelse å ha brystbetennelse og så prøve å amme samtidig. Kjentes ut som om noen stakk brystet mitt med en kniv. Jeg fikk brystbetennelse 2 ganger. Måtte opereres ene gangen fordi betennelsen gikk ikke over.

* Tannpine pga visdomstenner

* Halsbetennelse. Fikk forderdelig vondt i halsen en gang og klarte ikke å svelge. Gikk til legen og fikk påvist bakteriell halsbetennelse. Fikk Antibiotika, men imellomtiden så var det jævlig vondt og vanskelig å spise og drikke.

* Isjias-smerter

* Smerter i foten pga et fall. Jeg sklei på gresset ved parkeringsplassen og vrikket foten sånn at den havnet i det jeg vil kalle en unaturlig stilling. Kjente ikke noe da, men etter en stund så begynte jeg og få litt vondt og når jeg prøvde å gå på foten, så ble det enda verre. Hadde kun vondt i foten et par dager og den var ikke brukket, men skulle tro noen stakk kniver i foten min.

* Psykisk smerte havner langt oppe på listen

* Fødsel, men det er igjen en annen type smerte som blekner etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg fjernet ei visdomstann hadde jeg ganske vondt en stund etterpå selv om jeg helte i meg smertestillende hele tida.

Urinveisinfeksjon var også ganske kjipt.

Jeg er veldig enig med dette, fikk en visdomstann og en jeksel fjernet i dag, og jeg har grusomme smerter! helt JÆVLIG!

Anonymous poster hash: 54669...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lungeemmboli. Grusom, grusom smerte. Fikk ikke puste nesten, gråt av smerte. Og da gjorde det enda mer vondt. :(

Nrukte 1 time fra sofaen til senga (6-7 meter).

Anonymous poster hash: 80264...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var etter at jeg hadde tatt abort. Jeg ble satt på sterke smertestillende og hadde så vondt til tross for det at jeg ikke klarte å være i ro. Jeg virkelig hylte i smerte og prøvde alt for å avlede den. På legevakta sa de at alt så bra ut :sjokkert: Spurte hvordan alt kan være bra når jeg hadde sånne smerter, men jeg husker ikke svaret. Fikk som sagt sterke smertestillende jeg måtte ta hver time og fikk den som kjørte meg til legevakta til å være hos meg. Han skulle se ann om jeg måtte tilbake, for av en eller annen grunn stolte jeg ikke på min egen avgjørelse. Det var en helvetes natt med smerteskrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1.plass: Nyrestein

2.plass: Fødsler

3.plass: Betennelse i en tann som skulle rotfylles

Anonymous poster hash: ad925...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de verste smertene du noen gang har hatt?

Nakkesperre

Mensensmerter

dunkende hodeine

piercing i øra

ta ut tampong.

hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knakk kjeven og fikk hele munnviken revet opp. Har hatt det bedre :laugh:

Anonymous poster hash: 695de...0c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...