Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hva er de verste smertene du noen gang har hatt?
Pingting Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Skikkelig inngrodd tånegl...på begge føtter! 1
Fakse Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Migrene. Men det blir jo en annen type smerte enn om man f.eks slår seg akkurat i albueleddet eller noe sånn.
Lovis Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Da den ene eggstokken vridde seg som en fille pga. en cyste. Føder heller en gang til!
Gjest Marillia Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Når jeg tok mandlene, det var mye verre enn å føde...
Gjest Gjest_petra_* Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Tannverk Da jeg mistet endel av tannen,så det ble åpent ned til nervene,jeg trodde seriøst at noen hadde skutt meg i kjeften et lite øyeblikk,jeg gråt å vridde meg i smerter helt til jeg fikk bedøvelsen på tannlegevakta(selvfølgelig en fredagskveld)
Gjest dalieo Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Migrene. Skal sies at jeg ikke har fødd enda
Vera Vinge Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Det verste var vel da jeg hadde en voldsom urinveisinfeksjon en gang. Det var rett og slett helt uutholdelig. Jeg tenkte ikke en gang på å gå til legevakten fordi jeg trodde det skulle gå over, og jeg endte med å gå alt for lenge med det. Men jeg lærte at det hvertfall er rett til legen om jeg får UVI igjen. Ellers var det ganske vondt da jeg hadde magesmerter nesten sammenhengende i hele fjor, men det blir en annen type smerte. Det er dessuten utrolig hva man kan venne seg til. Nå som jeg har skjønt mer av hva jeg tåler, kan jeg bli utrolig pinglete når jeg ved en feiltakelse spiser noe jeg ikke tåler. Og jeg innser hvor mye vondt jeg hadde i fjor.
Crow Jane Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Samlivsbrudd. Heller fysisk enn psykisk smerte, takk. Men man kan jo sjelden velge, hehe. 4
Hamster Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Det verste var sikkert når jeg slo leggen i en metallstolpe når jeg akte, forsiden av leggen hovnet opp så mye at huden sprakk opp ned langs hele skinnleggen (eller hva det heter). Eller da jeg knuste lilletåa mens jeg var i militæret. Var i Gardens Drilltropp, så jeg drillet med geværet med metallbeslag under kolben. Treningen var ferdig og vi skulle sette geværet ned ved siden av foten, men jeg bommet fullstendig og sendte den alt jeg kunne ned på lilletåa. Brakk den på 2 steder. Det var ikke så vondt, mistet liksom pusten litt, også ble den veldig varm og vondt å gå på.
Gjest Methuselah Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 Da jeg hostet så kraftig at ribbeina knakk. Det er nok den værste smerte jeg har hatt
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 På et halvt år har jeg hatt veldig magesmerter tre ganger, slik at jeg blir svimmel, ligger i senga og klarer ikke å la være å presse på magen, som igjen ikke hjelper fordi det er innvendig. Jeg har mange ganger endt opp med å gråte meg i søvn. Håper at det er over nå!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Det er uavgjort mellom da egglederen sprakk på grunn av svangerskap utenfor livmoren og da tannlegen boret i nerven på tanna (jeg besvimte av smerten)... Det var grusomme smerter begge deler. Jeg har født to ganger, og selv om det er det vondeste jeg har kjent, kan jeg ikke si at det er den verste smerten jeg har hatt. Det er en helt annen type smerte som ikke kan sammenliges med noe annet.
Hinata Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Da jeg hadde kyssesyken og det å få i seg en dl vann i løpet av en dag var "normalt". Og det å våkne på natta av at man svelger er ikke så veldig godt heller. Bra det bare er en gang i livet. Endret 6. februar 2009 av Hinata 1
The Kitten Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 Når legen knakk armen min på plass etter at jeg hadde brukket den.
Arkana Skrevet 6. februar 2009 #18 Skrevet 6. februar 2009 Helt klart fødselssmertene. De overgår alle andre smerter jeg har hatt tidligere, til tross for at jeg har opplevd litt av hvert.
Whitechick Skrevet 6. februar 2009 #19 Skrevet 6. februar 2009 Etter å ha fjernet mandlene. De første 8 dagene.. særlig natt til den 7ènde dagen. Da sto jeg på badegulvet midt på natta og hylte (nesten) av smerte og frustrasjon.. (kunne jo ikke vekke noen heller, så hylte stille...).....Godt de er borte nå..
Gjest Wrangler Skrevet 6. februar 2009 #20 Skrevet 6. februar 2009 Føde var ille. Kjevebetennelse er forjævlig og varer og varer! Husker også et par migreneanfall før jeg fkkk linser og begynte hos naprapat....uaaa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå