Nikki Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Vet ikke helt jeg, men jeg spør her allikevel... Jeg våknet opp i dag med utrolig vondt i halsen og nesten ikke stemme. Normalt så går dette over i løpet av dagen, men det har det ikke... Er det noen her som har gode tips om hvordan jeg kan bli kvitt den vonde halsen min... Ikke gøy å bli syk nå på sommeren....
Gjest Kira Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Har det sånn jeg også. :-? Og masse slim i halsen ... Ingen gode råd, dessverre.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Det jeg pleier å gjøre er å bruke en neseskyllekanne (fås kjøpt på apoteket). I den skal man blande lunket vann og salt og skylle gjennom nesen. Siden jeg begynte med det har jeg hverken hatt vondt i halsen eller vært forkjølet. Det virker faktisk meget bra
Suzy Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Drikk te med honning og sitron! Varmen er behagelig for halsen, honningen er betennelsesdempende og sitronen er oppkvikkende og rensende. Men ikke lag den for varm - bare passe lunken :blunke: God bedring Suz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå