Gå til innhold

Han skal bli far, men flørter med meg. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jeg har møtt en skjønn mann som jeg har rota med noen ganger i løpet av noen måneder. liker han veldig godt. Vi jobber sammen.

Det som er dumt er at vi har begge samboere, men vi har begge insett at vi liker hverandre bedre og bedre. Sist uke fikk han vite at samboeren har blitt gravid. Han ville egentlig av slutte forholdet med henne før dette, men nå føler han at han må forsøke å gi det en sjansje. Jeg sa også til han at han må holde seg unna meg og at vi bør bryte kontakten.

Vi ble enige om det - men det virker litt som ingen av oss klarer å slutte. Nå sender vi hverandre masse mailer og blikk. Jeg føler at jeg har lyst til å avslutte dette, men det går ikke å la være å flørte med han.

Kanskje jeg er veldig svak og jeg vet at dette er dårlig. Skammer meg veldig. Håper jeg kan få råd fra dere.

Jeg vet ikke hva jeg har lyst til. om jeg vil fortsette med min samboer eller ikke. vil jo ikke være sammen med han nye heller--tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_olga_*
Skrevet

Huff..det vrenger seg inni meg når jeg leser slike ting som du skriver. Hvorfor fortjener slike folk som deg å ha kjæreste?

Nå vet jeg jo ingenting om forholdet ditt til samboeren din...men hvordan klarer du å føre han bak lyset på den måten der?

Jeg hater, hater utroskap...

Skrevet

det første han elskeren din bør gjøre er å snakke sant til dama si.. si at han har en annen en så dama har en sjengs til å bestemme seg om henne fortsatt vil ha barnet selv om typen hennes ikke kommer til å være 100% med!

Gjest Kråkaa
Skrevet
Jeg har møtt en skjønn mann som jeg har rota med noen ganger i løpet av noen måneder. liker han veldig godt. Vi jobber sammen.

Det som er dumt er at vi har begge samboere, men vi har begge insett at vi liker hverandre bedre og bedre. Sist uke fikk han vite at samboeren har blitt gravid. Han ville egentlig av slutte forholdet med henne før dette, men nå føler han at han må forsøke å gi det en sjansje. Jeg sa også til han at han må holde seg unna meg og at vi bør bryte kontakten.

Vi ble enige om det - men det virker litt som ingen av oss klarer å slutte. Nå sender vi hverandre masse mailer og blikk. Jeg føler at jeg har lyst til å avslutte dette, men det går ikke å la være å flørte med han.

Kanskje jeg er veldig svak og jeg vet at dette er dårlig. Skammer meg veldig. Håper jeg kan få råd fra dere.

Jeg vet ikke hva jeg har lyst til. om jeg vil fortsette med min samboer eller ikke. vil jo ikke være sammen med han nye heller--tror jeg.

Ja huff,det var da ganske dumt det da..... Men sånn er det,man kan ikke få i både pose og sekk.

Ja,du er nok veldig svak. Jo,det går faktisk an å ikke flørte med denne fyren,tror bare ikke du har prøvd hardt nok.

Prøv å sette deg i din kjærestes posisjon. Sitte der uvitende om at den du deler alt med deler det med fler enn bare deg.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

skjønner at det ikke høres bra ut. jeg fortjener vel ikke ha ha en kjæreste og jeg hater utroskap selv. sier ikke at jeg er stolt av det.

regner med å få mye pepper her inne, men det er sånn situasjonen er.

Han på jobben som jeg har innledet et forhold til må selvfølgelig stille opp for samboeren - og jeg har sagt det til han at han må fokusere på det.. men det er så vanskelig når han fortsetter å sende mailer og flørte med meg...

jeg liker han veldg godt...

fint om noen kan gi meg noen råd..

jeg klarer tydeligvis ikke å slutte å flørte med han..beklager

Skrevet
Ja huff,det var da ganske dumt det da.....
:fnise:

fint om noen kan gi meg noen råd..

jeg klarer tydeligvis ikke å slutte å flørte med han..beklager

Hva kan vi da gi råd om?

For det eneste rådet vi kan gi er at du avviser han.

Og du kaller ham 'en skjønn mann'... Ville du synes det om ham hvis det var du som var gravid med hans barn mens han hadde forhold med andre damer?

Jeg har levd lenger enn deg og sikkert vært uten en vinternatt eller tre mer også, og jeg kan bare si innstendig til deg: Ikke kast bort livet ditt på dette her!

