Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #1 Del Skrevet 16. april 2002 jeg har fått en elsker. han vil KUN ha sex. dvs at han ikke gidder å gå på kafe en gang. for min del er det ok. da jeg trenger litt kos, samtidig som jeg trenger å være litt alene. det jeg lurer på er. hvor mye bør han vite om meg. jeg har ett barn. har han rett til å vite det?? jeg vil fortelle det, da jeg gjerne vil ha han på besøk en dag. men er det galt å ikke fortelle det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 16. april 2002 #2 Del Skrevet 16. april 2002 Så lenge som han ikke vil ha et forhold, trenger du strengt tatt ikke å fortelle han noe som helst, men for din egen del blir det nokk mye lettere hvis han vet det. Men kanskje du skal vente litt og etterhvert fortelle at du har et barn og at han ikke trenger å være redd for at du er på jakt etter en ny far. Er som regel det de er mest redde for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #3 Del Skrevet 16. april 2002 jeg tok mot til meg og sa det. han reagerte på en fin måte. spurte hvor gammelt barnet var osv. han som er så sær ellers. virket nesten som han syns det var koselig. nei jeg vil nok aldri forstå meg på menn. men jeg syns det var en utrolig lettelse. nå trenger jeg ikke skjule noe mer for han. det er jo vanskelig nok som det er å skulle takle et slikt type forhold. i hvertfall for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #4 Del Skrevet 16. april 2002 Hvorfor går du inn i et slikt forhold dersom du synes det er så vanskelig? Det finnes seksuelle hjelpemidler dersom det er det som er problemet. Om du VET at du kommer til å ha dypere følelser for denne mannen så dropp det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #5 Del Skrevet 16. april 2002 seksuelle hjelpemidler gir meg ingen ting!! jeg gjør det fordi jeg elsker den kosen og nærheten og sex. det er ikke veldig vanskelig heller. bortsett fra at jeg syns det er vanskelig å finne en balanse. passe på å ikke bli forelsket og ikke ringe for mye osv. vanlige forhold er da vanskelig det og. og å være singel er da ikke lett. jeg vil heller ha en elsker enn å være alene. slik er jeg bare. trenger masse nærhet, og så lenge jeg syns mannen gir meg noe, kan jeg klare å ha det slik. vi er jo forskjellige vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #6 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg lurte bare siden du synes det er vanskelig nok i et slikt forhold, som du sier... Er ikke min sak å verken dømme eller ta stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 17. april 2002 #7 Del Skrevet 17. april 2002 La det bare være sagt med en gang... Sexuelle hjelpemidler kan ikke på noen som helst måte erstatte en levende, varm elsker!!! Skjønner godt at du sliter litt med det allikevel, det er ikke så lett å ha sex og nærhet og kos og samtidig forsøke å ikke ha skikkelige følelser. Du vil med største sannsynlighet få en eller annen form for følelser for han, men du kan styre dem litt ved å se realistisk på mannen. Finn de sidene ved han, som du IKKE liker, og når du så sitter og drømmer om å være kjærester med han, tar du frem de sidene. Etterhvert blir det lettere å se han som en venn som du har sex med. Sånn har eg det iallefall. Det med ringing og mld vil tilpasse seg etterhvert, så lenge du ikke fortaper deg i drømmen om et skikkelig forhold med han Lykke til1212[ Dette Innlegg er endret av: katta den 2002-04-17 11:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #8 Del Skrevet 17. april 2002 hei katta godt å vite at jeg ikke er alene om å ha ett slikt forhold. men ett spm. vil han gå på kino og kafe med deg osv. det vil ikke min og på en måte kan jeg forstå det, for da blir det jo som ett forhold da, men likevel... jeg styrer unna forelskelsen da vi ikke har noe særlig kjemi bortsett fra det fysiske. vi har lite å snakke om og ikke lik humor. han er nok mer alvorlig av seg enn meg.det eneste minuset er at jeg syns han maser litt for lite. det er ikke ofte han ringer og jeg vil iallefall ikke ringe. nei i grunnen er det lite som klaffer. men sånn seksuelt er det bare perfekt. han elsker å kose og det gjør jeg og. vi kan ligge flere timer og bare stryke og kysse og ta på hverandre. jeg vil ikke være foruten. da trengs ingen ord heller. klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 17. april 2002 #9 Del Skrevet 17. april 2002 Han er mann, derfor maser han ikke, av og til glemmer de oss helt i lang tid uten at det betyder noe. Tror vi jenter har en tendes til å overanalysere Har ikke noen fast i øyeblikket...tror eg? Ikke altid lett å vite med dem, men når eg har noe fast, er kino og kafe-besøk uaktuelt. Det blir for mye "kjæreste" da for begge parter. Nyt sexen, og finn på noe annet å tenke/gjøre på, når du ikke er med han. Blir lettere etterhvert å koble han helt ut i det daglige. Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #10 Del Skrevet 18. april 2002 hei katta enda ett spørsmål fra meg. du sier at jeg vil få ene eller annen form for følelser for han. men gjelder det mest oss kvinner. eller tror du han også vil få følelser for meg. det er iallefall en deilig tanke. jeg er nok litt forelsket. hjertet mitt hopper når han sender sms. ohh han er bare så fiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 18. april 2002 #11 Del Skrevet 18. april 2002 Er du så sikker på at du synes dette er OK? Det virker ikke sånn på meg... Jeg har selv en lignende problemstilling, hvor jeg må ta stilling til hva jeg ønsker med denne fyren - kun elsker eller åpne for noe mer. Heldigvis for meg er jeg ikke forelsket. Du sier han "ikke vil gå på kafè en gang". Vel, en elsker er jo en elsker, da. Personen jeg nevnte ovenfor, er også litt kamerat, og vi går litt på kino og sånne ting. Men kjenner du mannen utenom også, eller var forholdet deres basert på sex helt fra begynnelsen av? Det høres ut som et litt skeivt forhold mellom dere - tror ikke dette er helt good for deg. Han virker som han er ganske så klar på at han vil ha sex, og ferdig med det. Du vil gjerne ha mer... Jeg tror det kan være lurt å bryte om du har slike forhåpninger. Èn ting er å "drømme" litt om ham, men når du får sterke følelser blir det fort mye dritt om du lar det fortsette. Tror jeg. katta sier at det kan hende han ikke maser "fordi han er mann"... Vel, kanskje i et forhold. Men ærlig talt, jeg tror han er uinteressert i et fast forhold med deg, om vi skal face de harde fakta her. Du spør katta om du tror han kanskje kan bli forelsket i deg også - tillater meg å svare jeg. Selvsagt kan han det - men jeg tror det er ødeleggende for deg å gå rundt å håpe. Det er like stor sannsynlighet for at han IKKE blir det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #12 Del Skrevet 19. april 2002 jeg vil jo ikke. men jeg vil jo ikke la han gå heller. jeg hater dette. han leker så kostbar. det er for å være ærlig litt kjipt. jeg vil jo ha en som er der for meg. jeg var ute med en gammel eks i dag. da jeg ble brisen ble jeg veldig kosete. skjønner ikke hvorfor jeg må ha en mann i livet mitt. men jeg er så glad i nærhet. kanskje jeg bare skal kutte han ut da. han elskeren min. han er kjekk og god i senga. men han er så likegyldig på en måte. spør aldri om noe om meg. gir meg ingen komplimenter. jeg vet ikke selv hva jeg vil. er frustrert, skal møte han om tre dager. gleder meg ,,, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 19. april 2002 #13 Del Skrevet 19. april 2002 Ja, jeg skjønner jo "problemet" - single, men behov for nærhet (mer eller mindre, kanskje), det er vel da et elsker-forhold passer fint inn. Det jeg reagerer på, er at det virker som om du tror at han egentlig er interessert, kanskje forelsket i deg? Jeg mener, du skriver jo at han "leker" kostbar. I et rent elsker-forhold så er det jo liksom sexen som er sentral, da... Ikke kino, ikke kafè, ikke dype samtaler. Strent tatt skal vel heller ikke elskeren "være der for deg". Jeg synes du bør snakke med ham når du nå skal møte ham, og fortelle ham det du tenker på. Spørre hva han mener selv, hva tror du om det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #14 Del Skrevet 19. april 2002 jeg tror ikke han er forelsket i meg. tro meg. Men jeg er kanskje farget av ett tidligere forhold. jeg hadde en elsker en gang i tiden og vi hadde det kjempegøy sammen. vi er venner den dag i dag faktisk. vi ble kjent med hverandres venner osv. en annen grunn er at den elskeren jeg har nå har jeg truffet via nett. vi chatta jo mye og snakka i tlf. så hvorfor skal vi liksom plutselig bare ha sex. han har jo sagt at han ikke ønsker noe