Gjest Janna Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Oppfatter at flere her inne prøver ut litt forskjellig av sminke og hud/hårpleie, og plukker litt her og litt der, alt etter hva som passer der og da. Er det ingen som KUN har f.eks Chanel, Versace eller Helena Rubenstein? Eller KUN Nivea eller L`Oreal i alt fra hudpleie til sminke? Jeg er merkeshopper, jeg. Prøver mye rart i jakten på dem som passer best for meg. Har for alvor blitt bevisst dette i det siste... Hva med deg?
Suzy Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Det nærmeste jeg kommer merketrofasthet er på parfymefronten - der har jeg nesten bare parfymer fra Guerlain. De har en fellesfaktor som gjør at jeg liker dem - og jeg liker lite annet.. Ellers er jeg som deg Janna. Elsker dyre og fine merker og prøver alt mulig i håp om at det blir det rette - men ironisk nok så bruker jeg faktisk veldig billige og enkle produkter i det daglige Suz
Gjest Janna Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Ellers er jeg som deg Janna. Elsker dyre og fine merker Det er bra jeg har en kostnadsgrense for meg selv, ellers hadde jeg sikkert gått amok.
pumpkin Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Jeg er ganske avhengig av et merke vil jeg si! Bruker kremer og sminke fra Clinique, og er kjenmpefornøyd med det Det er mange år siden jeg byttet til dette merke.
Gjest Jamila Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har vært trofast mot Clarins på hudrens, fuktighetskremer, solkremer, øyekremer osv. i de siste 5 årene. Nå øver jeg meg imidlertid på å gå over til Dermalogica. Dersom jeg blir fornøyd med det merket blir jeg nok en 100% Dermalogica-girl i noen år. På sminkesiden shopper jeg rundt. Mac (som man dessverre ikke får her i Norge, men som har fantastiske leppestifter og -linere, og lekre farger i alt mulig), Chanel, Dior, Versace, Biotherm, Lancome og en og annen Maybelline leppestift. Er 98% trofast innen parfymer også, alle så nær som en er fra Chanel...
Gjest Ethereal Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 Jeg VIL SÅ GJERNE bli trofast mot ett merke, men klarer det ikke. I hudpleie øver jeg meg på å bruke kun Dermalogica, etter før å ha brukt hovedsaklig Decleor, Kanebo og Shiseido. I sminke har jeg alt mulig rart, fra billig til dyrt, alt etter hva jeg liker. Skulle jeg måtte plukke ett sminkemerke, måtte det bli Rubinstein, Chanel eller Estee Lauder, men ingen har f.eks både bra pudder og mascara samtidig. For eksempel liker jeg det løse pudderet til Chanel, men mascaraene fra Rubinstein. På kroppspleiefronten går det likedan; en herlig blanding. Men her bruker jeg for det meste billigere merker som L'Oreal eller Body Shop. Men deodorantene til Biotherm er uslåelige.... Av parfymer kjøper jeg det jeg liker, uten å bry meg om merke. Skulle ønske merker som Benefit, MAC, Bobbi Brown og Nars kom til Norge....
Piglet Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 Jeg er stort sett lojal mot clinique, når det gjelder rensing, kremer og sminke. I tillegg har jeg parfyme derfra. Synes det er gode produkter, til en overkommelig pris. Ellers shopper jeg også litt rundt, både til dyrere og billigere merker. Piglet
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. juli 2003 #9 Skrevet 2. juli 2003 Blir mye CK aftershave o.l. uten at jeg helt vet hvorfor. Obsession er en definitiv klassiker hos meg, men Eternity og diverse andre står trygt i skapet også. Utover Ck er det svært få andre jeg bruker, kun Ferrari og Aramis.
ivanka Skrevet 2. juli 2003 #10 Skrevet 2. juli 2003 absolutt ikke merkelojal. finnes ikke ett merke som er best på alt. har etterhvert noen bestemte merker jeg aldri nærmer meg igjen etter å ha reagert på dem, men hvis jeg skal prøve å huske omtrent hva som står på badehylla og i sminkepungen: dermalogica decleor l'oreal vaseline intensive care synergie estee lauder elizabeth arden clinique roc shiseido kanebo redken sebastian
kristine 80 Skrevet 2. juli 2003 #11 Skrevet 2. juli 2003 Alltid morro å prøve nye ting syns jeg. Har mest av Lòreal sminke, liker den best jeg.
Indira Skrevet 3. juli 2003 #12 Skrevet 3. juli 2003 I sminke er jeg veldig glad i Versace, og blir vel mer og mer lojal mot det. Men jeg elsker å prøve nye ting, og har mange favoritter! Nå er jeg på let etter en hudpleie serie jeg kan slå meg til ro med. Men blir gal! Det er jo så himla mye!!
Tjorven Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 Jeg synes det er kjempemoro å prøve ulike merker jeg, men det har sikkert en sammenheng med at jeg ennå ikke har funnet noen merker jeg har falt helt for. D.v.s. jeg må alltid ha en Kanebo 38° Mascara liggende + Maybelline Lipfinity i sminkepungen min. De produktene har jeg veldig sansen for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå