Gjest Gjest_Pia88_* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:) Klem Pia88
Gjest tuppemor Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Veldig mange blir kjent gjennom nettsteder. F.eks Gaysir. Adressen får du finne selv. Ellers har vi utesteder som er for homofile. I Trondheim har dere vel Metero, om jeg ikke husker feil. Det heter forøvrig ikke lesPisk, men lesbisk.
Avalon Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 gaysir.no sjekk også ut skeivungdom.no der finner du hva og hvor tilbudene for unge skeive er hvor du bor
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er selv heterofil, men har rotet litt med jenter for gøy i fylla. Jenter er jo så myke og søte. ;-) Jeg kan bare si at lesbiske jenter gir deg lange, interesserte blikk - og ser deg ofte rett i øynene. Det har jeg selv opplevd flere ganger. Har hatt "sjans" både på treningsstudioet, på byen og i butikken, he he... ;-) Den ene gangen skulle jeg gjerne vært lesbisk, for hun var jo søt, hun... ;-)
Gjest Gjest_lesbisk_* Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Anbefaler ikke Metro. Hvis du ikke vil bli alkoholiker da.... Tragisk plass. i 2009 kan du møte jenter over alt. du ser det på blikket
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Min erfaring er at det ikke er så enkelt å møte lesbiske/bifile hvor som helst. Jeg bor lengre nord enn tr.heim så det er kanskje vanskeligere her men.. Føler ikke at gaysir er en særlig bra plass å møte noen heller, men det er min erfaring.. Men alle skal liksom anbefale det ene nettstedet for å møte noen og jeg synes det er en dårlig plass. Men, for all del sikkert perfekt for andre.
Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:) Klem Pia88 Hei. Jeg er en bifil dame på 26 som er interisert i å møte deg:) Klem Anni83
Gjest Gjest_pia88_* Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Det hørest fint ut, Anni83. Alltid morro å bli kjent med nye folk.
Gjest naomi82 Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 jeg er 26 år, fra Trondheim. Har kjempe lyst på jentekos...om jeg er bifil vet jeg ikke, men alltid drømt om en deilig jente å kose med
Gjest Frøken_ Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Noen som vil møte meg? Jente på 22 fra Oslo..
Gjest Gjest_Rose_* Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Noen som vil møte meg? Jente på 22 fra Oslo.. Kanskje?
Helene_87 Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Send meg en mail om du vil? Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 17. juni 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Bifil jente på snart 26 som bor i Møre og Romsdal, nærmere bestemt Sunndalsøra. Ønsker å bli kjent med andre bifil eller lesbiske jenter! Ønsker meg sårt en jentekjæreste Er kraftig, blondt, hår, blå/grønne øyne. Bilde: http://bildr.no/view/493094
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 Bifil jente på snart 26 som bor i Møre og Romsdal, nærmere bestemt Sunndalsøra. Ønsker å bli kjent med andre bifil eller lesbiske jenter! Ønsker meg sårt en jentekjæreste Er kraftig, blondt, hår, blå/grønne øyne. Bilde: http://bildr.no/view/493094 Jeg har forresten nettby om dere vil se flere bilder eller kontakte meg...brukernavnet der er: liiise Venter spent på å høre fra deg
Gjest Kristin. Skrevet 4. september 2010 #15 Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:) Klem Pia88 Skjønner deg.. HAr det samme problemet selv xD E-postadresse fjernet. Het Potet. Endret 4. september 2010 av Het Potet
Gjest Kristin. Skrevet 4. september 2010 #16 Skrevet 4. september 2010 Bifil jente på snart 26 som bor i Møre og Romsdal, nærmere bestemt Sunndalsøra. Ønsker å bli kjent med andre bifil eller lesbiske jenter! Ønsker meg sårt en jentekjæreste Er kraftig, blondt, hår, blå/grønne øyne. Bilde: http://bildr.no/view/493094 Legg meg til på nettby :D Jeg ønsker meeg også sårt en jentekjæreste du finner meg på Xxkrissaxx
Gjest pus94 Skrevet 9. juni 2011 #18 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:) Klem Pia88 hei pia88 jeg er en jente som er bifil å er på let etter en jente kjæreste som driter i alderen på folk og hvordan hun ser ut ... ; - ) jeg liker dyr og er med venner ... liker å feste og råne...
Gjest sørlandsjente Skrevet 23. november 2011 #19 Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:) Klem Pia88 Jeg er en jente fra grimstad jeg har kjæreste men vi liker å exprimintere litt;) nå har vi lyst å finne en jente vi kan leke med i seng. Endret 23. november 2011 av Kråkesaks
Kråkesaks Skrevet 23. november 2011 #20 Skrevet 23. november 2011 Tråden er ryddet. Spørsmål angående ryddingen kan stiller på pm. Kråkesaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå