Vibi Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har førstehjemslån, med 100% dekning, og jeg fikk jo tilbud om å splitte lånet (TS her forresten..). Dobbelsjekket flere ganger at det virkerlig gjaldt meg - da jeg også hadde lest at man måtte ha 75% dekning, men joda - det gjorde det! Så mulig det er litt feilaktige opplysninger ute og går..
Vibi Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #22 Skrevet 7. februar 2009 Ser nå at jeg skummet innleggene litt for fort - beklager! Så ikke at hele lånet var overført - hos meg ble bare 75% overført til boligkreditt!!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #23 Skrevet 24. april 2009 Evt. så kan man ha førstehjemslån og da får man samme rente på begge lånene.... Utdrag fra e-post fra DNBNOR Vi kan tilby ved å dele lånet opp i to en rente på 3,45% på begge lån da dette er et førstehjemslån sammenlignet med 3,6% på ditt nåværende lån. Lånene blir da delt ved 75% av pantets verdi. Det er i dag: ca xxxxxxxxx,- innenfor 75% ca xxxxxxxx,- utenfor 75%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå