Gå til innhold

Møte andre bifile/lespiske

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia88_*
Skrevet

Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:)

Klem Pia88

Videoannonse
Annonse
Gjest tuppemor
Skrevet

Veldig mange blir kjent gjennom nettsteder. F.eks Gaysir. Adressen får du finne selv.

Ellers har vi utesteder som er for homofile. I Trondheim har dere vel Metero, om jeg ikke husker feil.

Det heter forøvrig ikke lesPisk, men lesbisk.

Skrevet

gaysir.no

sjekk også ut skeivungdom.no

der finner du hva og hvor tilbudene for unge skeive er hvor du bor

Skrevet

Jeg er selv heterofil, men har rotet litt med jenter for gøy i fylla. Jenter er jo så myke og søte. ;-) Jeg kan bare si at lesbiske jenter gir deg lange, interesserte blikk - og ser deg ofte rett i øynene. Det har jeg selv opplevd flere ganger. Har hatt "sjans" både på treningsstudioet, på byen og i butikken, he he... ;-) Den ene gangen skulle jeg gjerne vært lesbisk, for hun var jo søt, hun... ;-)

Gjest Gjest_lesbisk_*
Skrevet

Anbefaler ikke Metro.

Hvis du ikke vil bli alkoholiker da....

Tragisk plass. i 2009 kan du møte jenter over alt. du ser det på blikket

Skrevet

Min erfaring er at det ikke er så enkelt å møte lesbiske/bifile hvor som helst. Jeg bor lengre nord enn tr.heim så det er kanskje vanskeligere her men..

Føler ikke at gaysir er en særlig bra plass å møte noen heller, men det er min erfaring.. Men alle skal liksom anbefale det ene nettstedet for å møte noen og jeg synes det er en dårlig plass. Men, for all del sikkert perfekt for andre.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Anni_*
Skrevet
Jeg har i løpet av det siste året funnet ut at jeg er bifil, og kunne gjerne tenkt meg ei jente somkjæreste. Men mitt problem er at jeg aner ikke hvor/hvordan jeg skal bli kjent med andre bifile/lespiske. Jeg synest det er utrulig vanskelig å vite om noen liker jenter eller ikke. Jeg bor i Trondheim, og takker på forhånd forsvar:)

Klem Pia88

Hei.

Jeg er en bifil dame på 26 som er interisert i å møte deg:)

Klem Anni83

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_pia88_*
Skrevet

Det hørest fint ut, Anni83. Alltid morro å bli kjent med nye folk.

• 2 uker senere...
Gjest naomi82
Skrevet

jeg er 26 år, fra Trondheim. Har kjempe lyst på jentekos...om jeg er bifil vet jeg ikke, men alltid drømt om en deilig jente å kose med

• 3 uker senere...
Gjest Frøken_
Skrevet

Noen som vil møte meg?

Jente på 22 fra Oslo.. :)

Gjest Gjest_Rose_*
Skrevet
Noen som vil møte meg?

Jente på 22 fra Oslo.. :)

Kanskje? :)

Skrevet (endret)

Send meg en mail om du vil? :)

Innlegget er endret iht KGs regler.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Bifil jente på snart 26 som bor i Møre og Romsdal, nærmere bestemt Sunndalsøra. Ønsker å bli kjent med andre bifil eller lesbiske jenter! Ønsker meg sårt en jentekjæreste ;) Er kraftig, blondt, hår, blå/grønne øyne.

Bilde: http://bildr.no/view/493094

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet
Bifil jente på snart 26 som bor i Møre og Romsdal, nærmere bestemt Sunndalsøra. Ønsker å bli kjent med andre bifil eller lesbiske jenter! Ønsker meg sårt en jentekjæreste ;) Er kraftig, blondt, hår, blå/grønne øyne.

Jeg har forresten nettby om dere vil se flere bilder eller kontakte meg...brukernavnet der er: liiise

Venter spent på å høre fra deg ;)

• 11 måneder senere...
Gjest Kristin.
Skrevet (endret)

Klem Pia88

Skjønner deg.. :) HAr det samme problemet selv xD

E-postadresse fjernet. Het Potet.

Endret av Het Potet
Gjest Kristin.
Skrevet

Legg meg til på nettby :D

Jeg ønsker meeg også sårt en jentekjæreste :)

du finner meg på Xxkrissaxx

Skrevet

Tråden er relativt gammel altså...

• 9 måneder senere...
Gjest pus94
Skrevet

Klem Pia88

hei pia88 :)

jeg er en jente som er bifil å er på let etter en jente kjæreste som driter i alderen på folk og hvordan hun ser ut ... ; - ) jeg liker dyr og er med venner ... liker å feste og råne...

• 5 måneder senere...
Gjest sørlandsjente
Skrevet (endret)

Klem Pia88

Jeg er en jente fra grimstad jeg har kjæreste men vi liker å exprimintere litt;) nå har vi lyst å finne en jente vi kan leke med i seng.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Tråden er ryddet. Spørsmål angående ryddingen kan stiller på pm.

Kråkesaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...