forhold, så jeg vil ikke ta opp dettte med han mer. når jeg sier at han leker kostbar, mener jeg at han ikke svarer på textmeldinger og ringer veldig sjelden. det er jo lov å vise litt interesse hvis man skal ha det slik. ellers føler en seg jo som en klump om foten. han vil jo ha meg, men samtidig er han så tilbaketrukket. selv om jeg har sagt at jeg ikke er ute etter ett forhold med han. når to mennesker skal ha en relasjon med hverandre , uansett hva slags. syns jeg det skal innebære en viss balanse. og så lenge han vil ha meg som elsker , synes jeg faktisk at han skal behandle meg som en likeverdig. ikke som en kropp uten hode. det trenger ikke bety kino osv. men kanskje bare en liten koselig textmelding. jeg vet at det kun er meg som kan bestemme om jeg vil dette her, og jeg vil. men hvis det fortsetter slik, bryter jeg. sex er jo også kommunikasjon, som krever at det er gode følelser mellom to personer. uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 19. april 2002 #15 Del Skrevet 19. april 2002 Jeg forstår deg bedre nå, etter det siste innlegget ditt! Interessant å lese, ligner litt på min egen situasjon. Var jeg deg, ville jeg sagt til ham akkurat det du sa til meg nå... Så han får en sjanse til å ta stilling til det han driver på med. Og kanskje forklare deg litt om hvorfor han gjør det også, om du er riktig heldig... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 19. april 2002 #16 Del Skrevet 19. april 2002 Det skal ikke være enkelt nei Sliter med samme problem. Ønsker på den ene siden at ting skal utvikle seg til noe mer, at elskeren skal gi meg mere oppmerksomhet, kos, nærhet. Blir så utrolig gretten, hungrende og lei meg, når eg ikke får kos, kroppskontakt og sex. Samtidig blir eg jo lei meg, når han ikke gir meg den kjærligheten eg helst vil ha. Har veid for og imot, og kommet frem til, at eg har det kjekkere og bedre med elsker enn uten, men det er bestandig opp til diskusjon i hode mitt. Eg tror ikke at elskeren din er forelsket i deg, har truffet en del gutter som er koselige og prate-syke helt til man har sex. Da slutter praten av en eller annen grunn. samtidig er du vist forelsket i han Kanskje du skal legge han litt på is, da kanskje han finner ut om han egentlig savner deg? Ofte mister vi interessen når motparten er for tilgjengelig. Vet ikke eg, men lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #17 Del Skrevet 22. april 2002 ja, nå trenger jeg ikke lure lenger. han tar ikke lenger telefonen når jeg ringer og svarer ikke på sms . jeg er ikke knust. bare overrasket at en gutt på 28 kan oppføre seg så barnslig og være så feig. og okke minst kald. slike mennesker må jo virkelig ha lite empati. kroppen min var ett medium for hans drifter. æsj. for en gris. heldigvis er ikke alle menn slik. nå skal jeg aldri gå tidlig til sengs med noen igjen. men uansett om man gjør det. er det ingen grunn til å oppføre seg så dust. fy fader. ja ja brent igjen. but i will survive. as long as know how to love i held my head up high. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 22. april 2002 #18 Del Skrevet 22. april 2002 Ikke kjekt å være deg nå. Men så fant du da ut av at han ikke var noe å samle på. God bedring1212[ Dette Innlegg er endret av: katta den 2002-04-22 15:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 22. april 2002 #19 Del Skrevet 22. april 2002 Kanskje jeg er uten empati; men hans kropp dekket jo også dine behov og var et medium for dine drifter; kos & sex. Skjønner du er skuffet nå i etterkant da du ikke fikk alt det du håpet på, men at han er en gris? Du var da ikke blind mens det stod på - KUN ute etter sex; det sa du selv at han var. Er du med på den leken, kan du ikke kalle lekekameraten gris i etterkant... En erfaring rikere, og bedre evne til å definere hva du ønsker deg av en mann - og hva slags menn du er best tjent med uten. Vær glad for erfaringen, det gjør deg sikrere ved neste anledning! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #20 Del Skrevet 22. april 2002 selvfølgelig vibeke. men... det går jo an å si fra på en ok måte. jeg ga beskjed om at spillet var over. og vill snakke med ha om det. temmelig dumt å bare drite i å svare på meldingene og ikke ta telefonen. da føler en seg jo brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå