Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Har spart neglene i lengre tid nå (etter lengre sykefravær) og vurderer å lakkere de til hverdags. Kan jeg gå med lange sølvfargede negler på jobb (kontor) med overvekt av mannlige kolleger ? Har ikke gjort det før,men har lyst til å prøve
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Har spart neglene i lengre tid nå (etter lengre sykefravær) og vurderer å lakkere de til hverdags. Kan jeg gå med lange sølvfargede negler på jobb (kontor) med overvekt av mannlige kolleger ? Har ikke gjort det før,men har lyst til å prøve Selfølgelig kan du det:) Men personlig synes jeg knesj farger er finest på korte negler. Blir ikke så "voldsomt" da.
Gjest Jenny P Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Sølvlakkerte lange negler er lekkert . Bruker det selv daglig. Har gjort det i flere år. Synes absolutt du skal gå på jobb med sølvneglene.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Sølvlakkerte lange negler er lekkert . Bruker det selv daglig. Har gjort det i flere år. Synes absolutt du skal gå på jobb med sølvneglene. Jeg også! Skulle i såfall ønske at jeg jobbet der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå