Gjest Kinga Skrevet 22. april 2002 #21 Del Skrevet 22. april 2002 Nuvel; den "brukt"-følelsen skaper man selv i mange tilfeller. Sett deg nå ikke ned og se på deg selv som et offer, men heller en vinner. Du har da fått mye ut av denne relasjonen. Blant annet skjønt hvor mye du setter pris på høflighet og respekt, neste mann blir en mann med ryggrad, ikke sant!? Lykke til videre. Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 22. april 2002 #22 Del Skrevet 22. april 2002 Må sie meg enig med anonym her, det går an å sie fra på en pen og ryddig måte, slik at man slipper å gå å tenke og lure i flere uker. desverre kommer menn ikke med en ryggrad-garanti, den siden ser man desverre ikke før det er forsent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #23 Del Skrevet 22. april 2002 enig med katta den brukt følelesen skaper en da ikke selv noen ganger må en jo bare ta en sjanse. en fortjener da ikke å bli behandla dårlig for det. dessuten fikk jeg ikke noe ut av denne relasjonen. jeg visste hva jeg ville av en mann før jeg traff han da. jeg ser aldri på meg selv som ett offer. herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. april 2002 #24 Del Skrevet 22. april 2002 Anonym! Beklager! Hva kommer dette sinnet over "grisen" av? Du føler deg brukt. Jeg oversatte det i mine tanker som en offer-holdning. Beklager om jeg tilla deg feil holdning. Virkelig. Når det er sagt, så er det merkelig at du visste hvordan han var (KUN sex), fortsatt ville være med på "spillet" (for han er så fin) og etterpå er den dårlige taperen (han blir en gris) fordi han ikke svarer på meldingene dine. Du får bare sile ut siste avsnitt om det ikke stemmer på deg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 22. april 2002 #25 Del Skrevet 22. april 2002 Tenker litt over mine sex-forhold, og nøkkelordet for meg er respekt og litt omsorg for hverandre. Bare fordi man ikke er kjærester, kan man godt vise litt omtanke. Hvis han bare slutter å ringe/mld-e meg, så føler eg at han tramper på meg og bruker meg. Hvis han derimot hadde sakt fra, at nå ville han ikke mer, så hadde eg gått ut fra dette sex-forholdet med en god følelse og tenkt at han var en ålright fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #26 Del Skrevet 22. april 2002 jeg må bare si meg enig med katta nok en gang. grunnen til at jeg syns han er en gris er fordi han behandler meg respektløst. at det er over er helt ok. det var jo jeg som sa ar spillet var over. og det hadde vært helt fint om han hadde sagt det og. men... jeg sitter igjen med en dårlig følelse når vi ikke har fått avsluttet det på en grei måte. det endte med at han driter i å ta telefonen eller svare på mine sms-. da sitter jeg igjen med følelsen av at han avskyr meg og avviser meg. slokt er jo vondt. det er ikke snakk om kjærlighetssorg. men snakk om menneskelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2002 #27 Del Skrevet 23. april 2002 Anonym igjen! Selvsagt skal man gjøre opp på en ordentlig måte etterpå. Det mener jo jeg også. Det er det jeg mener med høflighet og respekt, å ha ryggrad. Men gjort er gjort, og spist er spist - nå i ettertid er det du som sitter igjen med følelsen av å bli brukt (mistenker han for å avsky deg). Den følelsen skaper du selv, så lenge du ikke vet at du er blitt det. I så tilfelle var dere jo to om det. Dette er ikke et angrep på deg, for all del, bare så trist at man i ettertid skal føle seg dårlig behandlet. Når man gikk inn i det hele med åpne øyne. En KUN-sex-mann skylder en ikke samtaler rundt emnet "spillet er over", han er der kun for sex. Så får en velge om en vil ha han eller ikke. Som sagt, man SKAL gjøre opp på en ordentlig måte, men menn som kun er for sex, forplikter seg i utgangspunktet lite. Dermed er det lite å forvente av sånne helt elementære ting som vanlig folkeskikk. Men å kalle han gris etterpå, fordi han stakk uten lyd - det blir å trekke seg selv ned også. It takes two to tango.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #28 Del Skrevet 23. april 2002 kjære vibeke nå skjønner jeg hva du mener. men jeg er ikke helt enig for det. kun sex , ok, men jeg syns man kan forvente litt for det. but the story never ends han har tatt kontakt med meg igjen og vil treffe meg, så jeg velger å tro at han trengte en tenkepause, så får jeg bare se tar hele fyren med en dråpe salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 23. april 2002 #29 Del Skrevet 23. april 2002 legg han litt på is, ikke gi deg så lett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. april 2002 #30 Del Skrevet 23. april 2002 Hei igjen, Anonym! Håper denne mannen ikke blir en person som alltid vil minne deg på ting du ønsker deg, men ikke får av han. Jeg håper inderlig han ikke vil være en mann som får deg til å føle deg avskyelig og avvist fordi han skulle trenge tenkepauser. Og jeg håper denne mannen er en person du velger å være med fordi han virkelig gir deg noe verdifullt tilbake, siden du gir såpass mye av deg selv. Forvent respekt og høflighet slik du allerede gjør. Ikke såre deg selv ved å håpe på at han skal være eller gi deg noe han ikke kan eller ønsker. Mye lykke til! Håper det går deg godt! Klem,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #31 Del Skrevet 23. april 2002 Har lest innleggene her og syns dette virker som om at han elskeren din egentlig har dame. Har han det så hold deg langt unna, da blir du nok såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #32 Del Skrevet 23. april 2002 tusen takk vibeke nå ga du meg virkelig noe å tenke på du sa det så bra håper ikke han vil minne deg på det han ikke kan gi deg stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå