Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅHHHHhhh.. nå har jeg letet overalt etter en lipliner i en nøytral farge, altså min egen leppefarge. Men det virker jo helt umulig..

Jeg er typisk nordisk, har fra naturens side relativt lyse lepper.. så jeg syns alle de som skal være nøytrale enten er for røde, eller brune.. Er det noen der ute som vet om en bra, litt lys nøytral lipliner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ÅÅÅHHHHhhh.. nå har jeg letet overalt etter en lipliner i en nøytral farge, altså min egen leppefarge. Men det virker jo helt umulig..

Jeg er typisk nordisk, har fra naturens side relativt lyse lepper.. så jeg syns alle de som skal være nøytrale enten er for røde, eller brune.. Er det noen der ute som vet om en bra, litt lys nøytral lipliner??

jeg har en fra loreal som er helt nøytral. hvor har du lett da?:)

Vita vil gi deg god hjelp, ellers er jo et parfymeri en mulighet?

Skrevet
Denne i "nude" passer godt til meg, og går for å være en fin allrounder i diverse engelske blader. :)
Skrevet (endret)

Hei!:)

Hadde tenkt å starte en sånn tråd selv, sliter også med å finne naturlige liplinere i leppefarge. Har et par fra l'loreal som er det nærmeste jeg kommer min egen lyse leppefarge, men de er enda hakket for mørke.. Har rose beige og en annen litt mørkere. De har noen med shimmer i da, ganske lyse, men synes ikke de ser særlig fine ut.

Ang. linken din Itla, Melon ser lysere ut en Nude når du trykker på fargen (og venter litt). Vet du om dette stemmer irl?

ed;leif

Endret av desert_rose
Gjest hyggelig
Skrevet

Jeg har en fra bodyshop som matcher leppene mine perfekt. Husker ikke hva den heter, dessverre...

Skrevet

Jeg synes å huske at IsaDora har en veldig nøytral en.

Skrevet
Ang. linken din Itla, Melon ser lysere ut en Nude når du trykker på fargen (og venter litt). Vet du om dette stemmer irl?

Sorry, det vet jeg ikke...

Skrevet

Hva bruker man egentlig nøytrale liplinere til?

Jeg har heller ikke skjønt hvordan man bruker ikke-nøytrale, for den saks skyld.

Skrevet

The Body Shop har jo en del, for noen år siden husker jeg at Beech var en typisk allrounder, men mulig Nude er bedre, hvis man ser på siden her? MAC Spice skal også være en bra nude, men jeg syntes den var for brun. Uansett kan du kanskje finne noe der, de har jo et enormt fargeutvalg. Subculture kan kanskje funke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...