Skrevet

Et par ting til:

Jeg har lyst til å gå så langt som å oppfordre deg til å skifte jobb slik at du kommer deg litt unna ham.

og

Sist uke fikk han vite at samboeren har blitt gravid. Han ville egentlig av slutte forholdet med henne før dette, men nå føler han at han må forsøke å gi det en sjansje.

Sånn som dette må du ALDRI, ALDRI tro på!!

Skrevet

Om du vil kalle ham skjønn når du egentlig lærer ham å kjenne vet ikke jeg. Han er skikkelig skjønn, bedrar sin gravide kone...

Selvfølgelig er han lykkelig over at de venter barn nå. Og han vil selvfølgelig leke litt med deg nå mens hun han elsker er gravid. Og du er jo med på leken du, som også bedrar din samboer. Skjønne mennesker er dere begge;)

At han skulle gå fra henne nå er bare tull, selvsagt bruker man prevansjon når man først har tenkt til å gjøre det slutt. Eller, kanskje han er så dum at han ikke har forstått hvordan man lager et barn??

Skjerp deg jente. Ring heller til samboeren hans og fortell om utroskapen, slik at hun får muligheten til å gjøre et valg.

Forsvinner du ut av livet hans, finner han seg bare ei ny ei å leke med.

Så lykke til videre med livet ditt.

Håper også mannen din er utro mot deg når du bærer på deres felles barn, jeg mener: Karma, man får igjen det man gjør mot andre....

Skrevet

Dette er bare vondt for alle parter. Vondt for han, vondt for deg, vondt for samboeren din, vondt for samboeren hans. Det virker som abort er ganske ut av bildet. Jeg hadde tatt det opp med han. Sagt at denne situasjonen ikke var tålelig. Bedt han slutte.

Skrevet

Hvordan vil du oppleve at han kommer til å måtte være mye med sin ex under svangerskapet. At han skal være der når barnet kommer (kanskje) Og at han vil tilbringe tid med dem ofte og uten deg frem til barnet er gammelt nok til å være litt lenger fra sin mor?

Hva gjør du om hun legger deg så inderlig for hat at det å samarbeide om barnet blir et mareritt de neste ti årene? Man kan være så PK man bare vil, men sannheta er at om folks følelser er sterke nok. (Slik du sier at beklager, men du vil ikke la være å flørte, på tross av det kommende barnet) Så kan hun komme til å legge breisida til og sørge for at du ALDRI kommer inn i varmen i forhold til barnet. Er du klar for å være en del av et slikt scenario?

Og som noen sa over, tror du på at dette barnet ikke er planlagt av dem begge?

Skrevet

Det som er dumt er at vi har begge samboere, men vi har begge insett at vi liker hverandre bedre og bedre. Sist uke fikk han vite at samboeren har blitt gravid. Han ville egentlig av slutte forholdet med henne før dette, men nå føler han at han må forsøke å gi det en sjansje.

Han kommer aldri til å forlate sin samboer.

En mann blir ved sin last uansett hvor synkende skipet er. Det er hvordan menn ddessverre er: passive i samliv og relasjoner. De bare står og ser på og venter på at taket skal falle i hodet på dem bare de forsviner ut døren en liten tur. Er det mulig...

Skrevet

For en vanskelig situasjon. Det ser ut til at noen blir såret uansett hva som skjer. Jeg har ingen gode råd, dessverre.

Skrevet

Jeg sier bare: Gå for det! Er ikke du med på spenninga, finner han noen andre istedet. Samboeren kommer til å bli bedratt uansett, og så kommer han til å angre og vingle og hele bøtteballetten.

Du kommer også til å angre, enten fordi du har mistet samboeren din og vil ha tilbake det du hadde, eller fordi du har mistet samboeren din og vil ha den nye mannen som ikke vil ha deg.

Med andre ord er det ikke nødvendigvis så veldig spennende, snarere veldig, veldig forutsigbart.

Jeg kan ikke fatte og begripe at noen vil gå inn i en slik situasjon med åpne øyne.

Skrevet

Kan dere ikke bare fortsette forholdet bak de andre sin rygg, da? Der jeg jobber er det flere som roter med hverandre uansett om de er single eller gift... "Klatremus" kaller man sånne.

Skrevet

Vet du hva? Jeg synes du skal legge kortene på bordet ovenfor din samboer, så få HAN ta avgjørelsen om han vil være sammen med DEG!!

Hvis han er trofast fortjener du han ikke!

Har du han enda, sånn i tilfelle det ikke ordner seg med han nye??

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Diskusjonen om diverse mus kan finnes her.

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...